Študentska sekcija slovenskega Društva za marketing že osmo leto zapored pripravlja študentsko marketinško konferenco Fanfara. Letos se vse vrti okrog številk.
Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije že osmo leto zapored pripravlja študentsko marketinško konferenco Fanfara. Letos se vse vrti okrog številk.
“Umetnost v številkah” je naslov letošnje konference, ki jo študentje pripravljajo v sredo, 15. aprila, v Festivalni dvorani Gospodarskega razstavišča. Za organizacijo konference stoji cela ekipa ustvarjalnih študentov, ki jih letos vodi predsednica Špela Grabnar, Fanfari pa je vsa leta zvesta tudi trenutna izvršna direktorica Društva za marketing, Tanja Kavran. Kot je za Netokracijo povedala predsednica 8. Fanfare Špela Grabnar:
Organizatorji 8. Fanfare letos razbijamo mite o marketingu kot “kvazi znanosti”. Marketing ni vedeževanje, še manj mešanje megle, če ga razumemo in izvajamo na pravi način. Digitalna doba nam prek analitičnih orodij namreč ponuja obilico možnosti preverjanja učinkovitosti marketinga. Številke nam zgovorno sporočajo tudi učinkovitost kreativne strategije pri nagovarjanju naše ciljne skupine, umetnost pa se skriva v interpretaciji.

Na Fanfarinem blogu že lahko najdemo prvi zapis Nejca Slovnika, lastnika in soustanovitelja POINT OUT, ki pravi takole:
Česar se ne zavedamo, je, da bi marketing moral biti v vsaki organizaciji dolgoročen in strogo načrtovan proces, ki je poleg vse svoje kreativne lepote odražen v številkah. Vendar ne v številkah, ki se prelijejo v prodajne rezultate, vendar v številke merjenja vsakega posameznega komunikacijskega kanala, konverzij, klikov, uporabniške izkušnje in s tem povezanih testiranj, ki se na koncu odrazijo v številkah.
Letošnji program je še v sestavljanju, znani pa so že govorci:
- Filip Muki Dobranić, LUNA TBWA,
- Špela Žorž, Grey Ljubljana,
- Tonči Klarić, Proximity Zagreb,
- Damjan Obal, Edgar,
- Tina Cipot, Lidl,
- Fedja Hvastija, FRODX.
Prijave za konferenco so že odprte, do 15. marca pa lahko ujamete še early bird prijave!