Goat Mug na Kickstarterju zbral 458.000 $ in se uvrstil med slovenske rekorderje - Netokracija.si

Goat Mug na Kickstarterju zbral 458.000 $ in se uvrstil med slovenske rekorderje

Projekt Goat Mug je ravnokar zaključil svojo kampanjo na platformi za množično financiranje Kickstarter. Zbral je več kot 458 tisoč ameriških dolarjev in tako postal drugi najuspešnejši slovenski crowdfunding projekt, takoj za pametnim kolesom FlyKly, ki mu je lani uspelo zbrati več kot 700 tisoč dolarjev.

goatmug2

Goat Mug je zanimivo oblikovana kavna skodelica, za katero stoji duhovita prodajna zgodba in ravno kombinacija teh dveh dejstev je tisto, kar je prepričalo več kot 10.600 ljubiteljev kave, da s svojimi prispevki podprejo projekt. Skodelica v obliki kozjega roga s stilskim usnjenim držalom, ki se hitro spremeni v podstavek, je ultra mobilna, 100% vodotesna, ne vsebuje škodljivega BPA ter je praktična in ekološka, prepričala pa je tudi osebje Kickstarterja, ki so jo v času kampanje uvrstili med najbolj zanimive izdelke.

Kampanjo, ki je v začetku, ciljala na relativno skromnih 25.000 ameriških dolarjev, je lansiralo podjetje ZkotZ d.o.o. na čelu z direktorjem Anžetom Miklavcem, ki se že leta ukvarja s prodajo stekleničk za vodo Equa. Kavno skodelico so začeli razvijati že pred dvema letoma:

Mojo idejo so odlično razvili fantje iz oblikovalskega studija Desnahemisfera. Odlična ekipa Bright Visuals je pripravila super video. Za animacijski del je poskrbel Luka Marčetič. Za fotografije je poskrbel Jaka Birsa. Seveda je ključno vlogo pri pripravi in izvedbi odigrala celotna ekipa EQUA.

Zanimiv izdelek in duhovita prodajna zgodba (foto: Goat Mug).
Zanimiv izdelek in duhovita prodajna zgodba (foto: Goat Mug).

O pripravah na eno najbolj uspešnih slovenskih crowdfunding kampanj Anže pove:

Sam nisem dajal napovedi, želel sem vse dobro pripraviti in potem so ljudje tisti, ki se bodo in so se odločili. Želel sem, da vse naredimo popolno in da nam kasneje ne bo žal, ker kakšne stvari nismo naredili dovolj dobro.

Čestitali si bodo, ko bodo stranke zadovoljne

Anže kljub velikemu uspehu pri zbiranju sredstev ostaja skromen in pravi, da si bo za uspeh štel šele, ko bodo zadovoljni vsi podporniki:

Vzdušje v ekipi je zelo delovno. Veseli smo uspeha, vendar se zavedamo velike odgovornosti. Trenutno še ni čas za slavje! Slavili bomo takrat, ko bodo zadovoljni vsi, ki so nas podprli.

 

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?