Prihaja 8. študentska Fanfara!

NAPOVEDUJEMO: Prihaja 8. študentska Fanfara!

Študentska sekcija slovenskega Društva za marketing že osmo leto zapored pripravlja študentsko marketinško konferenco Fanfara. Letos se vse vrti okrog številk.

fanfara2Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije že osmo leto zapored pripravlja študentsko marketinško konferenco Fanfara. Letos se vse vrti okrog številk.

“Umetnost v številkah” je naslov letošnje konference, ki jo študentje pripravljajo v sredo, 15. aprila, v Festivalni dvorani Gospodarskega razstavišča. Za organizacijo konference stoji cela ekipa ustvarjalnih študentov, ki jih letos vodi predsednica Špela Grabnar, Fanfari pa je vsa leta zvesta tudi trenutna izvršna direktorica Društva za marketing, Tanja Kavran. Kot je za Netokracijo povedala predsednica 8. Fanfare Špela Grabnar:

Organizatorji 8. Fanfare letos razbijamo mite o marketingu kot “kvazi znanosti”. Marketing ni vedeževanje, še manj mešanje megle, če ga razumemo in izvajamo na pravi način. Digitalna doba nam prek analitičnih orodij namreč ponuja obilico možnosti preverjanja učinkovitosti marketinga. Številke nam zgovorno sporočajo tudi učinkovitost kreativne strategije pri nagovarjanju naše ciljne skupine, umetnost pa se skriva v interpretaciji.

Fanfara 2014 je razbijala mit, ki pravi 'marketing je brezveze'. Foto: Jernej Lasič
Fanfara 2014 je razbijala mit, ki pravi ‘marketing je brezveze’, letos so se spustili v številke (foto: Jernej Lasič).

Na Fanfarinem blogu že lahko najdemo prvi zapis Nejca Slovnika, lastnika in soustanovitelja POINT OUT, ki pravi takole:

Česar se ne zavedamo, je, da bi marketing moral biti v vsaki organizaciji dolgoročen in strogo načrtovan proces, ki je poleg vse svoje kreativne lepote odražen v številkah. Vendar ne v številkah, ki se prelijejo v prodajne rezultate, vendar v številke merjenja vsakega posameznega komunikacijskega kanala, konverzij, klikov, uporabniške izkušnje in s tem povezanih testiranj, ki se na koncu odrazijo v številkah.

Letošnji program je še v sestavljanju, znani pa so že govorci:

  • Filip Muki Dobranić, LUNA TBWA,
  • Špela Žorž, Grey Ljubljana,
  • Tonči Klarić, Proximity Zagreb,
  • Damjan Obal, Edgar,
  • Tina Cipot, Lidl,
  • Fedja Hvastija, FRODX.

Prijave za konferenco so že odprte, do 15. marca pa lahko ujamete še early bird prijave!

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.