Outfit7 išče novo generacijo talentov

Ekipa Talking Toma išče novo generacijo talentov!

Od 3. do 17. julija bo Ekipa2, d. o. o., v Ljubljani prvič gostila strokovno delavnico 'Summer Camp', na katerega vabijo mlade in kreativne talente, ki so sposobni razmišljanja 'out-of-the-box'. Ekipa2, d. o. o., je hčerinsko podjetje Outfit7 Limited, ki si lasti svetovno znano blagovno znamko Talking Tom and Friends.

Summer Camp bo sprejel le 14 najboljših posameznikov. Potrudite se!
Summer Camp bo sprejel le 14 najboljših posameznikov. Potrudite se!

Namen poletne strokovne delavnice je poiskati mlade, kreativne in prvorazredne talente s področja razvoja iger, z možnostjo kasnejše zaposlitve v vrhunski ekipi. Udeleženci Summer Campa bodo imeli na voljo vso potrebno opremo ter mentorje, ki so med najbolj priznanimi v panogi v svetovnem merilu. Ob tem je generalni direktor Ekipa2, Janez Nejc Login, povedal:

Naše podjetje je danes eno vodilnih na svojem področju, ker se ne bojimo tvegati, preizkušati nove stvari in postaviti kreativnost, inovativnost ter timsko delo pred vse ostalo.

Prijave so odprte do 25. maja, izbranih pa bo le 14 najboljših posameznikov. Prijavijo se lahko talenti s področja razvoja mobilnih aplikacij, Unity3D, zalednih sistemov, specialisti za  razvoj mobilnih iger in oblikovanja (2D, 3D, ilustracije, animacije). Glavni kriteriji so kreativno razmišljanje izven ustaljenih okvirjev in sveže ideje.

Ne zamudite priložnosti!

Priljubljeno

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.