FlyKly se vrača na Kickstarter, tokrat kot Smart Ped skiro

FlyKly se vrača na Kickstarter, tokrat kot Smart Ped skiro

FlyKly, pametno kolo za urbani prevoz, ki je pred dvema letoma z zbranimi 700 tisočami ameriških dolarjev postavil slovenski rekord v množičnem financiranju, je ponovno na Kickstarterju. Tokrat Niko Klanšek predstavlja Smart Ped – pametni električni skiro.

Smart Ped
FlyKly na Kickstarterju predstavlja Smart Ped. Jim bo uspelo ponoviti uspeh iz leta 2013?

Smart Ped poganja podobna tehnologija kot Smart Wheel, le da uporabnik elektromotorja ne polni z obračanjem pedal, temveč s porivanjem skiroja.

11-kilogramski Smart Ped doseže hitrost do 25 kilometrov na uro, povezan pa je z mobilno aplikacijo, s pomočjo katere ga uporabnik lahko zaklene, spremlja zgodovino vožnje in podatke, koliko časa in denarja je privarčeval z alternativnim prevoznim sredstvom. Baterija Smart Peda se polni 3 ure, doseg znaša med 30 in 50 kilometrov, pameten skiro pa je na voljo v beli in črni barvi.

V enem dnevu zbrali 20.000, želijo pa 100.000 ameriških dolarjev

Smart Ped izdelujejo v Milanu, njegova Kickstarter cena pa znaša od 699 do 749 EUR. Predvidena maloprodajna cena bo okrog 1250 EUR, podporniki pa lahko prve pošiljke pričakujejo že decembra letos. Ekipa FlyKly tokrat cilja na 100.000 ameriških dolarjev, v enem dnevu pa jim je uspelo zbrati 20.000. Ali bodo ponovili uspeh iz leta 2013?

Po navdih v preteklo stoletje

Kot pravi Klanšek, je Smart Ped zasnovan po vzoru na “autoped” – električna kolesa, ki so jih uporabljali newyorški poštarji v dvajsetih letih preteklega stoletja. Ekipa FlyKly je idejo posodobila in tako pripravila še en projekt za trajnostno mobilnost 21. stoletja.

Smart Ped
Newyorški poštarji so v dvajsetih letih dvajsetega stoletja vozili električna kolesa “autoped”, po katerih se zgleduje današnji Smart Ped.

Priljubljeno

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.