FOORA: Aplikacija, ki poskrbi, da se ne zafuraš, ko furaš

FOORA: Aplikacija, ki poskrbi, da se ne zafuraš, ko furaš

Se spomnite časov, ko ste delali izpit za avto in je bil problem zasukati v levo ter obenem vklopiti smernike? Ja, učenje vožnje je lahko velikokrat naporno. Ta problem so zaznali tudi v ekipi novega startupa Foora, ki ponuja celovito rešitev za učenje vožnje.

Foora je spletna in mobilna aplikacija, ki spremlja vožnje posameznega kandidata. Foto: Foora
Foora je spletna in mobilna aplikacija, ki spremlja vožnje posameznega kandidata avtošole (foto: Foora).

David Arnež, Jaka Lindič in Borut Jeglič so 3 mladi ustanovitelji Foore, ki so na idejo ustanovitve prišli skozi številne pogovore z učitelji in šolami vožnje, s čimer so dobro spoznali njihovo delo, poslovanje in izzive. Na podlagi tega so začeli oblikovati rešitev. Za Netokracijo je Borut Jeglič, povedal:

Predvsem smo jim želeli pomagati do bolj preglednega procesa usposabljanja kandidatov, saj učitelj vožnje, ki ima tudi po 15 in več kandidatov naenkrat, težko točno ve, kaj je s kom že delal ter kaj so težave vsakega posameznika. To je bilo izhodišče, vendar se stalno učimo in s tem raste tudi Foora, ki postaja vedno bolj celovita rešitev za vodenje šole vožnje.

Foora je celovita rešitev za učenje vožnje, namenjena tako šolam vožnje, kot tudi bodočim voznikom. V ekipi so si zamislili uporabo s pomočjo mobilne aplikacije na tablici, pri čemer lahko učitelji vožnje na preprost način spremljajo znanje in napredek kandidata in lokacijo vožnje ter vodijo vso potrebno dokumentacijo. Podatki se sprotno shranjujejo v oblak in so tako tudi vedno dostopni.

Foora_logo
V ekipi so želeli pomagati učiteljem vožnje priti do bolj preglednega sistema in procesa usposabljanja kandidatov.

Storitev ni namenjena samo šolam vožnje in učiteljem, uporabljajo jo lahko tudi učenci. Aplikacija jim služi za pregled vsake vožnje, saj pokaže, kje so vozili in katere napake so naredili. V učni mapi lahko najdejo vaje, s katerimi ponovijo npr. bočno parkiranje, vožnjo v krožišču …

S partnerskimi šolami vožnje in strokovnjaki razvijamo tudi rešitev, ki bo zelo jasno in pregledno prikazala pripravljenost na izpit ter katerim elementom vožnje je potrebno posvetiti več pozornosti, da bo izpit čimprej v žepu.

Spletna in mobilna rešitev je tako namenjena dvema ciljnima skupinama: kandidatom za vozniški izpit in učiteljem vožnje. Slednji preko šole vožnje plačujejo mesečno naročnino, ki vključuje tablico, mobilni prenos podatkov in uporabo spletne rešitve Foora. Kandidatom je na voljo v brezplačni, a omejeni obliki, pri čemer lahko vidijo informacije o 3 vožnja in celotno učno mapo. Za popoln dostop oziroma Foora PRO paket pa je potrebno odšteti 25 evrov, kar pa vključuje pregled vseh voženj.

5-članska ekipo zraven že omenjenih ustanoviteljev Foore sestavljata tudi oblikovalka Veronika Škof in programer Matic Pribožič Repovš. Ostali trije so si naloge različno razdelili: Jaka skrbi za podjetniško plat zgodbe, David in Borut pa sta v stalnem stiku s strankami in skrbita za prodajo. Pravijo tudi, da so kot ekipa zelo fleksibilni, si pomagajo in zato tudi velikokrat zamenjajo vloge, ko je to potrebno.

Mesečna naročnina za šole vožnje vključuje tablico, uporabo rešitve Foora in
Mesečna naročnina za šole vožnje vključuje tablico, uporabo rešitve Foora in mobilni prenos podatkov (foto: Foora).

Mlado podjetje je svoje prostore našlo v Start:up Geek House coworking prostorih, kjer so za zagon podjetja uporabili lastna sredstva. Kot pravijo, jih to samo še bolj motivira, da so hitri, prilagodljivi in delajo stvari, ki so strankam najpomembnejše. V letošnjem letu načrtujejo razvoj in širjenje dejavnosti. Kot je povedal Borut:

V letošnjem letu bomo intenzivno nadaljevali z razvojem in Fooro širili po slovenskih šolah vožnje. Sodelujemo tudi že z Ministrstvom za infrastrukturo, Agencijo RS za varnost prometa in ostalimi, saj želimo šolam vožnje tudi uradno omogočiti popolnoma elektronsko vodenje poslovanja in s tem manj napak ter veliko boljšo preglednost. To trenutno zaradi zastarelih predpisov in pravilnikov še ni možno, a upamo, da se bo v kratkem spremenilo in da bodo omogočeni tudi napredek in inovacije na tem področju. Poleti pa načrtujemo tudi širjenje v tujino, kjer ima Foora tudi veliko potenciala.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.