Znani finalisti Effie 2015

Effie 2015: Znanih je 15 učinkovitih finalistov

Effie, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost, ki jo od leta 2002 podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica, je tudi letos pritegnila ogromno oglaševalcev in agencij, ki so prijavili svoja dela. Prvostopenjski žiriji, ki je svoje delo že opravila, letos predseduje mag. Aleksandra Kregar Brus.

Effie 2015
(foto: Effie Slovenija)

Prvostopenjska žirija nagrad Effie je izbrala 15 finalistov, ki so se med 49 prijavljenimi deli uvrstili med najboljše. Število prijavljenih del je letos doseglo svoj rekord, kar kaže na to, da je zavedanje o pomenu učinkovitega in uspešnega tržnega komuniciranja vedno večje. Predsednica žirije, mag. Aleksandra Kregar Brus, direktorica centralnega marketinga pri Atlantic Grupi, je o odločanju prvostopenjske žirije povedala:

Prvostopenjska žirija je imela zahtevno nalogo, tako količinsko kot vsebinsko, ki pa jo je opravila profesionalno, v konstruktivnem duhu ter z visoko stopnjo konsenza. Pri ocenjevanju akcij smo se osredotočili izključno na opisan vpliv tržnega komuniciranja na učinkovitost pri doseganju in preseganju zastavljenih ciljev. Prepričali so nas dobro poznavanje trga in ciljnih skupin ter pravilno zastavljene marketinške strategije s konkretnimi, merljivimi rezultati.

Prvostopenjsko žirijo sestavljajo še Mija Gačnik Krpič, Futura DDB, Matjaž Butara, Grey Ljubljana, Robert Bohinec, Mayer McCann, Jelka Slatinšek, JUB, Zoran Bedrač, Lidl Slovenija, Alenka Krajnc, Mlekarna Celeia, Mitja Jereb, TSmedia, Urša Golob Podnar, FDV in Kovijana Zeković, Valicon.

Med finaliste se je v 8 kategorijah tako uspelo uvrstiti znamkam in podjetjem Zelene doline, Zavarovalnica Tilia in Triglav, Mercator, Argeta, Donat Mg, Loteriji Slovenija, Sberbank, Perutnini Ptuj, Novi KBM, ter Telekomu Slovenije in Si.mobilu. Slednji se je med finaliste uvrstil s kar 3 prijavljenimi deli v kategoriji Storitve – telekomunikacije in IT, in sicer s SIMPL KIDZ, Resnična bližina je človeška toplina – paket Neskončni in Si.mobilov hitri mobilni internet.

Naloga drugostopenjske žirije sedaj je, da med finalisti izbere najboljše akcije in jim podeli bronasto, srebrno in zlato plaketo, letos pa naj bi se nam obetala tudi platinasta plaketa. To je plaketa, ki jo prejme akcija za izredni poslovni dosežek. Najboljše akcije bodo predstavljene na dogodku Lista finalistov, 10. marca v hotelu Plaza v Ljubljani, prejemniki nagrad pa bodo uradno razglašeni konec marca na 24. SOF-u v Portorožu.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?