Gerhard Guenther: Prihodnost je mobilna, spreminjala se bo le velikost zaslona

4. junija bo v Ljubljani potekala že četrta konferenca o digitalnem komuniciranju, Diggit. Letošnji program je razdeljen na štiri sklope in prinaša številne zanimive govorce. V sklopu 'Digitalna ustvarjalnost' bo spregovoril lastnik avstrijske agencije Digitalsunray, Gerhard Guenther, s katerim smo spregovorili o prihodnosti mobilnega marketinga.

Gerhard Guenther-600x360Gerhard Guenther je soustanovitelj in izvršni direktor avstrijske agencije Digitalsunray Media, ki je specializirana na področju tehnoloških inovacij, sam pa se pri svojem delu osredotoča na širši vidik ustvarjanja vsebin za potrošnika. Na letošnjem DIGGIT bo v sklopu digitalne ustvarjalnosti spregovoril o mobilni prihodnosti. 

Vaše podjetje se je na napredne mobilne in digitalne komunikacije osredotočilo že v letu 2007. Kaj vas je prepričalo, da ste postali del tega hitro spreminjajočega se okolja?

Pred ustanovitvijo Digitalsunray sva bila skupaj s soustanoviteljem več let zaposlena pri avstrijskem mobilnem operaterju. Delo v poslovnem razvoju mi je dalo priložnost, da sem konceptualiziral in lansiral mnogo zanimivih projektov na tem novem, zelenem področju mobilnointernetnih storitev, kjer sem sodeloval tudi z različnimi partnerji iz tujine. Nadalje sem začel tudi s prvimi mobilnimi kampanjami v času, ko je bil SMS še prevladujoči komunikacijski kanal na mobilnih platformah.

Vznemirljive priložnosti, hiter razvoj in napredek na tem področju so me navdušili in opogumili do te mere, da sem ustanovil lastno podjetje, ki se osredotoča izključno na mobilno oglaševanje. Ta poteza in predvsem čas odločitve sta se izkazala za več kot odlična, saj smo kmalu bili priča vzponu iPhona, aplikacij, HTML5. Vse to je odprlo še ogromno novih, razburljivih priložnosti.

Ste pričakovali takšen razvoj mobilnih in digitalnih komunikacijskih kanalov? Kako sledite razvoju?

Da, takrat sem bil že prepričan, da bo mobilno enkrat zavladalo našemu vsakdanu. Ampak vseeno – hitre spremembe iPhona, vmesniki na dotik in ostale reči nikakor niso mogle biti predvidene v tistih dneh!

Držanje tempa z vsemi temi hitrimi spremembami v razvoju je seveda velik izziv! Ampak, če pogledamo z druge strani, gre tukaj tudi za veliko dogodivščino, saj se dnevno ali raje iz ure v uro odpirajo nove priložnosti. Treba je biti pozoren na veliko stvari in različnih področij – tehnologija, dizajn, oblikovanje uporabniške izkušnje in uporabniških vmesnikov, … Vsekakor so pomembne tudi dnevne izmenjave izkušenj s kolegi, konference, branje blogov, spremljanje posebnih spletnih strani itn.

Po čem se Digitalsunray media razlikuje od ostalih agencij?

Po definiciji je Digitalsunray digitalna kreativna in medijska agencija, ki ponuja popolno pot za digitalnega potrošnika: od koncepta, dizajna in razvoja na več platform (mobile, native, responsive), do mobilnega marketinga, ustvarjanja kampanj in medijskega planiranja, skupaj s svetovanjem o strategijah in poslovnem razvoju. Naš lastni neodvisni adserver SDK &Mobile Web-Framework ADvantage omogoča oglaševalcem, oglaševalskim mrežam in agencijam izvajanje display in rich media kampanj ter monetizacijo njihovih platform.

V agenciji ljubimo, kar delamo in kar delamo, delamo s strastjo. Svoje stranke vzamemo pod okrilje in jih podpiramo pri projektih od začetne ideje pa do trenutka, ko vstopijo na trg. Prisotnost na vseh kanalih je naš standard, mobile-first pa mobile-only pa naša misija.

Kakšno je vaše mnenje o ostalih srednjeevropskih agencijah, ki delajo na vašem področju in o delu v regiji na splošno?

Na splošno je na področju digitalnega in predvsem mobilnega marketinga zaznati veliko gibanja in predvsem različno zrelost trgov. Na mobilnem področju je še vedno veliko prostora, zlasti zaradi hitro rastočega prodiranja pametnih telefonov in skokovite uporabe le-teh.

Če pogledam iz strani medijskega planiranja, menim, da morajo proračuni slediti uporabnikom, ki pa so bolj in bolj mobilni. Delež mobilnega marketinga v proračunih kampanj se mora tako vsekakor povečati.

Prihodnost v letu 2000 je bil web 2.0, v 2010 mobilni telefoni. Kaj je prihodnost v letu 2015?

Nosljiva tehnologija. Vendarle menim, da mobilno ostaja prihodnost. Edina sprememba bo velikost ekrana. Naj si bo pametni telefon, tablica, phablet ali pametna ura ali karkoli drugega, ni važno. Zagotovo bo mobilno.

O čem boste govorili na DIGGIT?

Moja tema bo ‘Vključenost uporabnikov, igrifikacija, interakcija: najboljši primeri v lokalnem mobilnem oglaševanju’. Osredotočil se bom predvsem na pomembne primere in uspešne zgodbe iz domačega trga.

Spomnimo, 4. konferenca DIGGIT bo potekala v četrtek, 4. junija v Grand hotelu Union v Ljubljani. Ne zamudite zgodnjih prijav, ki so odprte do 5. maja.

Priljubljeno

Spletni marketing

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.