Effie 2015: Znanih je 15 učinkovitih finalistov

Effie, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost, ki jo od leta 2002 podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica, je tudi letos pritegnila ogromno oglaševalcev in agencij, ki so prijavili svoja dela. Prvostopenjski žiriji, ki je svoje delo že opravila, letos predseduje mag. Aleksandra Kregar Brus.

Effie 2015
(foto: Effie Slovenija)

Prvostopenjska žirija nagrad Effie je izbrala 15 finalistov, ki so se med 49 prijavljenimi deli uvrstili med najboljše. Število prijavljenih del je letos doseglo svoj rekord, kar kaže na to, da je zavedanje o pomenu učinkovitega in uspešnega tržnega komuniciranja vedno večje. Predsednica žirije, mag. Aleksandra Kregar Brus, direktorica centralnega marketinga pri Atlantic Grupi, je o odločanju prvostopenjske žirije povedala:

Prvostopenjska žirija je imela zahtevno nalogo, tako količinsko kot vsebinsko, ki pa jo je opravila profesionalno, v konstruktivnem duhu ter z visoko stopnjo konsenza. Pri ocenjevanju akcij smo se osredotočili izključno na opisan vpliv tržnega komuniciranja na učinkovitost pri doseganju in preseganju zastavljenih ciljev. Prepričali so nas dobro poznavanje trga in ciljnih skupin ter pravilno zastavljene marketinške strategije s konkretnimi, merljivimi rezultati.

Prvostopenjsko žirijo sestavljajo še Mija Gačnik Krpič, Futura DDB, Matjaž Butara, Grey Ljubljana, Robert Bohinec, Mayer McCann, Jelka Slatinšek, JUB, Zoran Bedrač, Lidl Slovenija, Alenka Krajnc, Mlekarna Celeia, Mitja Jereb, TSmedia, Urša Golob Podnar, FDV in Kovijana Zeković, Valicon.

Med finaliste se je v 8 kategorijah tako uspelo uvrstiti znamkam in podjetjem Zelene doline, Zavarovalnica Tilia in Triglav, Mercator, Argeta, Donat Mg, Loteriji Slovenija, Sberbank, Perutnini Ptuj, Novi KBM, ter Telekomu Slovenije in Si.mobilu. Slednji se je med finaliste uvrstil s kar 3 prijavljenimi deli v kategoriji Storitve – telekomunikacije in IT, in sicer s SIMPL KIDZ, Resnična bližina je človeška toplina – paket Neskončni in Si.mobilov hitri mobilni internet.

Naloga drugostopenjske žirije sedaj je, da med finalisti izbere najboljše akcije in jim podeli bronasto, srebrno in zlato plaketo, letos pa naj bi se nam obetala tudi platinasta plaketa. To je plaketa, ki jo prejme akcija za izredni poslovni dosežek. Najboljše akcije bodo predstavljene na dogodku Lista finalistov, 10. marca v hotelu Plaza v Ljubljani, prejemniki nagrad pa bodo uradno razglašeni konec marca na 24. SOF-u v Portorožu.

Priljubljeno

Spletni marketing

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.