Ecommerce Day 2016 prinaša možnost za pridobivanje znanj s področja spletne trgovine - Netokracija.si

Ecommerce Day 2016 prinaša možnost za pridobivanje znanj s področja spletne trgovine

Le še nekaj dni nas loči do 5. konference Shopper's Mind Ecommerce Day, najvidnejšega dogodka s področja spletnega nakupovanja v Sloveniji, ki bo v organizaciji Shopper's Mind (Ceneje d.o.o.) potekal 30. 11. 2016 v Kristalni palači v Ljubljani.

smindPrijavljenih je že več kot 160 ecommerce navdušencev, ki želijo pridobiti vpogled v trende na spletu ter prisluhniti predavanjem priznanih strokovnjakov. Na konferenci, ki je edina na tem področju, se bo s podelitvijo prestižnih nagrad zaključilo letošnje tekmovanje Shopper’s Mind Spletni trgovec leta 2016.

 

Okrogla miza o zaupanju potrošnikov v spletno trgovino

V okviru programa konference Ecommerce Day 2016 bo potekala okrogla miza o ključnem dejavniku razvoja spletne trgovine, zaupanju potrošnikov, ki jo bo vodila dr. Jelena Rašula (Shopper’s Mind – sMind, Ceneje.si). V pogovoru bo sodelovala tudi Jasmina Mešić (SI-CERT), vodja nacionalnega programa ozaveščanja o informacijski varnosti Varni na internetu, ki nam je zaupala nekaj zanimivih podatkov, o katerih bo tekla beseda.

Mešićeva poudarja, da po oceni SI-CERT premalo lastnikov spletnih strani v Sloveniji ustrezno zavaruje svoje spletno mesto. »Težave, ki jih mi zaznavamo pri spletnih trgovcih, so predvsem pomanjkljivo varovanje informacij, na primer pomanjkljiva skrb za podatkovne baze in nevzdrževanje sistema za urejanje vsebin.«

Razkriva nekatere preproste korake, s katerimi lahko spletni trgovci učinkovito zmanjšate tveganje: redno posodabljanje spletnega strežnika in nameščenega sistema za urejanje vsebin, skrbna izbira gesla ter omejitev prijave na strežnik na vaše običajne internetne lokacije. Spletne trgovine predstavljajo naprednejša spletna mesta, saj hranijo osebne podatke in izvajajo finančne transakcije, zato jih je smotrno preverjati še z neodvisnim varnostnim pregledom in penetracijskim testom.

Na okrogli mizi boste izvedeli tudi, kakšno je stanje zaupanja slovenskih potrošnikov v spletne trgovine in kako lahko potrošnikom dokažete, da ste zanesljiv trgovec.  V pogovoru bosta sodelovala še Marcel Majsan, strokovnjak s področja ecommerce in spletnega marketinga, ki trenutno deluje v okviru združenja Udruga eCommerce Hrvatska, in Marin Vladović, operativni direktor Ceneje d.o.o., ki skrbi za vse postopke podeljevanja nacionalne oznake zaupanja CERTIFIED SHOP in evropske oznake EMOTA.

Oglejte si celoten program Ecommerce Day 2016 »

Kakšne priložnosti bo ponujala spletna trgovina v 2017?

Dejstvo je, da zaupanje slovenskih potrošnikov v nakupovanje na spletu iz leta v leto narašča. Podatki Statističnega urada RS in največjega raziskovalnega projekta na področju spletnega nakupovanja, Shopper’s Mind v izvedbi Ceneje d.o.o. in raziskovalne agencije Valicon, ki je v štirih letih zajel mnenja in izkušnje več kot 100.000 slovenskih spletnih kupcev, kažejo, da v Sloveniji vztrajno raste tako število kot pogostost spletnih nakupov. V letu 2013 na spletu še nikoli ni kupovalo 23 % spletnih uporabnikov, lani le še 15 %, medtem ko jih je kar 85 % že imelo vsaj eno izkušnjo s spletnim nakupovanjem.

Obiskovalci 5. konference Ecommerce Day bodo prvi dobili vpogled v povsem sveže rezultate raziskave Shopper’s Mind, program pa prinaša še številne druge zanimive vsebine, med drugim pregled priložnosti, ki jih ponuja spletna trgovina v 2017,  primere odličnih ecommerce praks ter najnovejše rešitve za spletne trgovce, ki olajšajo in izboljšajo prodajo na spletu.

Več o 5. konferenci Ecommerce Day »

Priljubljeno

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.