Slovenski startup Facility prejel 550.000 € investicije - Netokracija.si

Slovenski startup Facility prejel 550.000 € investicije

Slovenska aplikacija, ki izboljšuje način organizacije dela v hotelih, je od avstrijskega investicijskega sklada Speedinvest prejela lepo popotnico za širitev poslovanja.

Facility_Aljaz_Ketis_Luka_Berger4
Aljaž Ketiš in Luka Berger, ustanovitelja startupa Facility (foto: Facility)

Facility se je slovenski startup sceni prvič predstavil med programom ABC Acceleratorja Smart Cities, ki se je zaključil pred letom dni. Potencial startupa je bil takoj jasen in že lani jim je uspelo zbrati 150.000 € finančnega vložka.

Od takrat je ekipa s trdim delom in kakovostnim produktom pridobila že več kot sto naročnikov, hotelov iz štirih držav; poleg slovenskih so njihovi naročniki tudi iz Hrvaške, Srbije in Avstrije. Med drugim uporabljajo aplikacijo Facility tudi v hotelih Bernardin, hotelu Best Western Premier Slon, hotelih Union in hotelu Radisson Blu Plaza v Sloveniji ter hotelih Valamar, Park Plaza in Esplanade Zagreb na Hrvaškem. Kljub hitremu vzponu pa je bilo za pridobitev večje investicije potrebnega ogromno dokazovanja pred vlagatelji. Od prvega stika z investicijskim skladom Speedinvest do dejanskega vložka je namreč preteklo devet mesecev. Vztrajnost je bila poplačana in ekipa je sedaj na dobri poti, da sproži revolucijo v organizaciji hotelskega dela.
Werner Zahnt, partner in manager investicij pri Speedinvestu, največjem avstrijskem investicijskem skladu, pojasnjuje:

Facility nas je prepričal z izjemno ekipo in produktom, ki rešuje resnične težave v hotelski industriji – industriji, ki se sredi velikih sprememb še vedno zanaša na analogne procese. Facility omogoča velike izboljšave pri učinkovitosti dela in kakovosti storitev v hotelih. Prvi potencialni kupec, kateremu smo pokazali rešitev Facility, je takoj hotel kupiti podjetje, ki je rešitev razvilo. Veseli smo, da imamo priložnost sodelovati s snovalci aplikacije Facility pri nadaljnjem razvoju.

Luka Berger, direktor podjetja Creatriks, ki je razvilo rešitev Facility, in idejni oče aplikacije, je leta 2012 kot študent delal v Ameriki, v hotelu v nacionalnem parku Yellowstone, in na vsakem koraku opazil možne izboljšave delovnih postopkov, ki so bili pogosto zamudni in kaotični.

Po njegovi vrnitvi sta s poslovnim partnerjem Aljažem Ketišem ustvarila aplikacijo Facility, kjer lahko vsi zaposleni v hotelu, od direktorja do sobarice, s klikom ali dvema pridobijo informacije, potrebne za učinkovito delo. Sobarica lahko na primer v nekaj sekundah izve, katere sobe je treba očistiti, obvesti vzdrževalca o morebitnih potrebnih popravilih v sobi in sporoči recepciji, ko je soba pripravljena za gosta. Nadrejeni lahko spremljajo napredek dela, ki se v aplikaciji sproti posodablja, in imajo tako popoln nadzor nad potekom dela.

V Grand hotelu Bernardin v Portorožu, ki ima 241 sob, so z uporabo aplikacije Facility mesečno prihranili 200 delovnih ur, v Union hotelih v Ljubljani, ki imajo skupaj 574 sob, pa so zmanjšali izgubo drobnega inventarja za skoraj 15 %. Povprečno v hotelih z uporabo aplikacije Facility za trikrat povečajo število opaženih težav v hotelu, ki jih je potrebno odpraviti, s čimer vplivajo na večje zadovoljstvo gostov.

Kot pravi direktor Luka Berger:

Naša vizija je postati vodilni ponudnik v svojem segmentu na svetu. Naslednji cilj je širitev v  še več držav in vsaj tisoč hotelov v prihodnjem letu, načrtujemo tudi vstop na ameriški in druge trge. Posebej me veseli, da se je glas o naši aplikaciji Facility že razširil med hotelirji in tako nas ti vse pogosteje sami poiščejo ter želijo preizkusiti aplikacijo. To potrjuje, da smo na pravi poti in je rešitev Facility za hotelirje postala nepogrešljivo orodje pri delu,

Komentarji

Comments are closed.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.