Eurosender ponuja do 70% nižje cene pošiljanja paketov

Slovenski Eurosender ponuja do 70% nižje cene pošiljanja paketov

Vsi dobro poznamo naslednjo situacijo: vračamo se iz potovanja, zlagamo v kovček, kasneje ga hočemo zapreti in ne gre. Kam s presežno prtljago? Odgovor vprašanje ponuja hitro rastoča spletna platforma iz Slovenije, Eurosender.

Ustanovitelji Eurosenderja, ki je danes vreden že 3,6 milijonov evrov: Tim Potočnik, Žiga Janež in Jan Stefe.
Ustanovitelji Eurosenderja, ki je danes vreden že 3,6 milijonov evrov: Tim Potočnik, Žiga Janež in Jan Stefe.

Eurosender je podjetje, ki je bilo ustanovljeno lanskega maja in velja za hitro rastočo spletno platformo, specializirano za rezervacijo prevoza različnih pošiljk v Evropski uniji. Platforma je nastala kot rešitev na problem zahtevnih postopkov pošiljanja znotraj Evrope in predvsem visokih cen. Podjetje predvsem odlikujejo nižje cene storitve od standardnih, kar dosežejo z velikim številom pošiljk, ki pa je hkrati tudi pogajalska točka vseh podjetij s poštnimi storitvami po Evropi.

Optimiziranje naših cen je stalen proces. Pred kratkim nam je uspelo cene dodatno znižati na Hrvaškem, v Sloveniji in na Portugalskem. Kmalu bodo nižje cene na voljo še v Španiji, Romuniji, Franciji in Nemčiji. Na srednji rok bomo dodatna znižanja dosegli še v ostalih državah EU.

Tim Potočnik, soustanovitelj

eurosender
Pri Eurosenderju venomer zasledujejo optimaizacijo cen na področju poštnih pošiljk.

Prvi v nemškem pospeševalniku ProSiebenSat.1

Soustanovitelji Žiga Janež, Jan Stefe in Tim Potočnik so skupaj ustanovili podjetje, že nekaj mesecev po tem pa je Eurosender postal prvo slovensko podjetje, ki je bilo sprejeto v nemški podjetniški pospeševalnik ProSiebenSat.1, ki je del tamkajšnje medijske hiše. Prejeli so preseed investicijo v vrednosti 25.000 evrov, sledilo je tudi 40.000 evrov slovenskega sklada Silicon Gardens, nato pa 220.000 evrov Poslovnih angelov Slovenije. Danes je vrednost podjetja ocenjena že na 3,6 milijona evrov.

Ustanovitelji podjetja so ob realiziranju svoje ideje imeli v mislih predvsem predstaviti dostopnejšo in uporabnikom prijaznejšo storitev dostave pošiljk. To jim je tudi uspelo, saj je za končnega uporabnika postopek naročila preprost: naročilo opravite prek spletne strani, kjer zberete dan dviga vaše pošiljke. Ponujajo tudi priljubljeno možnost sledenja pošiljk, zato lahko vedno veste, kje se nahaja in ali je prispela.

Eurosender

S svojim poslovanjem Eurosender rešuje kar nekaj težav s pošiljanjem v Evropski uniji: negotovost in zastarelost metod poštnih uradov, hkrati pa tudi zahtevnost storitev in visoke cene. Uporabnikom namreč nudijo do 70% nižje cene storitev. K sodelovanju so že ob začetku privabili več partnerjev, med njimi tudi UPS, DPD, GLS, ACS, DB Schenker in SEUR. Svoje poslovanje so razširili tudi na trg B2B, za katerega imajo največ zaslug kontakti iz pospeševalnika. Stranke imajo po vsej Evropi:

Stranke imamo po celotnem območju EU (razen Cipra in Malte) in nobena država ali destinacija bistveno ne izstopa. Vidimo pa povečan obseg pošiljk iz Portugalske ali v Portugalsko, kar je predvsem rezultat naših povečanih vlaganj v ta trg in februarski obisk tamkajšnjega pospeševalnika Beta-i.

Tim Potočnik, soustanovitelj

Med razlogi za ustanovitev podjetja je najbolj prevladala osebna neprijetna izkušnja enega izmed sodelavcev, ki je potreboval skoraj 2 dneva, da je naročil dostavo pošiljke. Neznanje domačega jezika, neprijaznost delavcev in visoke cene so bili dejavniki, ki so ekipo spodbudili k razmišljanju o cenejši in prijaznejši storitvi. Danes so njihove ciljne skupine predvsem ljudje, ki živijo v tujini, študentje, kolesarji in drugi športniki, turisti, mala in srednja podjetja ter trgovine.

Vizija Eurosenderja je postati Booking za pošiljke. Prihodnost je svetla, saj so pred kratkim iz podjetja sporočili tudi, da bo v roku slabih dveh mesecev Eurosender shipping plugin na voljo kar 150,000 spletnim trgovinam po vsej Evropski uniji! Do slednjega so prišli v sodelovanju s podjetjem itembase.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.