Ecommerce Day 2016 prinaša možnost za pridobivanje znanj s področja spletne trgovine - Netokracija.si

Ecommerce Day 2016 prinaša možnost za pridobivanje znanj s področja spletne trgovine

Le še nekaj dni nas loči do 5. konference Shopper's Mind Ecommerce Day, najvidnejšega dogodka s področja spletnega nakupovanja v Sloveniji, ki bo v organizaciji Shopper's Mind (Ceneje d.o.o.) potekal 30. 11. 2016 v Kristalni palači v Ljubljani.

smindPrijavljenih je že več kot 160 ecommerce navdušencev, ki želijo pridobiti vpogled v trende na spletu ter prisluhniti predavanjem priznanih strokovnjakov. Na konferenci, ki je edina na tem področju, se bo s podelitvijo prestižnih nagrad zaključilo letošnje tekmovanje Shopper’s Mind Spletni trgovec leta 2016.

 

Okrogla miza o zaupanju potrošnikov v spletno trgovino

V okviru programa konference Ecommerce Day 2016 bo potekala okrogla miza o ključnem dejavniku razvoja spletne trgovine, zaupanju potrošnikov, ki jo bo vodila dr. Jelena Rašula (Shopper’s Mind – sMind, Ceneje.si). V pogovoru bo sodelovala tudi Jasmina Mešić (SI-CERT), vodja nacionalnega programa ozaveščanja o informacijski varnosti Varni na internetu, ki nam je zaupala nekaj zanimivih podatkov, o katerih bo tekla beseda.

Mešićeva poudarja, da po oceni SI-CERT premalo lastnikov spletnih strani v Sloveniji ustrezno zavaruje svoje spletno mesto. »Težave, ki jih mi zaznavamo pri spletnih trgovcih, so predvsem pomanjkljivo varovanje informacij, na primer pomanjkljiva skrb za podatkovne baze in nevzdrževanje sistema za urejanje vsebin.«

Razkriva nekatere preproste korake, s katerimi lahko spletni trgovci učinkovito zmanjšate tveganje: redno posodabljanje spletnega strežnika in nameščenega sistema za urejanje vsebin, skrbna izbira gesla ter omejitev prijave na strežnik na vaše običajne internetne lokacije. Spletne trgovine predstavljajo naprednejša spletna mesta, saj hranijo osebne podatke in izvajajo finančne transakcije, zato jih je smotrno preverjati še z neodvisnim varnostnim pregledom in penetracijskim testom.

Na okrogli mizi boste izvedeli tudi, kakšno je stanje zaupanja slovenskih potrošnikov v spletne trgovine in kako lahko potrošnikom dokažete, da ste zanesljiv trgovec.  V pogovoru bosta sodelovala še Marcel Majsan, strokovnjak s področja ecommerce in spletnega marketinga, ki trenutno deluje v okviru združenja Udruga eCommerce Hrvatska, in Marin Vladović, operativni direktor Ceneje d.o.o., ki skrbi za vse postopke podeljevanja nacionalne oznake zaupanja CERTIFIED SHOP in evropske oznake EMOTA.

Oglejte si celoten program Ecommerce Day 2016 »

Kakšne priložnosti bo ponujala spletna trgovina v 2017?

Dejstvo je, da zaupanje slovenskih potrošnikov v nakupovanje na spletu iz leta v leto narašča. Podatki Statističnega urada RS in največjega raziskovalnega projekta na področju spletnega nakupovanja, Shopper’s Mind v izvedbi Ceneje d.o.o. in raziskovalne agencije Valicon, ki je v štirih letih zajel mnenja in izkušnje več kot 100.000 slovenskih spletnih kupcev, kažejo, da v Sloveniji vztrajno raste tako število kot pogostost spletnih nakupov. V letu 2013 na spletu še nikoli ni kupovalo 23 % spletnih uporabnikov, lani le še 15 %, medtem ko jih je kar 85 % že imelo vsaj eno izkušnjo s spletnim nakupovanjem.

Obiskovalci 5. konference Ecommerce Day bodo prvi dobili vpogled v povsem sveže rezultate raziskave Shopper’s Mind, program pa prinaša še številne druge zanimive vsebine, med drugim pregled priložnosti, ki jih ponuja spletna trgovina v 2017,  primere odličnih ecommerce praks ter najnovejše rešitve za spletne trgovce, ki olajšajo in izboljšajo prodajo na spletu.

Več o 5. konferenci Ecommerce Day »

Priljubljeno

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.