Brez letošnje Fanfare? Brezveze!

V sredo, 9. aprila, se je odvijala dolgo pričakovana študentska marketinška konferenca Fanfara. V Festivalni dvorani Gospodarskega razstavišča je že zjutraj vršalo študentov, saj je bila konferenca namreč že en teden pred dogodkom razprodana.

fanfara
Ekipa Fanfare 2014 (foto: ŠSDMS)

V sredo, 9. aprila, se je odvijala dolgo pričakovana študentska marketinška konferenca Fanfara. V Festivalni dvorani Gospodarskega razstavišča je že zjutraj vršalo študentov, saj je bila konferenca namreč že en teden pred dogodkom razprodana.

7. konferenco je otvorila Tanja Kavran, izvršna direktorica Društva za marketing Slovenije, za njo pa sta spregovorili tudi predsednica študentske sekcije Društva za marketing, Lea Demšar in vodja Fanfare, Mojca Bricelj.

S predavanji je pričel Tomaž Stritar iz zavoda Uspešen podjetnik, ki je zbrane navdušil za socialno podjetništvo. Kot je povedal v definiciji, je socialno podjetje demokratično vodeno podjetje, ki rešuje družbene probleme na podjetniški način, dobiček pa vlaga nazaj v lastno dejavnost. Družbeni problemi so vse okrog nas, ne samo v svetu, temveč tudi v Sloveniji. Za rešitev slednjih potrebujemo nove ideje, nove rešitve, ki bodo ponudila tudi nova delovna mesta. Ideja o socialnem podjetništvu se je dobro zasidrala v Sloveniji, kar dokazujejo tudi številni primeri dobre prakse: Skuhna.si, Smetumet.si, ponnod.com, karocikel.si

Polna festivalna dvorana (foto: ŠSDMS)
Polna festivalna dvorana (foto: ŠSDMS)

Nadaljeval je Tomaž Žontar (Europlakat). Spregovoril je na temo ‘out-of-home’ oglaševanja, kajti danes se je monolog blagovnih znamk spremenil v dialog s ciljnimi skupinami potrošnikov. Zraven tradicionalnih kanalov kot so statični plakati, billboardi, citylight plakati se pojavljajo tudi novi prostori, nove platforme, ki jih podpira vedno razvijajoča mobilna tehnologija. Tudi on je pokazal dobre primere, ki so podprli njegovo predavanja, kot so Si.Mobilova Ortovadnica in Bliskomat.

Po krajšem odmoru je na oder stopil Gorazd Prah, entuziastičen govorec in sodelavec v Ustvarjalniku, organizaciji, ki mlade uči prvih korakov v podjetništvu. Govorec je bil presenečen nad dejstvom, da je trenutna generacija, ki je ena najbolj bogatih, izobraženih, mobilnih, globalnih in privilegiranih od vseh, tako zelo malo zainteresirana za lastno podjetništvo, čeravno je brezposelnost velika. Prav to hočejo spodbuditi s svojo organizacijo, ki je do lanskega leta uspela aktivirati že preko 500 oseb. Vse prisotne je pozval, naj se ne bojijo, naj kot mladi poskusijo in imajo pogum:

Uspeh ni velik skok od sem do tja, ampak pot, na kateri ima vsak posameznik svoje težave in prepreke.

Fanfara je bila letos razprodana teden pred dogodkom (foto: ŠSDMS)
Fanfara je bila letos razprodana teden pred dogodkom (foto: ŠSDMS)

Nikola Vojnov je v svojem predavanju predstavil eno prvih makedonskih oglaševalskih agencij, New moment. Pod naslovom Faith in creativity je predstavil zgodbo njihove agencije, ki je iskala svojo pot v državi, ki pravega oglaševanja pred 20 leti še sploh ni imela. Svoje delo kreativnega direktorja je predstavil tudi s številnimi oglasi, ki so zbrane navdušili, saj so bili v svojem konceptu zelo izvirni in kreativni.

Zanimivo vejo marketinga, s katero se ukvarja tudi naše podjetje Neuroagencija, nam je predstavil njen lastnik Sebastjan Jeretič. Nevromarketing podaja dodaten pogled, novo logiko, s katero gledamo na marketing. S pomočjo biopsihologije raziskuje odzive v človeških možganih na blagovne znamke, produkte in oglaševalske kampanje. V zadnjem času je k temu še močno pripomogla razvijajoča se tehnologija, ki še vedno sledi trem korakom prepričevanja: čustva – prepričevanje – argumenti.

Pred zadnjim delom konference je sledila še okrogla miza z Aljošo Bagolo (Pristop) in Majo Hawlina (Studio Poper), moderiral pa jo je Toni Cahunek. Nasprotnika sta se soočila pod okriljem vprašanja ‘Zakaj (ne) marketing?’, kar je že po naslovu sodeč spodbudilo vročo debato, ostre kritike med govorcema in povečano zanimanje publike. Najbolj je pritegnila trditev Bagole, ki pravi: ‘Marketing je posilstvo s prisilo’. Hawlina je skozi celotno debato brez zadržkov kritizirala marketinško stroko, s čimer debata skoraj do konca ni našla skupne točke.

James Whatley (foto: ŠSDMS)
James Whatley (foto: ŠSDMS)

James Whatley, direktor družbenih omrežij v Ogilvy&Mather, je v popoldanskem času občinstvu 7. Fanfare pokazal, kako pomembni so družbeni mediji na podlagi dveh zanimivih študij uspešnih primerov vključitve družbenih medijev v kampanje podjetij kot je Harveys in Expedia. S publiko je delil svoje izkušnje in zamisli, ki jih redno zapisuje na svoj blog. Kot zadnji je na Fanfarinem odru spregovoril še uspešen slovenski podjetnik, Til Pleterski. Predstavil je realizacijo svoje ideje, ki je danes poznana najbrž vsem v Ljubljani ter izven nje – HOODBURGER. Til je skupaj s Klemnom Ptičakom ustanovil podjetje pred dobrima dvema letoma, ko se jima je prva ponesrečila. Rezultat napake je bila dobra izkušnja in veliko več znanja, ki sta ga vložila v razvijanje in piljenje nove podjetniške ideje, ki je danes na polno zaživela.

Organizatorji so s konferenco zelo zadovoljni, pravijo, da je presegla njihova pričakovanja. V sredo se je v Festivalni dvorani zbralo 460 mladih marketinških navdušencev, kar za Fanfaro predstavlja rekord. Fanfara je tako brez dvoma potrdila svoj letošnji provokativen slogan ‘Brez marketinga? Brezveze.’ ter mlade udeležence opremila z znanji za dobro orientacijo v marketinškem okolju.

Čestitke gredo vsem študentom, ki so odlično speljali že 7. študentsko marketinško konferenco!

Priljubljeno

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Zamudili ste ...

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Spletni marketing

Priročnik: kako sodelovati z influencerji v letu 2019?

Influencer marketing je iz "buzzworda" postal strateško marketinško orodje. Pripravili smo podroben vodnik, ki vam bo pomagal, da uspešno izpeljete svojo prvo kampanjo marketinga z vplivneži.