Flaviar: Od degustacijskega kluba do IMDb-ja za žgane pijače

Flaviar: Od degustacijskega kluba do IMDb-ja za žgane pijače

Slovensko-britanski stratup Flaviar, ki že tri leta navdušuje ljubitelje žganih pijač po svetu, tokrat predstavlja svojo mobilno aplikacijo in se hkrati repozicionira kot "IMDb za žgane pijače". S pomočjo nove aplikacije pijač ne boste več izbirali samo glede na ceno, znamko ali obliko steklenice.

Flaviar predstavlja svojo mobilno aplikacijo, IMDb za žgane pijače! Vir: Flaviar app
Flaviar predstavlja svojo mobilno aplikacijo, IMDb za žgane pijače! (foto: Flaviar).

Po dolgotrajnem razvoju in ustvarjanju se je v začetku tega tedna v App Storeu znašla brezplačna aplikacija The Flaviar App. Slednja je mobilni podaljšek znanega startupa Flaviar, ki ljubitelje žganih pijač mesečno oskrbuje s paketi žganih pijač. Največja zanimivost aplikacije je vsekakor Flavour Spiral ali Spirala okusov, ki so jo razvijali kar nekaj časa, gre pa za vizualizacijo okusov. Kot je za Netokracijo povedal Flaviarjev CTO Matija Rijavec:

Že nekaj časa smo iskali privlačnejši način predstavljanja okusov pijače, za razliko od običajnih zapiskov okušanja. Po testiranju mnogih konceptov in idej smo največji potencial prepoznali v Flavour Spiral (Spirali okusov), ki je hiter, jasen in vizualno privlačen način za prepoznavanje okusov. Menimo, da vizualizacija okusa še dodatno okrepi našo izkušnjo in razburka domišljijo.

Največja prednost mobilne aplikacije je Flavour spiral, ki vam prinaša vizualizacijo okusov. Vir: Flaviar app
Največja prednost mobilne aplikacije je Flavour spiral, ki vam prinaša vizualizacijo okusov (vir: Flaviar).

252 unikatnih simbolov za okus

Ker vemo, da ima vsaka alkoholna pijača več plasti okusov, ki bi jih lahko naštevali, so se v Flaviarju odločili, da bodo v Spirali predstavili le 9 najbolj izrazitih okusov. Pri tem so se opirali tudi na dejstvo, da lahko posameznik v kratkoročnem spominu procesira od 7 do 9 elementov, vse kar je več, postane neobvladljivo. Za potrebe Spirale so zaposlili umetnika, ki je detajlno upodobil 252 okusov. Tako lahko sedaj v aplikaciji ob pijači v Spirali najdete do 9 unikatnih simbolov okusa, ki se razlikujejo po svoji legi in poziciji glede na njegovo izrazitost.

Aplikacija vam ob vsaki pijači predstavi 9 najbolj izrazitih okusov, ki prevladujejo v pijači. Vir: Flaviar app
Aplikacija vam ob vsaki pijači predstavi 9 najbolj izrazitih okusov, ki prevladujejo v pijači (vir: Flaviar).

Od spletne trgovine do “IMDb-ja za žgane pijače”

Ob izdelovanju mobilne aplikacije so se opirali tudi na izkušnje uporabnikov in s tem v testiranje vključili okrog 600,000 uporabnikov, ki so aplikacijo pozitivno ocenili. V podjetju Flaviar vidijo aplikacijo kot njihov način prehoda na mobilno in s tem korak bližje svojim strankam, stalnim in novim. Za stalne stranke, ki že izkoriščajo njihove storitve, aplikacija predstavlja tehnično podporo, saj bodo po novem lahko direktno prek nje upravljali s svojim profilom in naročili.

Aplikacija v branje ponuja tudi članke iz Flaviarjevega bloga in kar nekaj izobraževalnih vsebin, s čimer lahko razširite svoje znanje o žganih pijačah. Čakata vas namreč ‘Smartass Corners’ in ‘How-to vodič o žganih pijačah’. Aplikacija je za uporabnike brezplačna.

V aplikaciji boste zraven vrste žganih pijač našli tudi zanimive izobraževalne članke. Vir: Flaviar app
V aplikaciji boste zraven vrste žganih pijač našli tudi zanimive izobraževalne članke (vir: Flaviar).

Spomnimo, Flaviar je storitev, ki vam za mesečno naročnino 35 evrov na dom vsak mesec dostavi paket petih novih okusov v pripravnih testnih stekleničkah. Prednost tega je, da vam ni potrebno kupovati celotne steklenice, zraven tega pa lahko s Flaviarjem pridete do žganih pijač iz vsega sveta, ki bi vam drugače bile nedosegljive. Ta slovensko-britanski startup so v letu 2012 ustanovili Griša Šoba, Matija Rijavec in Jugoslav Petkovič, do sedaj pa so zbrali več “rund” investicij, od SpeedInvesta, do Y Combinatorja.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.