Falling Walls Lab marca tudi v Ljubljani! - Netokracija.si

Falling Walls Lab marca tudi v Ljubljani!

5. marca 2015 bo na Univerzi v Ljubljani potekal mednarodni dogodek Falling Walls Lab 2015, ki predstavlja nov pristop v predstavljanju ključnih reziskovalnih del, poslovnih načrtov, inovativnih projektov in idej, namenjen pa je mladim do 35. leta starosti.

Falling_Walls_Lab_Ljubljana
Dogodek Falling Walls Lab Ljubljana bo potekal 25. marca 2015 v prostorih Univerze v Ljubljani.

5. marca 2015 bo na Univerzi v Ljubljani potekal mednarodni dogodek Falling Walls Lab 2015, ki predstavlja nov pristop v predstavljanju ključnih raziskovalnih del, poslovnih načrtov, inovativnih projektov in idej, namenjen pa je mladim do 35. leta starosti. Organizatorji k sodelovanju vabijo vse inovativne študente, raziskovalce, podjetnike, ki jim odkrivanje novosti predstavlja izziv.

Izbrani kandidati bodo za predstavitev ideje, za katero mislijo, da ima potencial za spremembe na znanstvenem, gospodarskem ali širšem področju, imeli na voljo zgolj 3 minute, predstavitev pa bo potekala v angleškem jeziku. Prve tri ideje bo izbrala komisija, sestavljena iz vrhunskih znanstvenikov, inovatorjev in poslovnežev, najboljša ideja pa bo nagrajena z udeležbo na osrednjem dogodku, ki bo 8. in 9. novembra 2015 v Berlinu.

Prijave na dogodek so možne do 11. marca 2015, dogodek pa se ob odvijal v stavbi Univerze v Ljubljani, na Kongresnem trgu 12 v centru Ljubljane z začetkom ob 11.30. Več o samem projektu Falling Walls Lab pa si lahko preberete tukaj.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Vodnik

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Analiza

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.