Znani finalisti Effie 2015

Effie 2015: Znanih je 15 učinkovitih finalistov

Effie, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost, ki jo od leta 2002 podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica, je tudi letos pritegnila ogromno oglaševalcev in agencij, ki so prijavili svoja dela. Prvostopenjski žiriji, ki je svoje delo že opravila, letos predseduje mag. Aleksandra Kregar Brus.

Effie 2015
(foto: Effie Slovenija)

Prvostopenjska žirija nagrad Effie je izbrala 15 finalistov, ki so se med 49 prijavljenimi deli uvrstili med najboljše. Število prijavljenih del je letos doseglo svoj rekord, kar kaže na to, da je zavedanje o pomenu učinkovitega in uspešnega tržnega komuniciranja vedno večje. Predsednica žirije, mag. Aleksandra Kregar Brus, direktorica centralnega marketinga pri Atlantic Grupi, je o odločanju prvostopenjske žirije povedala:

Prvostopenjska žirija je imela zahtevno nalogo, tako količinsko kot vsebinsko, ki pa jo je opravila profesionalno, v konstruktivnem duhu ter z visoko stopnjo konsenza. Pri ocenjevanju akcij smo se osredotočili izključno na opisan vpliv tržnega komuniciranja na učinkovitost pri doseganju in preseganju zastavljenih ciljev. Prepričali so nas dobro poznavanje trga in ciljnih skupin ter pravilno zastavljene marketinške strategije s konkretnimi, merljivimi rezultati.

Prvostopenjsko žirijo sestavljajo še Mija Gačnik Krpič, Futura DDB, Matjaž Butara, Grey Ljubljana, Robert Bohinec, Mayer McCann, Jelka Slatinšek, JUB, Zoran Bedrač, Lidl Slovenija, Alenka Krajnc, Mlekarna Celeia, Mitja Jereb, TSmedia, Urša Golob Podnar, FDV in Kovijana Zeković, Valicon.

Med finaliste se je v 8 kategorijah tako uspelo uvrstiti znamkam in podjetjem Zelene doline, Zavarovalnica Tilia in Triglav, Mercator, Argeta, Donat Mg, Loteriji Slovenija, Sberbank, Perutnini Ptuj, Novi KBM, ter Telekomu Slovenije in Si.mobilu. Slednji se je med finaliste uvrstil s kar 3 prijavljenimi deli v kategoriji Storitve – telekomunikacije in IT, in sicer s SIMPL KIDZ, Resnična bližina je človeška toplina – paket Neskončni in Si.mobilov hitri mobilni internet.

Naloga drugostopenjske žirije sedaj je, da med finalisti izbere najboljše akcije in jim podeli bronasto, srebrno in zlato plaketo, letos pa naj bi se nam obetala tudi platinasta plaketa. To je plaketa, ki jo prejme akcija za izredni poslovni dosežek. Najboljše akcije bodo predstavljene na dogodku Lista finalistov, 10. marca v hotelu Plaza v Ljubljani, prejemniki nagrad pa bodo uradno razglašeni konec marca na 24. SOF-u v Portorožu.

Priljubljeno

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.