FlyKly se vrača na Kickstarter, tokrat kot Smart Ped skiro

FlyKly se vrača na Kickstarter, tokrat kot Smart Ped skiro

FlyKly, pametno kolo za urbani prevoz, ki je pred dvema letoma z zbranimi 700 tisočami ameriških dolarjev postavil slovenski rekord v množičnem financiranju, je ponovno na Kickstarterju. Tokrat Niko Klanšek predstavlja Smart Ped – pametni električni skiro.

Smart Ped
FlyKly na Kickstarterju predstavlja Smart Ped. Jim bo uspelo ponoviti uspeh iz leta 2013?

Smart Ped poganja podobna tehnologija kot Smart Wheel, le da uporabnik elektromotorja ne polni z obračanjem pedal, temveč s porivanjem skiroja.

11-kilogramski Smart Ped doseže hitrost do 25 kilometrov na uro, povezan pa je z mobilno aplikacijo, s pomočjo katere ga uporabnik lahko zaklene, spremlja zgodovino vožnje in podatke, koliko časa in denarja je privarčeval z alternativnim prevoznim sredstvom. Baterija Smart Peda se polni 3 ure, doseg znaša med 30 in 50 kilometrov, pameten skiro pa je na voljo v beli in črni barvi.

V enem dnevu zbrali 20.000, želijo pa 100.000 ameriških dolarjev

Smart Ped izdelujejo v Milanu, njegova Kickstarter cena pa znaša od 699 do 749 EUR. Predvidena maloprodajna cena bo okrog 1250 EUR, podporniki pa lahko prve pošiljke pričakujejo že decembra letos. Ekipa FlyKly tokrat cilja na 100.000 ameriških dolarjev, v enem dnevu pa jim je uspelo zbrati 20.000. Ali bodo ponovili uspeh iz leta 2013?

Po navdih v preteklo stoletje

Kot pravi Klanšek, je Smart Ped zasnovan po vzoru na “autoped” – električna kolesa, ki so jih uporabljali newyorški poštarji v dvajsetih letih preteklega stoletja. Ekipa FlyKly je idejo posodobila in tako pripravila še en projekt za trajnostno mobilnost 21. stoletja.

Smart Ped
Newyorški poštarji so v dvajsetih letih dvajsetega stoletja vozili električna kolesa “autoped”, po katerih se zgleduje današnji Smart Ped.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.