Do 2020 bo Evropi primanjkovalo 800.000 programerjev

Evropski teden programiranja se vrača že tretje leto zapored, vedno bolj močan in zagnan. #codeEU bo tokrat potekal od 10. do 18. oktobra, pridružite pa se lahko tudi z lastnimi dogodki.

Codeweek EU
CodeWeek
je evropski teden programiranja, ki poteka v organizaciji skupine Young Advisors Group pri Evropski komisiji. Letos bo organiziran že tretje leto, vsakič privabi več udeležencev in dosega nove cilje. Poročilo lanskega leta kaže naslednje podatke: 150.000 udeležencev, 4000 dogodkov v enem tednu, 37 sodelujočih držav, 63% udeležencev vseh dogodkov pa je bilo ženskega spola. Kot je za Netokracijo povedala Katja K. Ošljak iz iniciative CodeWeek Slovenija:

Lani je v Tednu programiranja sodelovalo 150.000 mladih in mladih po duši, ki so si želeli bližje spoznati tehnologijo in se naučiti osnov programiranja; letošnji v Bruslju zastavljeni cilji so to številko krepko preseči.

Do 2020 bo Evropi primanjkovalo 800.000 programerjev!

Na pobudo mladih svetovalcev Evropske komisije je tako zaživel projekt, ki ljudi spodbuja k temu, da ne bi bili le potrošniki tehnologije, temveč tudi njeni ustvarjalci. Projekt se osredotoča tudi predvsem na osnovno- in srednješolsko mladino, ki bi s tovrstnim znanjem prišla v stik šele v poznejših letih.

V četrtek, 10. 9., je potekal posvet med ambasadorji sodelujočih držav. Sestanka se je udeležil tudi podpredsednik Evropske komisije gospod Andrus Ansip. Vir: Codeweek Slovenija
10. septembra je potekal posvet med ambasadorji sodelujočih držav. Sestanka se je udeležil tudi podpredsednik Evropske komisije gospod Andrus Ansip. Vir: Codeweek Slovenija

Slovenska predstavnica projekta je Katja K. Ošljak, pred njo pa je bila to Alja Isakovič, s katero smo se na Netokraciji že pogovarjali; je namreč vodilna v ekipi CodeCatz, ki si prizadevajo za izobraževanje žensk na področju računalniškega programiranja. S svojimi izkušnjami je veliko pripomogla k zagonu projekta in je odgovorne pri Evropski komisiji prepričala, kako pomembno je znanje programiranja.

10. septembra je v Bruslju potekalo usklajevanje med ambasadorji 38 evropskih držav glede letošnjega tedna programiranja. Zadani cilj je naslednji: da bi programiranje in digitalno opismenjevanje postalo del rednih učnih načrtov v vseh osnovnih in srednjih šolah – tudi v Sloveniji. Sestanka se je udeležil tudi podpredsednik Evropske komisije gospod Andrus Ansip, pristojen za razvoj strategije enotnega digitalnega trga ‘Digital single market’. Opozoril je, da se Evropi zna pripetiti, da ji bo do leta 2020 manjkalo 800.000 programerjev. Da primanjkljaj ne bi bil tako velik, je nujno, da vse države pričnejo čim prej opismenjevati bodočo delovno silo in programiranje zapišejo v učne načrte. Zato vabljeni, da se pridružite kakšnemu dogodku v letošnjem #codeEU ali kakšnega tudi sami organizirate.

Priljubljeno

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Zamudili ste ...

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Spletni marketing

Priročnik: kako sodelovati z influencerji v letu 2019?

Influencer marketing je iz "buzzworda" postal strateško marketinško orodje. Pripravili smo podroben vodnik, ki vam bo pomagal, da uspešno izpeljete svojo prvo kampanjo marketinga z vplivneži.