Čez štiri dni v Ljubljani: Ecommerce Day 2017

Čez štiri dni se bodo strokovnjaki s področja spletne trgovine zbrali na enem mestu, na največji regijski konferenci o spletnem nakupovanju. Ecommerce Day 2017, ki ga organizirata Shopper's Mind Slovenija in Ceneje.si, se bo 28. in 29. novembra odvil v Ljubljani. Izkoristite izjemno priložnost in si zagotovite vstopnico za mreženje z več kot 200 strokovnjaki spletnega trženja.

Ecommerce Day 2017 bo potekal 28. in 29. novembra v Ljubljani.

Komu boste lahko prisluhnili?

Letošnji dogodek Ecommerce Day bo gostil številne znane spletne trgovce, predstavnike spletnih agencij, digitalne oglaševalce, spletne urednike in druge strokovnjake na področju spletnega trženja.

V prvem dnevu konference vas čakajo priznani mednarodni predavatelji, med katerimi bodo Tomáš Braverman, Heureka Shopping, ki bo razkril, kako uspešno osvojiti nove trge, Miša Živić, LeanPay, ki bo sodeloval v okrogli mizi o ključnih trendih v spletnem trženju v letu 2018, Stevica Kuharski, Locodels, ki bo spregovoril o hitri dostavi in njenem vplivu na povečanje zadovoljstva kupcev, in Iva Soldo, Bamboo Lab, ki bo razkrila, kako v spletnem trženju izkoristiti Snapchat.

V programu pa boste našli tudi številne domače strokovnjake za spletno trženje, in sicer:

  • Darko Dujič, Ceneje.si in EW-Shopp, Matjaž Robinšak, Valicon:
    Panel discussion: Ecommerce 2018
  • Luka Gabrovšek, Mastercard:
    Konec kompromisa med visoko varnostjo in dobro uporabniško izkušnjo
  • Jakob Slavec in Jakob Bertole, DPD Slovenija:
    DPD dostava: Kako navdušiti svoje kupce doma in v tujini
  • Aleksander Majhen, PS Moj paket:
    Prodajno-logistična platforma za spletne trgovce v Sloveniji in regiji
  • Rok Hrastnik, Skupina Sensilab:
    Lessons Learned: Kako smo v 6 mesecih lansirali 7 trgov in zmagali/izgubili
  • Marko Penko, Studio Moderna:
    Analitika: Prodajne priložnosti pri analizi virov uporabnikov in prodaje
  • Karmen Mlina, Lidl Slovenija:
    Stikeez: Online igrišče za spodbujanje prodaje v fizičnih trgovinah
  • Mojca Lorenci Visinski, Maja Škorić, Odvetniška družba MMI:
    Zakonodaja: 45 pravnih zahtev za spletne trgovce
  • Matjaž Drev, informacijski pooblaščenec RS:
    GDPR je pred vrati: 10 napotkov za pripravo

 

Vtisi udeležencev lanske konference:

To je vsekakor zelo pomembna konferenca. Iz vsakršnega deljenja znanja in dobrih praks, hkrati pa tudi slabših izkušenj, predstavljenih pošteno in transparentno, se nekaj naučimo in to se mi zdi izredno pomembno. – Karmen Mlinar, Lidl Slovenija

Odlično je, da imamo tako konferenco, vse čestitke za organizacijo! Ecommerce je področje, ki bo zagotovo še raslo, znanja na tem področju pa je v Sloveniji še zelo malo. Vsi bi danes želeli biti “ecommerce”, tu pa dejansko dobijo potrebno znanje. – Rok Hrastnik, Skupina Sensilab

Prepričan sem, da je pomen konference Ecommerce Day zelo velik, posebej glede na udeležbo na dogodku. Za vse, ki se tako ali drugače ukvarjajo s spletno trgovino, je to dejansko nek forum, kjer se lahko mrežijo in izmenjajo aktualna stališča. – mag. Matjaž Drev, informacijski pooblaščenec RS

Na Ecommerce Day 2017 boste lahko srečali najvidnejše spletne trgovce, predstavnike spletnih agencij, digitalne oglaševalce, spletne urednike in druge strokovnjake spletnega trženja.

Napotki za vašo spletno trgovino

Drugi dan dogodka bo v prostorih Gospodarske zbornice Slovenije (GZS) potekala delavnica 30+ napotkov za izboljšanje vaše spletne trgovine.

Namenjena je spletnim trgovcem, ki letos tekmujejo za naziv Spletni trgovec leta, kot vsem ostalim, ki želijo izboljšati svojo spletno trgovino. Tekmovalci bodo na delavnici pridobili vpogled v edinstveno poročilo o svoji spletni trgovini, vsi ostali pa se boste seznanili s smernicami, ki jih mora upoštevati vsaka uspešna spletna trgovina.

Delavnico bodo vodili strokovnjaki za spletno trgovino z različnih področij. Mag. Darko Dujič, Ceneje.si, bo predstavil dejavnike, ki odlikujejo najboljše spletne trgovine v Sloveniji in širše, dr. Jelena Rašula, Shopper’s Mind, bo spregovorila o zadovoljstvu uporabnikov in elementih, ki ključno vplivajo na zadovoljstvo kupcev, Roman Krušič, Spletna postaja, pa se bo osredotočil na tehnične standarde EU, ki jih morajo izpolnjevati spletne trgovine.

Na delavnico se lahko prijavite ločeno ali s kombinirano vstopnico za Ecommerce Day 2017 (1. in 2. dan skupaj).

Za udeležbo na konferenci je na voljo le še 10 mest, zato pohitite s prijavo!

 

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Kultura 2.0

Zakaj si moraš poiskati službo v ‘digitalu’, razkriva Mak Kordić v 2. oddaji Digitalna kava

V drugi oddaji Digitalna kava smo govorili z Makom Kordićem, lastnikom in direktorjem digitalne agencije CNJ Digital. Mak pravi, da v znanju in idejah vidi moč, vse ostalo pa se da najeti.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.

Kultura 2.0

Kako zgleda tvoj ‘lajf’, če oblikuješ nogavice, razkriva (digitalna) kava z Zulu Zion

Na slovenski digitalni sceni deluje kup nadarjenih oseb, ki so hkrati izredno zanimivi sogovorniki. Ustvarili smo serijo video intervjujev, v katerih se ob dobri kavi pogovarjamo s kreativnimi ljudmi.

Kolumna

Kako izbrati ekipo, ki doseže 320 % rast podjetja?

Po uspešnem zaključku fakultete običajno sledi naslednje življenjsko obdobje, ki mu pravimo služba. Preden pridemo do nje, se je treba odločiti, kaj bi sploh radi počeli. Nato sledi prijava na kakšen razpis, razgovori in seveda čim boljši rezultat – najraje v obliki zaposlitve.