Slovenska WordPress skupnost se prebuja: Poročilo z 2. WordPress Meetupa v Ljubljani - Netokracija.si

Slovenska WordPress skupnost se prebuja: Poročilo z 2. WordPress Meetupa v Ljubljani

Pretekli četrtek, 13. marca 2014, se je v Ljubljani zgodil drugi WordPress Meetup Ljubljana. Po prvem srečanju, ki je bilo bolj neformalne narave, so organizatorji na drugem dogodku napovedali tri predavanja. Tomaž Zaman (Codeable) je predaval na temo '1-person Scrum', Primož Cigler pa na temo 'From pet project to full grown business'. Predavanje Davida Klasinca 'Professional WordPress themes – your worst nightmare' je žal odpovedano zaradi bolezni predavatelja.

ljubljana wordpress meetup
2. WordPress Meetup Ljubljana (foto: Emanuel Blagonić)

Pretekli četrtek, 13. marca 2014, se je v Ljubljani zgodil drugi WordPress Meetup Ljubljana. Po prvem srečanju, ki je bilo bolj neformalne narave, so organizatorji na drugem dogodku napovedali tri predavanja. Tomaž Zaman (Codeable) je predaval na temo ‘1-person Scrum’, Primož Cigler pa na temo ‘From pet project to full grown business’. Predavanje Davida Klasinca ‘Professional WordPress themes – your worst nightmare’ je žal odpovedano zaradi bolezni predavatelja.

V preteklih mesecih se prebuja WordPress skupnost v Sloveniji, Srbiji in na Hrvaškem. V Ljubljani in Zagrebu sta se zgodili že dve srečanji, kmalu pa lahko pričakujemo tudi prvo srečanje v Beogradu. Ker že leta uporabljam platformo WordPress, me izjemno veselita aktivnost skupnosti in pozitivna atmosfera, ki sem ji pričal v Ljubljani.

Čeprav ljubljanske scene ne poznam dovolj, lahko povem, da mi je bila izredno všeč lokacija dogodka – v prehodu pred Knjižnico Otona Župančiča in Kiberpipo, v sproščeni atmosferi in v družbi množice ljudi, ki so prišli z namenom, da se naučijo nekaj novega.

Tomaž Zaman: ‘1-person Scrum’

Tomaž Zaman iz Codeablea je predstavil, kako v njegovem podjetju uporabljajo metodo Scrum. Čeprav je Scrum namenjen delu v večjih ekipah, Codeable ekipa uporablja Scrum tudi za naloge, ki jih lahko opravi en sam človek, naloge pa opredelijo vsake 2 do 3 tedne.

Naloga je opredeljena kot en ‘user story’, ob uporabi metode Kanban pa pridejo do maksimalne produktivnosti, saj iz procesa razvoja takoj eliminirajo ‘ozka grla’. Krajši dnevni sestanki omogočajo spremljanje napredka pri reševanju posamičnih nalog, kar povečuje učinkovitost celotne ekipe.

Primož Cigler: ‘From pet project to full grown business’

Po Tomažu je na vrsto prišel Primož Cigler, ki je predstavil svoj projekt ThemeForest. Čeprav večina spletnih oblikovalcev ne mara vnaprej pripravljenih tem, Primož pravi, da gre za odličen vir prihodka. ThemeForest je namreč od eksperimenta prerastel v pravi posel, na katerem trenutno dela več sodelavcev.

Če želite oblikovati teme za ThemeForest (ali drugi servis), je pomembno, da se osredotočite in ločite od konkurence. Tako je Primoževa prva tema na ThemeForestu bila namenjena frizerjem. Primož poudarja, da mu takšen način dela bolj ustreza, saj se lahko posveti detajlom, za razliko od projektov, ki jih dela za enega naročnika, kjer proračun tega ponavadi ne dopušča. Ko govori o ljudeh, s katerimi dela, poda nasvet, ki ga tudi sam pogosto ponavljam:

Obkrožite se z najboljšimi ljudmi in ohranite njihovo visoko motivacijo!

Če se ukvarjate z WordPressom v Sloveniji (ali bližnji okolici) je WordPress Meetup Ljubljana definitivno eden izmed dogodkov, ki jih ne smete zamuditi.

Video posnetek si lahko ogledate na povezavi.

Prevod v slovenščino: Ana Eterović

Komentarji

Comments are closed.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.