Effie 2015: Znanih je 15 učinkovitih finalistov

Effie, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost, ki jo od leta 2002 podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica, je tudi letos pritegnila ogromno oglaševalcev in agencij, ki so prijavili svoja dela. Prvostopenjski žiriji, ki je svoje delo že opravila, letos predseduje mag. Aleksandra Kregar Brus.

Effie 2015
(foto: Effie Slovenija)

Prvostopenjska žirija nagrad Effie je izbrala 15 finalistov, ki so se med 49 prijavljenimi deli uvrstili med najboljše. Število prijavljenih del je letos doseglo svoj rekord, kar kaže na to, da je zavedanje o pomenu učinkovitega in uspešnega tržnega komuniciranja vedno večje. Predsednica žirije, mag. Aleksandra Kregar Brus, direktorica centralnega marketinga pri Atlantic Grupi, je o odločanju prvostopenjske žirije povedala:

Prvostopenjska žirija je imela zahtevno nalogo, tako količinsko kot vsebinsko, ki pa jo je opravila profesionalno, v konstruktivnem duhu ter z visoko stopnjo konsenza. Pri ocenjevanju akcij smo se osredotočili izključno na opisan vpliv tržnega komuniciranja na učinkovitost pri doseganju in preseganju zastavljenih ciljev. Prepričali so nas dobro poznavanje trga in ciljnih skupin ter pravilno zastavljene marketinške strategije s konkretnimi, merljivimi rezultati.

Prvostopenjsko žirijo sestavljajo še Mija Gačnik Krpič, Futura DDB, Matjaž Butara, Grey Ljubljana, Robert Bohinec, Mayer McCann, Jelka Slatinšek, JUB, Zoran Bedrač, Lidl Slovenija, Alenka Krajnc, Mlekarna Celeia, Mitja Jereb, TSmedia, Urša Golob Podnar, FDV in Kovijana Zeković, Valicon.

Med finaliste se je v 8 kategorijah tako uspelo uvrstiti znamkam in podjetjem Zelene doline, Zavarovalnica Tilia in Triglav, Mercator, Argeta, Donat Mg, Loteriji Slovenija, Sberbank, Perutnini Ptuj, Novi KBM, ter Telekomu Slovenije in Si.mobilu. Slednji se je med finaliste uvrstil s kar 3 prijavljenimi deli v kategoriji Storitve – telekomunikacije in IT, in sicer s SIMPL KIDZ, Resnična bližina je človeška toplina – paket Neskončni in Si.mobilov hitri mobilni internet.

Naloga drugostopenjske žirije sedaj je, da med finalisti izbere najboljše akcije in jim podeli bronasto, srebrno in zlato plaketo, letos pa naj bi se nam obetala tudi platinasta plaketa. To je plaketa, ki jo prejme akcija za izredni poslovni dosežek. Najboljše akcije bodo predstavljene na dogodku Lista finalistov, 10. marca v hotelu Plaza v Ljubljani, prejemniki nagrad pa bodo uradno razglašeni konec marca na 24. SOF-u v Portorožu.

Priljubljeno

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.