V preteklih tednih je na spletu potekal napet boj med pobudniki in nasprotniki referenduma o noveli zakona o zakonski zvezi, katerega pobudnik je koalicija Za otroke gre! Predstavljamo infografiko, pripravljeno s pomočjo orodja Mediatoolkit, ki nazorno pokaže, kako je #zzdr odmeval na slovenskem spletišču.
Vrhunec sezone zimskih športov glasno odmeval tudi na spletu. Prvi vikend letošnje pomladi se je v zimskem športu izkazal za nadvse napet zaključek sezone, ki je v Planico privabil več kot 65.000 obiskovalcev, željnih zmag slovenskih orlov. Zaradi zanimivega razpleta ni presenetljivo, da je bilo število omemb na spletu, vezanih na Planico in slovenske favorite zelo visoko. Mediatoolkit je pripravil zanimivo infografiko.
4. februar 2015 – na današnji dan se je pričela konferenca na Jalti, rojen je skladatelj Bach, pred 11 leti pa je Mark Zuckerberg v sobici študentskega doma na Harvardu ustanovil Facebook. Ob Facebookovem 11. rojstnem dnevu smo o ključnih potezah največjega družbenega omrežja spregovorili s Facebook strokovnjaki. Kaj o Facebookovi prihodnosti pravijo Peter Šepetavc, digitalni strateg pri agenciji Renderspace, Mojca Marš iz agencije Super Spicy Media in Matej Špehar iz agencije To do – Communicate Online, preberite v nadaljevanju.
Danes je četrti ponedeljek v januarju, ko upravljavci spletnih skupnosti praznujejo Community Manager Appreciation Day! Dan, ko lahko svojemu community managerju pokažete, da cenite njegov trud za najboljšo izkušnjo vaših uporabnikov.
Za nami je še zadnji dan 21. mednarodnega oglaševalskega festivala Zlati boben v Portorožu. V Smaragdni dvorani hotela Bernardin se je ob 10. uri pričela Akademija znamčenja, ki so jo vodili kar trije govorci. Prvi je govorniški oder pripadel Ekaterini Lavrovi, direktorici za odnose z javnostmi pri podjetju Depot WPF. Predstavila je več različnih kreativnih […]
Letošnji že 21. mednarodni oglaševalski festival Golden drum, ki bo v začetku oktobra potekal v Portorožu, vabi k sodelovanju mlade kreativce iz vse Evrope. New Europe, new thinking pravi slogan letošnjega festivala, ki s tem poziva vse, da pogledamo na stvari z novega zornega kota in razmišljamo drugače, sveže, novo. Prav zato so se organizatorji festivala letos odločili, da v sodelovanju z DDB Budimpešta in Global Development organizirajo natečaj za mlade Beat the drum for change.
Z včerajšnjim dnem se je začela že tretja slovenska konferenca o digitalnih komunikacijah DIGGIT. DIGGIT tokrat poteka na Odru pod Zvezdami v Ljubljani, kjer se bo v dveh dneh zvrstilo več kot 20 govornikov, konferenco pa obiskalo kar 300 obiskovalcev.
Marketing Kingdom je bil letos namenjen sodelovanju in družbenim omrežjem, intertekstualno pa je v marketing vpletel tudi filmsko industrijo. Predavanja je povezoval Oliver Kempkens, direktor podjetja Adapt or die, ki je po zaključenih panelih vodil tudi debato.
Letošnja, tretja zapovrstjo Tvitomanija bo potekala med 12. in 15. junijem v Sloveniji. Kje drugje, kot v portoroškem Bernardinu! Konferenca o družbenih omrežjih je namenjena marketinškim in PR agencijam, podjetjem, predstavnikom spletnih medijev ter vsem, ki posel in vsakdanjik selijo na splet.
Danes je četrti ponedeljek v januarju, ko upravljavci spletnih skupnosti praznujejo Community Manager Appreciation Day! Dan, ko lahko svojemu community managerju pokažete, da cenite njegov trud za najboljšo izkušnjo vaših uporabnikov.
Urša Pučko se je s prvim januarjem letošnjega leta poslovila od agencije Pristop, kjer je preživela, kot pravi, 8 lepih let. Svojo karierno pot nadaljuje v startupu appssolut, o katerem smo že pisali na Netokraciji, ponuja pa preproste in cenovno dostopne predprogramirane Facebook aplikacije, kot so kontaktni obrazec, fotografski natečaj, različni formularji in igrice. appssolut je mlado podjetje, ki je z delom pričelo letos, zato v tem trenutku intenzivno zaposlujejo, več pa nam je v pogovoru povedala Urša.
Mednarodna žirija tekmovanja Sempler za najboljše medijske strategije leta, ki poteka v okviru 15. SEMPLA, je med 75 prijavljenimi deli izbrala 23 finalistov. Večino del v ožjem izboru so prijavila slovenska podjetja ali agencije, tri dela so iz Hrvaške, dve iz Makedonije in eno iz Srbije.
Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.
Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?