Dobrodelnost 2.0: ekipa Vez-je prenavlja stare računalnike in jih namenja otrokom iz socialno ogroženih družin

Decembra lani so Jan, Katarina, Tilen, Tina in Aljoša sklenili, da bodo s pomočjo spletnih prijateljev poiskali rabljene računalnike, jih po potrebi popravili in podarili mladostnikom iz družin z nizkimi prihodki. Nastal je projekt vez-je.

Decembra lani so Jan, Katarina, Tilen, Tina in Aljoša sklenili, da bodo s pomočjo spletnih prijateljev poiskali rabljene računalnike, jih po potrebi popravili in podarili mladostnikom iz družin z nizkimi prihodki. Nastal je projekt vez-je.

Vse skupaj se je začelo, ko je idejni vodja projekta Jan Ferme na Twitterju prebral objavo matere, ki je spraševala, če bi bil kdo pripravljen posoditi ali darovati računalnik njenemu sinu, ki ga potrebuje za šolsko delo, kajti sami si računalnika ne morejo privoščiti. Z idejo pomoči otrokom in mladostnikom se je igral že nekaj časa, vendar jo je javno objavil šele v začetku decembra:

Odziv tviterašev me je resnično prenesenetil. Od podpore in “trepljanja” po rami, češ, da gre za odlično idejo, do obljub o podarjanju računalnikov. Kmalu sem zbral potrebno ekipo in smo začeli z delom.

Ste pripravljeni pomagati?

Poleg odsluženih računalnikov ekipa vez-je sprejema tudi denarna sredstva, ki bodo namenjena nakupu potrebne opreme (rezervnih delov). Veseli bodo prav vsake donacije, ne glede na njeno višino. Kandidate za prejem računalnika iščejo ves čas, prav tako pa sprejemajo predloge prejemnikov. Poznate družino, ki izpolnjuje pogoje za prejem računalnika? Oglasite se ekipi vez-je!

Ciljni donatorji projekta so vsi dobri ljudje, ki bi radi pomagali otrokom in mladostnikom brez računalnika. Jan upa tudi na pomoč podjetij:

Želimo si, da bi nam na pomoč priskočila tudi večja podjetja, saj verjamem, da imajo v svojih skladiščih veliko rabljenih in še popolnoma uporabnih računalnikov, s katerimi ne vedo, kaj bi naredili.

Podprimo ekipo Vez-je in njihovo vizijo “računalnik mladim”! Če imate doma star računalnik, ki nabira prah, pokličite Jana, Tilna, Aljošo, Tino ali Katarino, ki bodo poskrbeli, da bo ta prispel v prave roke.

Priljubljeno

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Zamudili ste ...

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Spletni marketing

Priročnik: kako sodelovati z influencerji v letu 2019?

Influencer marketing je iz "buzzworda" postal strateško marketinško orodje. Pripravili smo podroben vodnik, ki vam bo pomagal, da uspešno izpeljete svojo prvo kampanjo marketinga z vplivneži.