Slovensko-britanski stratup Flaviar, ki že tri leta navdušuje ljubitelje žganih pijač po svetu, tokrat predstavlja svojo mobilno aplikacijo in se hkrati repozicionira kot "IMDb za žgane pijače". S pomočjo nove aplikacije pijač ne boste več izbirali samo glede na ceno, znamko ali obliko steklenice.

Po dolgotrajnem razvoju in ustvarjanju se je v začetku tega tedna v App Storeu znašla brezplačna aplikacija The Flaviar App. Slednja je mobilni podaljšek znanega startupa Flaviar, ki ljubitelje žganih pijač mesečno oskrbuje s paketi žganih pijač. Največja zanimivost aplikacije je vsekakor Flavour Spiral ali Spirala okusov, ki so jo razvijali kar nekaj časa, gre pa za vizualizacijo okusov. Kot je za Netokracijo povedal Flaviarjev CTO Matija Rijavec:
Že nekaj časa smo iskali privlačnejši način predstavljanja okusov pijače, za razliko od običajnih zapiskov okušanja. Po testiranju mnogih konceptov in idej smo največji potencial prepoznali v Flavour Spiral (Spirali okusov), ki je hiter, jasen in vizualno privlačen način za prepoznavanje okusov. Menimo, da vizualizacija okusa še dodatno okrepi našo izkušnjo in razburka domišljijo.

252 unikatnih simbolov za okus
Ker vemo, da ima vsaka alkoholna pijača več plasti okusov, ki bi jih lahko naštevali, so se v Flaviarju odločili, da bodo v Spirali predstavili le 9 najbolj izrazitih okusov. Pri tem so se opirali tudi na dejstvo, da lahko posameznik v kratkoročnem spominu procesira od 7 do 9 elementov, vse kar je več, postane neobvladljivo. Za potrebe Spirale so zaposlili umetnika, ki je detajlno upodobil 252 okusov. Tako lahko sedaj v aplikaciji ob pijači v Spirali najdete do 9 unikatnih simbolov okusa, ki se razlikujejo po svoji legi in poziciji glede na njegovo izrazitost.

Od spletne trgovine do “IMDb-ja za žgane pijače”
Ob izdelovanju mobilne aplikacije so se opirali tudi na izkušnje uporabnikov in s tem v testiranje vključili okrog 600,000 uporabnikov, ki so aplikacijo pozitivno ocenili. V podjetju Flaviar vidijo aplikacijo kot njihov način prehoda na mobilno in s tem korak bližje svojim strankam, stalnim in novim. Za stalne stranke, ki že izkoriščajo njihove storitve, aplikacija predstavlja tehnično podporo, saj bodo po novem lahko direktno prek nje upravljali s svojim profilom in naročili.
Aplikacija v branje ponuja tudi članke iz Flaviarjevega bloga in kar nekaj izobraževalnih vsebin, s čimer lahko razširite svoje znanje o žganih pijačah. Čakata vas namreč ‘Smartass Corners’ in ‘How-to vodič o žganih pijačah’. Aplikacija je za uporabnike brezplačna.

Spomnimo, Flaviar je storitev, ki vam za mesečno naročnino 35 evrov na dom vsak mesec dostavi paket petih novih okusov v pripravnih testnih stekleničkah. Prednost tega je, da vam ni potrebno kupovati celotne steklenice, zraven tega pa lahko s Flaviarjem pridete do žganih pijač iz vsega sveta, ki bi vam drugače bile nedosegljive. Ta slovensko-britanski startup so v letu 2012 ustanovili Griša Šoba, Matija Rijavec in Jugoslav Petkovič, do sedaj pa so zbrali več “rund” investicij, od SpeedInvesta, do Y Combinatorja.