Za mlade programerke in programerje: brezplačna delavnica Ruby

Dlabs vabi programerke in programerje na brezplačno delavnico Ruby

Podjetje D-Labs organizira delavnico programskega jezika Ruby, na katero vabijo vse, ki že imajo osnovno znanje programiranja in bi radi izpilili svoje poznavanje jezika Ruby. Prijave zbirajo do 24. marca, zato pohitite!

dlabs_ruby
Foto: Dlabs

Delavnica bo sestavljena iz šestih popoldanskih srečanj, ki bodo potekala v prostorih podjetja D-Labs, vsakič po dve uri. Znanje boste lahko pridobili popolnoma brezplačno, število udeležencev pa bo omejeno na 15 najbolj navdušenih programerjev.

Od delavnice do zaposlitve

Cilj delavnice je, da udeleženci nadgradijo svoje programersko znanje, se poglobijo v jezik Ruby in se čim več naučijo. Kdor bo pokazal željo po še nadaljnjem pridobivanju znanja in veselje do dela v ekipi D-Labs, se lahko tam nato tudi zaposli.

Tovrstne delavnice so odlično okolje za spoznavanje delodajalcev in bodočih zaposlenih. V lanskem letu je na primer ravno podjetje D-Labs organiziralo delavnico za študente Fakultete za računalništvo in informatiko. Na koncu so, kot pravijo v podjetju, izmed študentov zaposlili odličnega novega sodelavca.

Prijavite se!

Vsi, ki vas delavnica zanima, prijavo čim prej pošljite na jobs@dlabs.si. Elektronskemu sporočilu pripnite še življenjepis, povezavo do računa github ali vzorec kode. Z vsemi, ki se bodo prijavili do 24. marca, bodo pred delavnico opravili kratek preizkus in pogovor.

Komentarji

Comments are closed.

Priljubljeno

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.