Ecommerce Day 2016 prinaša možnost za pridobivanje znanj s področja spletne trgovine

Le še nekaj dni nas loči do 5. konference Shopper's Mind Ecommerce Day, najvidnejšega dogodka s področja spletnega nakupovanja v Sloveniji, ki bo v organizaciji Shopper's Mind (Ceneje d.o.o.) potekal 30. 11. 2016 v Kristalni palači v Ljubljani.

smindPrijavljenih je že več kot 160 ecommerce navdušencev, ki želijo pridobiti vpogled v trende na spletu ter prisluhniti predavanjem priznanih strokovnjakov. Na konferenci, ki je edina na tem področju, se bo s podelitvijo prestižnih nagrad zaključilo letošnje tekmovanje Shopper’s Mind Spletni trgovec leta 2016.

 

Okrogla miza o zaupanju potrošnikov v spletno trgovino

V okviru programa konference Ecommerce Day 2016 bo potekala okrogla miza o ključnem dejavniku razvoja spletne trgovine, zaupanju potrošnikov, ki jo bo vodila dr. Jelena Rašula (Shopper’s Mind – sMind, Ceneje.si). V pogovoru bo sodelovala tudi Jasmina Mešić (SI-CERT), vodja nacionalnega programa ozaveščanja o informacijski varnosti Varni na internetu, ki nam je zaupala nekaj zanimivih podatkov, o katerih bo tekla beseda.

Mešićeva poudarja, da po oceni SI-CERT premalo lastnikov spletnih strani v Sloveniji ustrezno zavaruje svoje spletno mesto. »Težave, ki jih mi zaznavamo pri spletnih trgovcih, so predvsem pomanjkljivo varovanje informacij, na primer pomanjkljiva skrb za podatkovne baze in nevzdrževanje sistema za urejanje vsebin.«

Razkriva nekatere preproste korake, s katerimi lahko spletni trgovci učinkovito zmanjšate tveganje: redno posodabljanje spletnega strežnika in nameščenega sistema za urejanje vsebin, skrbna izbira gesla ter omejitev prijave na strežnik na vaše običajne internetne lokacije. Spletne trgovine predstavljajo naprednejša spletna mesta, saj hranijo osebne podatke in izvajajo finančne transakcije, zato jih je smotrno preverjati še z neodvisnim varnostnim pregledom in penetracijskim testom.

Na okrogli mizi boste izvedeli tudi, kakšno je stanje zaupanja slovenskih potrošnikov v spletne trgovine in kako lahko potrošnikom dokažete, da ste zanesljiv trgovec.  V pogovoru bosta sodelovala še Marcel Majsan, strokovnjak s področja ecommerce in spletnega marketinga, ki trenutno deluje v okviru združenja Udruga eCommerce Hrvatska, in Marin Vladović, operativni direktor Ceneje d.o.o., ki skrbi za vse postopke podeljevanja nacionalne oznake zaupanja CERTIFIED SHOP in evropske oznake EMOTA.

Oglejte si celoten program Ecommerce Day 2016 »

Kakšne priložnosti bo ponujala spletna trgovina v 2017?

Dejstvo je, da zaupanje slovenskih potrošnikov v nakupovanje na spletu iz leta v leto narašča. Podatki Statističnega urada RS in največjega raziskovalnega projekta na področju spletnega nakupovanja, Shopper’s Mind v izvedbi Ceneje d.o.o. in raziskovalne agencije Valicon, ki je v štirih letih zajel mnenja in izkušnje več kot 100.000 slovenskih spletnih kupcev, kažejo, da v Sloveniji vztrajno raste tako število kot pogostost spletnih nakupov. V letu 2013 na spletu še nikoli ni kupovalo 23 % spletnih uporabnikov, lani le še 15 %, medtem ko jih je kar 85 % že imelo vsaj eno izkušnjo s spletnim nakupovanjem.

Obiskovalci 5. konference Ecommerce Day bodo prvi dobili vpogled v povsem sveže rezultate raziskave Shopper’s Mind, program pa prinaša še številne druge zanimive vsebine, med drugim pregled priložnosti, ki jih ponuja spletna trgovina v 2017,  primere odličnih ecommerce praks ter najnovejše rešitve za spletne trgovce, ki olajšajo in izboljšajo prodajo na spletu.

Več o 5. konferenci Ecommerce Day »

Priljubljeno

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.