Fieldoo – družbeno omrežje za 'fuzbalerje' in nogometne agente z več kot 4000 uporabniki v 100 državah! - Netokracija.si

Fieldoo – družbeno omrežje za ‘fuzbalerje’ in nogometne agente z več kot 4000 uporabniki v 100 državah!

'Fuzbal' že od nekdaj povezuje svet, z novim družbenim omrežjem za nogometaše in agente pa tudi svet povezuje 'fuzbal'. Klemen Hosta, izvršni direktor (CEO), Andraž Škorič, tehnični direktor (CTO) in Jure Doler, direktor marketinga (CMO), so fantje odgovorni za nov način trgovanja in iskanja igralcev širom sveta. Ustanovili so namreč podjetje Fieldoo, slovenski startup, ki je že v samem začetku presegel meje Slovenije in ima čez 4000 registriranih uporabnikov v 100 državah.

image

‘Fuzbal’ že od nekdaj povezuje svet, z novim družbenim omrežjem za nogometaše in agente pa tudi svet povezuje ‘fuzbal’. Klemen Hosta, izvršni direktor (CEO), Andraž Škorič, tehnični direktor (CTO) in Jure Doler, direktor marketinga (CMO), so fantje odgovorni za nov način trgovanja in iskanja igralcev širom sveta. Ustanovili so namreč podjetje Fieldoo, slovenski startup, ki je že v samem začetku presegel meje Slovenije in ima čez 4000 registriranih uporabnikov v 100 državah.

Poleg treh utemeljiteljev ekipo sestavljata še razvijalec in nekdanji nogometaš, ki z veliko izkušenj pomaga z ‘insajderskimi’ nasveti iz sveta nogometa. V projektu sodeluje tudi nekaj zunanjih sodelavcev, tako da celotno ekipo sestavlja približno 10 ljudi. Njihovo idejo in projekt pa so že nagradili na spletnem mestu venturevillage.eu s titulo ‘Startup tedna’.

Fieldoo.com v osnovi ni namenjen najbolje plačanim igralcem na svetu, ampak tistim, ki svojo pot šele začenjajo oziroma igrajo v klubih, kjer je nekoliko težje priti do dobrega in kakovostnega agenta. Spletna aplikacija jim ponuja povezavo z ostalimi igralci in potencialnimi agenti, ki imajo možnost sklepanja partnerstev z menedžerji, ali le ‘skavtajo’ – iščejo mlade igralce, ki bi jih vzeli pod svoje okrilje. Jure pravi, da je ravno komunikacija med igralci in agenti postala težavna in sicer zaradi globalizacije, katere posledica je vse več in več zanimivih nogometašev:

Če je komunikacija potekala v spletnem okolju, je šlo ponavadi za e-pošto. V takšni situaciji e-maili preprosto vsebujejo preveliko količino informacij, priponk in povezav. Fieldoo ponuja hitro in pregledno rešitev – vse relevantne informacije (celoten športni CV) namreč združuje na eni sami povezavi: Fieldoo.com/YourName.In. Osnovna ideja se je pravzaprav rodila, ko nas je prijatelj, tedaj nogometaš, prosil, da na YouTube naložimo njegov osebni promocijski video, saj je moral agentu poslati povezavo skupaj s celim kupom priponk in linkov.

image2

Fieldoo je tako prerasel iz preproste prošnje o promocijskem videu v podjetje – spletno stran, ki pa ni samo družbeno omrežje za ‘fuzbalerje’, ampak pravi trg za sklepanje poslov tako z igralci kot tudi z agenti. Storitev za enkrat še nima resne konkurence. Obstaja nekaj podobnih spletnih strani, vendar pa so vse naravnane bolj v smer Facebooka in LinkedIna.

Poleg že omenjene ekipe sodelavcev so tu še pomembni poslovni partnerji iz Slovenije in Rusije, ki z investicijami prispevajo k tekočemu zagonu projekta. V pomoč so jim tudi poznanstva v upravnem odboru nogometnega kluba Barcelona, pridobljena med študijem v tujini. Podjetje se sicer ozira za novo investicijo, ki bi ga pripeljala bližje ciljem.

Prestop igralca vsakih 45 minut!

Velikost trga za Fieldoo ni pod vprašajem, kajti po podatkih mednarodne federacije nogometnih zvez (FIFA) se prestop igralca zgodi vsakih 45 minut skozi vse leto. Za nakupe, prodaje in izposoje nogometnih igralcev pa so se leta 2011 obrnile vrtoglave 3 milijarde ameriških dolarjev. Možnosti za širitev je torej ogromno.

Storitev je za igralce povsem brezplačna, agenti pa bodo v prihodnje plačevali naročnino. Ob brezplačnem igralskem paketu je v pripravi še premium paket. Jure nam je zaupal, da v tem trenutku zaslužka še ni, ker je tudi agentski paket še v brezplačnem preizkusnem obdobju. Prve prilive, katerih vir bodo plačljivi uporabniški računi agentov in igralcev,  pa pričakujejo v roku dveh mesecev.

Fieldoo se nenehno izboljšuje. Kmalu bodo na trg spravili novo storitev ‘Hire an Agent’, ki bo omogočala, da igralci najamejo agente, ti jim pa potem najdejo primeren klub. Izjemno pomemben za hitro rastoče podjetje je tudi marketing:

V tem trenutku je pridobivanje uporabnikov naša osrednja skrb, potem ko smo – vsaj v osnovi – na trg lansirali celoten produkt. V tem trenutku je pomembna distribucija, torej, da potencialni uporabniki (iz)vedo, kaj je Fieldoo.com in kako jim lahko pomaga oz. koristi na njihovi športni poti (nogometaši) oz. v njihovem poslu (agenti). V tem kontekstu in v tej fazi so tako pomembne medijske objave v ciljnih medijih (športni, nogometni portali itd.), kjer potencialnim uporabnikom skozi vsebino lahko predstavimo naš produkt.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kmsbbEjHBjE[/youtube]

Distribucija je veliko lažja in atraktivnejša z zgodbo o uspehu mladega slovenskega nogometaša Mateja Rapnika, ki ga je na Fildoou odkril srbski agent, zaposlen v španski agenciji. Matej je kmalu za tem podpisal pogodbo s tajskimi prvaki SCG Muang Thong United. Sicer pa se uporabnikom poskušajo približati prek več različnih kanalov, blogov in vplivnejših športnih spletnih strani z velikim dosegom. Najti pravi marketinški pristop, ki bo hkrati zanimiv in unikaten ter učinkovit, pa jim v bodoče predstavlja največji izziv.

Za enkrat so fokusirani na igralce pod nogometnim vrhom, ampak kdo ve, mogoče bodo naslednje generacije Ronaldov in Messijev svoje agente in bodoče klube iskale prav na Fieldoo.com!             

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?