Gerhard Guenther: Prihodnost je mobilna, spreminjala se bo le velikost zaslona

4. junija bo v Ljubljani potekala že četrta konferenca o digitalnem komuniciranju, Diggit. Letošnji program je razdeljen na štiri sklope in prinaša številne zanimive govorce. V sklopu 'Digitalna ustvarjalnost' bo spregovoril lastnik avstrijske agencije Digitalsunray, Gerhard Guenther, s katerim smo spregovorili o prihodnosti mobilnega marketinga.

Gerhard Guenther-600x360Gerhard Guenther je soustanovitelj in izvršni direktor avstrijske agencije Digitalsunray Media, ki je specializirana na področju tehnoloških inovacij, sam pa se pri svojem delu osredotoča na širši vidik ustvarjanja vsebin za potrošnika. Na letošnjem DIGGIT bo v sklopu digitalne ustvarjalnosti spregovoril o mobilni prihodnosti. 

Vaše podjetje se je na napredne mobilne in digitalne komunikacije osredotočilo že v letu 2007. Kaj vas je prepričalo, da ste postali del tega hitro spreminjajočega se okolja?

Pred ustanovitvijo Digitalsunray sva bila skupaj s soustanoviteljem več let zaposlena pri avstrijskem mobilnem operaterju. Delo v poslovnem razvoju mi je dalo priložnost, da sem konceptualiziral in lansiral mnogo zanimivih projektov na tem novem, zelenem področju mobilnointernetnih storitev, kjer sem sodeloval tudi z različnimi partnerji iz tujine. Nadalje sem začel tudi s prvimi mobilnimi kampanjami v času, ko je bil SMS še prevladujoči komunikacijski kanal na mobilnih platformah.

Vznemirljive priložnosti, hiter razvoj in napredek na tem področju so me navdušili in opogumili do te mere, da sem ustanovil lastno podjetje, ki se osredotoča izključno na mobilno oglaševanje. Ta poteza in predvsem čas odločitve sta se izkazala za več kot odlična, saj smo kmalu bili priča vzponu iPhona, aplikacij, HTML5. Vse to je odprlo še ogromno novih, razburljivih priložnosti.

Ste pričakovali takšen razvoj mobilnih in digitalnih komunikacijskih kanalov? Kako sledite razvoju?

Da, takrat sem bil že prepričan, da bo mobilno enkrat zavladalo našemu vsakdanu. Ampak vseeno – hitre spremembe iPhona, vmesniki na dotik in ostale reči nikakor niso mogle biti predvidene v tistih dneh!

Držanje tempa z vsemi temi hitrimi spremembami v razvoju je seveda velik izziv! Ampak, če pogledamo z druge strani, gre tukaj tudi za veliko dogodivščino, saj se dnevno ali raje iz ure v uro odpirajo nove priložnosti. Treba je biti pozoren na veliko stvari in različnih področij – tehnologija, dizajn, oblikovanje uporabniške izkušnje in uporabniških vmesnikov, … Vsekakor so pomembne tudi dnevne izmenjave izkušenj s kolegi, konference, branje blogov, spremljanje posebnih spletnih strani itn.

Po čem se Digitalsunray media razlikuje od ostalih agencij?

Po definiciji je Digitalsunray digitalna kreativna in medijska agencija, ki ponuja popolno pot za digitalnega potrošnika: od koncepta, dizajna in razvoja na več platform (mobile, native, responsive), do mobilnega marketinga, ustvarjanja kampanj in medijskega planiranja, skupaj s svetovanjem o strategijah in poslovnem razvoju. Naš lastni neodvisni adserver SDK &Mobile Web-Framework ADvantage omogoča oglaševalcem, oglaševalskim mrežam in agencijam izvajanje display in rich media kampanj ter monetizacijo njihovih platform.

V agenciji ljubimo, kar delamo in kar delamo, delamo s strastjo. Svoje stranke vzamemo pod okrilje in jih podpiramo pri projektih od začetne ideje pa do trenutka, ko vstopijo na trg. Prisotnost na vseh kanalih je naš standard, mobile-first pa mobile-only pa naša misija.

Kakšno je vaše mnenje o ostalih srednjeevropskih agencijah, ki delajo na vašem področju in o delu v regiji na splošno?

Na splošno je na področju digitalnega in predvsem mobilnega marketinga zaznati veliko gibanja in predvsem različno zrelost trgov. Na mobilnem področju je še vedno veliko prostora, zlasti zaradi hitro rastočega prodiranja pametnih telefonov in skokovite uporabe le-teh.

Če pogledam iz strani medijskega planiranja, menim, da morajo proračuni slediti uporabnikom, ki pa so bolj in bolj mobilni. Delež mobilnega marketinga v proračunih kampanj se mora tako vsekakor povečati.

Prihodnost v letu 2000 je bil web 2.0, v 2010 mobilni telefoni. Kaj je prihodnost v letu 2015?

Nosljiva tehnologija. Vendarle menim, da mobilno ostaja prihodnost. Edina sprememba bo velikost ekrana. Naj si bo pametni telefon, tablica, phablet ali pametna ura ali karkoli drugega, ni važno. Zagotovo bo mobilno.

O čem boste govorili na DIGGIT?

Moja tema bo ‘Vključenost uporabnikov, igrifikacija, interakcija: najboljši primeri v lokalnem mobilnem oglaševanju’. Osredotočil se bom predvsem na pomembne primere in uspešne zgodbe iz domačega trga.

Spomnimo, 4. konferenca DIGGIT bo potekala v četrtek, 4. junija v Grand hotelu Union v Ljubljani. Ne zamudite zgodnjih prijav, ki so odprte do 5. maja.

Priljubljeno

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.