Čez štiri dni v Ljubljani: Ecommerce Day 2017

Čez štiri dni v Ljubljani: Ecommerce Day 2017

Čez štiri dni se bodo strokovnjaki s področja spletne trgovine zbrali na enem mestu, na največji regijski konferenci o spletnem nakupovanju. Ecommerce Day 2017, ki ga organizirata Shopper's Mind Slovenija in Ceneje.si, se bo 28. in 29. novembra odvil v Ljubljani. Izkoristite izjemno priložnost in si zagotovite vstopnico za mreženje z več kot 200 strokovnjaki spletnega trženja.

Ecommerce Day 2017 bo potekal 28. in 29. novembra v Ljubljani.

Komu boste lahko prisluhnili?

Letošnji dogodek Ecommerce Day bo gostil številne znane spletne trgovce, predstavnike spletnih agencij, digitalne oglaševalce, spletne urednike in druge strokovnjake na področju spletnega trženja.

V prvem dnevu konference vas čakajo priznani mednarodni predavatelji, med katerimi bodo Tomáš Braverman, Heureka Shopping, ki bo razkril, kako uspešno osvojiti nove trge, Miša Živić, LeanPay, ki bo sodeloval v okrogli mizi o ključnih trendih v spletnem trženju v letu 2018, Stevica Kuharski, Locodels, ki bo spregovoril o hitri dostavi in njenem vplivu na povečanje zadovoljstva kupcev, in Iva Soldo, Bamboo Lab, ki bo razkrila, kako v spletnem trženju izkoristiti Snapchat.

V programu pa boste našli tudi številne domače strokovnjake za spletno trženje, in sicer:

  • Darko Dujič, Ceneje.si in EW-Shopp, Matjaž Robinšak, Valicon:
    Panel discussion: Ecommerce 2018
  • Luka Gabrovšek, Mastercard:
    Konec kompromisa med visoko varnostjo in dobro uporabniško izkušnjo
  • Jakob Slavec in Jakob Bertole, DPD Slovenija:
    DPD dostava: Kako navdušiti svoje kupce doma in v tujini
  • Aleksander Majhen, PS Moj paket:
    Prodajno-logistična platforma za spletne trgovce v Sloveniji in regiji
  • Rok Hrastnik, Skupina Sensilab:
    Lessons Learned: Kako smo v 6 mesecih lansirali 7 trgov in zmagali/izgubili
  • Marko Penko, Studio Moderna:
    Analitika: Prodajne priložnosti pri analizi virov uporabnikov in prodaje
  • Karmen Mlina, Lidl Slovenija:
    Stikeez: Online igrišče za spodbujanje prodaje v fizičnih trgovinah
  • Mojca Lorenci Visinski, Maja Škorić, Odvetniška družba MMI:
    Zakonodaja: 45 pravnih zahtev za spletne trgovce
  • Matjaž Drev, informacijski pooblaščenec RS:
    GDPR je pred vrati: 10 napotkov za pripravo

 

Vtisi udeležencev lanske konference:

To je vsekakor zelo pomembna konferenca. Iz vsakršnega deljenja znanja in dobrih praks, hkrati pa tudi slabših izkušenj, predstavljenih pošteno in transparentno, se nekaj naučimo in to se mi zdi izredno pomembno. – Karmen Mlinar, Lidl Slovenija

Odlično je, da imamo tako konferenco, vse čestitke za organizacijo! Ecommerce je področje, ki bo zagotovo še raslo, znanja na tem področju pa je v Sloveniji še zelo malo. Vsi bi danes želeli biti “ecommerce”, tu pa dejansko dobijo potrebno znanje. – Rok Hrastnik, Skupina Sensilab

Prepričan sem, da je pomen konference Ecommerce Day zelo velik, posebej glede na udeležbo na dogodku. Za vse, ki se tako ali drugače ukvarjajo s spletno trgovino, je to dejansko nek forum, kjer se lahko mrežijo in izmenjajo aktualna stališča. – mag. Matjaž Drev, informacijski pooblaščenec RS

Na Ecommerce Day 2017 boste lahko srečali najvidnejše spletne trgovce, predstavnike spletnih agencij, digitalne oglaševalce, spletne urednike in druge strokovnjake spletnega trženja.

Napotki za vašo spletno trgovino

Drugi dan dogodka bo v prostorih Gospodarske zbornice Slovenije (GZS) potekala delavnica 30+ napotkov za izboljšanje vaše spletne trgovine.

Namenjena je spletnim trgovcem, ki letos tekmujejo za naziv Spletni trgovec leta, kot vsem ostalim, ki želijo izboljšati svojo spletno trgovino. Tekmovalci bodo na delavnici pridobili vpogled v edinstveno poročilo o svoji spletni trgovini, vsi ostali pa se boste seznanili s smernicami, ki jih mora upoštevati vsaka uspešna spletna trgovina.

Delavnico bodo vodili strokovnjaki za spletno trgovino z različnih področij. Mag. Darko Dujič, Ceneje.si, bo predstavil dejavnike, ki odlikujejo najboljše spletne trgovine v Sloveniji in širše, dr. Jelena Rašula, Shopper’s Mind, bo spregovorila o zadovoljstvu uporabnikov in elementih, ki ključno vplivajo na zadovoljstvo kupcev, Roman Krušič, Spletna postaja, pa se bo osredotočil na tehnične standarde EU, ki jih morajo izpolnjevati spletne trgovine.

Na delavnico se lahko prijavite ločeno ali s kombinirano vstopnico za Ecommerce Day 2017 (1. in 2. dan skupaj).

Za udeležbo na konferenci je na voljo le še 10 mest, zato pohitite s prijavo!

 

Priljubljeno

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Zamudili ste ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?