Društvo za marketing Slovenije ustanovilo novo sekcijo za direktni marketing

V ponedeljek, 2. 2. 2015, smo bili priča prvem dogodku nove sekcije za direktni marketing, ki je nastala v sodelovanju med DMS in Združenjem za direktni marketing Slovenije.

DMS direktni marketing
(foto: DMS)

Srečanje je bilo zasnovano kot vsebinski uvod v veščine in trende direktnega marketinga, ki jih bodo člani nove sekcije v prihodnje lahko podrobneje spremljali. Gostje so govorili predvsem o uporabi orodij direktnega marketinga, o izkušnjah prehoda iz klasičnega v pretežno digitalni direktni marketing in izzivih, s katerimi so se spopadali ob tem. Srečanje se je, tako kot prejšnja DMS srečanja, odvijalo na GZS-ju, povezoval pa ga je Simon Meglič, iz podjetja ePrvak.

Za začetek nam je Matjaž Vračko iz Mladinske knjige postregel s pregledom iz klasičnega na direktni digitalni marketing in zagovarjal, da zgodba direktnega marketinga ni od včeraj, ampak obstaja že zelo dolgo časa, le da se sedaj pojavlja v novih oblikah. Direktni marketing je razdeljen na 3 faze, in sicer; prvo fazo, ki pove kako pridobiti nove kupce in si zgraditi bazo, drugo fazo, ki pove kako kupce zadržati in kaj dejanko početi z bazo, in pa zadnjo, tretjo fazo, ki nakazuje na to, kako reševati reklamacije. Kot sam pravi zagovarja, da je zlato pravilo in najpomembnejši element direktnega marketinga baza in pa vedeti kaj je tista ciljna skupina, ki je prava in potencialna za tvojo zgodbo.

Na prvem srečanju sekcije za direktni marketing so spregovorili: Matjaž Vračko (MKZ), Simon Meglič (ePrvak), Boštjan Cokan (Sedem), Tina Jankovič Vladović (Conrad Electronic) in Boštjan Zrimšek (Dima center).
Na prvem srečanju sekcije za direktni marketing so spregovorili: Matjaž Vračko (MKZ), Simon Meglič (ePrvak), Boštjan Cokan (Sedem), Tina Jankovič Vladović (Conrad Electronic) in Boštjan Zrimšek (Dima center) (foto: DMS).

Kot drugi je bil na vrsti specialist za digitalni direktni marketing in povezovalec srečanja Simon Meglič iz podjetja ePrvak, ki pravi, da se v njegovem podjetju osredotočajo na segmentacijo, targetiranje in personalizacijo sporočila. Kot pravi sam, je pri tovrstni veji marketinga velikokrat prisoten pohlep, torej kupci pričakujejo nagradne igre, darila, akcije, popuste, itd. Dotaknil se je tudi t.i. sprožilcev, npr. strah pred izgubo ali zavedanje porabnika da se že mudi za nakup določenega izdelka. Le teh pa je verjeli ali ne več kot 70! Kot zelo pomemben element omenja še merjenje statistike, ki med drugim pripomore tudi k tem, da preneseš neko pridobljeno znanje na novo kampanjo.

Zanimiv vidik pomembnosti mobilnega direktnega marketinga nam je skozi kratek filmček predstavil Boštjan Cokan iz podjetja Sedem. Nazorno je bilo prikazano kako se nabira baza podatkov in kaj potem v podjetju s to bazo počnejo. Pogoste napake, ki jih v njegovem podjetju na področju sms marketinga opažajo so pomanjkanje ključnih podatkov kot so kraj, datum, čas, pomanjkanje personalizacije, časovne omejitve, itd. Pa še kratek nasvet za vse sms marketingaše; za zelo pozitivno se je izkazalo dodajanje povezave na spletno stran na koncu sporočila, saj je odstotek klikov zelo visok, s tem pa raste prepoznavnost in obiskanost spletne strani podjetja.

DMS direktni marketing
Tina Jankovič Vladović (foto: DMS).

Svoj pogled na direktni marketing nam je v drugi polovici srečanja predstavila še Tina Jankovič iz podjetja Conrad Slovenija, kjer se osredotočajo predvsem na inovacije. Pred leti so vstopili na trg s katalogi, danes pa se je produkcija le teh zelo zreducirala, kar kaže na preobrazbo iz tradicionalnega na digitalni marketinga. Moč interneta je pokazala svoje in katalogi so postali le še vzporedni podporni kanal oglaševalskim akcijam. Strategija podjetja Conrad vodi v pot nasvetov, osredotočajo pa se na to, da klicateljem in potencialnim kupcem predstavijo rešitev za določen nastal problem, v katerem ponudjo enega izmed njihovih izdelkov. Ukvarjajo se torej predvsem s telefonskim direktnim marketingom in stojijo za sloganom »Pomagamo rešiti vsak problem« in pa »Power on«.

Kot zadnji je besedo prevzel še Boštjan Zrimšek iz Dima centra, ki pravi, da direktni marketing sloni na vseh sedmih grehih in čustvih. Kot kolegi prej, tudi on daje pomembnost personalizaciji, segmentiranju in nenazadnje dobri bazi, saj nam baza sama ne pomaga dosti, če le ta ni dobra. Pomembno je, da imamo v bazi uporabnike, ki jih naša zgodba zanima, saj lahko na ta način ogromno prihranimo.

Nekaj minut na koncu je bilo namenjenih še okrogli mizi, ki je tokrat potekala na malo drugačen način. Obiskovalci so postavljali vprašanja, ki pa jih tokrat ni bilo veliko saj so vsi strokovnjaki in specialisti področje direktnega marketinga v dobri uri in pol dodobra predstavili in približali poslušalcem.

Priljubljeno

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Zamudili ste ...

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Spletni marketing

Priročnik: kako sodelovati z influencerji v letu 2019?

Influencer marketing je iz "buzzworda" postal strateško marketinško orodje. Pripravili smo podroben vodnik, ki vam bo pomagal, da uspešno izpeljete svojo prvo kampanjo marketinga z vplivneži.