Vsi dobro poznamo naslednjo situacijo: vračamo se iz potovanja, zlagamo v kovček, kasneje ga hočemo zapreti in ne gre. Kam s presežno prtljago? Odgovor vprašanje ponuja hitro rastoča spletna platforma iz Slovenije, Eurosender.

Eurosender je podjetje, ki je bilo ustanovljeno lanskega maja in velja za hitro rastočo spletno platformo, specializirano za rezervacijo prevoza različnih pošiljk v Evropski uniji. Platforma je nastala kot rešitev na problem zahtevnih postopkov pošiljanja znotraj Evrope in predvsem visokih cen. Podjetje predvsem odlikujejo nižje cene storitve od standardnih, kar dosežejo z velikim številom pošiljk, ki pa je hkrati tudi pogajalska točka vseh podjetij s poštnimi storitvami po Evropi.
Optimiziranje naših cen je stalen proces. Pred kratkim nam je uspelo cene dodatno znižati na Hrvaškem, v Sloveniji in na Portugalskem. Kmalu bodo nižje cene na voljo še v Španiji, Romuniji, Franciji in Nemčiji. Na srednji rok bomo dodatna znižanja dosegli še v ostalih državah EU.
Tim Potočnik, soustanovitelj

Prvi v nemškem pospeševalniku ProSiebenSat.1
Soustanovitelji Žiga Janež, Jan Stefe in Tim Potočnik so skupaj ustanovili podjetje, že nekaj mesecev po tem pa je Eurosender postal prvo slovensko podjetje, ki je bilo sprejeto v nemški podjetniški pospeševalnik ProSiebenSat.1, ki je del tamkajšnje medijske hiše. Prejeli so preseed investicijo v vrednosti 25.000 evrov, sledilo je tudi 40.000 evrov slovenskega sklada Silicon Gardens, nato pa 220.000 evrov Poslovnih angelov Slovenije. Danes je vrednost podjetja ocenjena že na 3,6 milijona evrov.
Ustanovitelji podjetja so ob realiziranju svoje ideje imeli v mislih predvsem predstaviti dostopnejšo in uporabnikom prijaznejšo storitev dostave pošiljk. To jim je tudi uspelo, saj je za končnega uporabnika postopek naročila preprost: naročilo opravite prek spletne strani, kjer zberete dan dviga vaše pošiljke. Ponujajo tudi priljubljeno možnost sledenja pošiljk, zato lahko vedno veste, kje se nahaja in ali je prispela.
S svojim poslovanjem Eurosender rešuje kar nekaj težav s pošiljanjem v Evropski uniji: negotovost in zastarelost metod poštnih uradov, hkrati pa tudi zahtevnost storitev in visoke cene. Uporabnikom namreč nudijo do 70% nižje cene storitev. K sodelovanju so že ob začetku privabili več partnerjev, med njimi tudi UPS, DPD, GLS, ACS, DB Schenker in SEUR. Svoje poslovanje so razširili tudi na trg B2B, za katerega imajo največ zaslug kontakti iz pospeševalnika. Stranke imajo po vsej Evropi:
Stranke imamo po celotnem območju EU (razen Cipra in Malte) in nobena država ali destinacija bistveno ne izstopa. Vidimo pa povečan obseg pošiljk iz Portugalske ali v Portugalsko, kar je predvsem rezultat naših povečanih vlaganj v ta trg in februarski obisk tamkajšnjega pospeševalnika Beta-i.
Tim Potočnik, soustanovitelj
Med razlogi za ustanovitev podjetja je najbolj prevladala osebna neprijetna izkušnja enega izmed sodelavcev, ki je potreboval skoraj 2 dneva, da je naročil dostavo pošiljke. Neznanje domačega jezika, neprijaznost delavcev in visoke cene so bili dejavniki, ki so ekipo spodbudili k razmišljanju o cenejši in prijaznejši storitvi. Danes so njihove ciljne skupine predvsem ljudje, ki živijo v tujini, študentje, kolesarji in drugi športniki, turisti, mala in srednja podjetja ter trgovine.
Vizija Eurosenderja je postati Booking za pošiljke. Prihodnost je svetla, saj so pred kratkim iz podjetja sporočili tudi, da bo v roku slabih dveh mesecev Eurosender shipping plugin na voljo kar 150,000 spletnim trgovinam po vsej Evropski uniji! Do slednjega so prišli v sodelovanju s podjetjem itembase.