Prvi dan 21. Golden Druma navdušil z zanimivimi predavanji
V Portorožu med 7. in 10. oktobrom poteka oglaševalski festival Golden Drum. Netokracija spremlja predavanja in tekmovalni del festivala.

V prijetnem ambientu hotela Bernardin v Portorožu se te dni odvija že 21. mednarodni oglaševalski festival Zlati boben, ki združuje oglaševalce ‘nove Evrope’ – od Avstrije do Kazahstana, od Finske do Izraela. Pestro tekmovanje, na katerega je prijavljenih kar 1220 del, spremlja tudi zanimiv in program, ki je že prvi dan postregel z vrhunskimi predavanji.
Sredina predavanja je začel Mike Glasser, tržni vodja Google Creative Partnerships. Z naslovom ‘Ustvarite prihodnost’ je želel poudariti, da ni vedno lahko napovedati prihodnost in obnašanje ter odziv potrošnikov. Zato je najboljši način, da prihodnost ustvarimo kar sami. Vedno več ljudi do spleta dostopa prek mobilnega telefona, zato mora tudi naša vsebina biti temu prilagojena. Na vprašanje, kaj hočejo potrošniki, odgovarja s tremi odgovori: aktualnost & pomembnost, bite-sized vsebino in čustveno zadovoljstvo.
Kaj je na oglaševalskem festivalu delal direktor in umetniški vodja dunajske koncertne dvorane? Bernhard Kerres je s svojim znanjem in izkušnjami ustanovil platformo za klasično glasbeno industrijo HELLO STAGE, na Zlatem bobnu pa je predaval pod naslovom 240 let sreče. V predavanje nas je uvedel s predvajanjem različnih odsekov znanih filmov, kjer igra klasična glasba glavno vlogo in s tem ustvarja celotno atmosfero, spreminja naše dojemanje, spreminja nas. Po nevroloških raziskavah poslušanje oz. ustvarjanje glasbe spreminja naše možgane in povečuje kreativnost, zmožnost dojemanja in poslušanja. Dokaz temu je tudi venezuelski projekt Atlanta music project.

Video platforma YouTube prejema milijardo obiskov mesečno, je povedala Mailine Swildens, vodja kreativnih storitev družbe Google & YouTube v regiji Južne Evrope, Bližnjega vzhoda in Afrike. Predavanje je vsekakor veljalo za vrhunec sredinega programa in govornica je navdušila. Z več kot dvajsetletnimi izkušnjami v trženju blagovnih znamk je Mailine danes predavala o ponovnem izumljanju zgodbe. YouTube je postal samostojen eko sistem med ustvarjalci, blagovnimi znamkami in uporabniki. Odlikuje ga, kot je to poimenovala predavateljica, fenomen strasti. Ljudje preprosto govorijo o tistem, kar imajo radi, pripovedujejo zgodbo o svojih strasteh. Gre za storytelling navadnih ljudi, ki hočejo biti slišani, hočejo povedati in deliti svojo izkušnjo, zgodbo, strast. Ljudje sami smo medij – ti si medij!
V popoldanskem delu je med predavanji vredno omeniti kreativno akademijo, ki jo je vodil David Sandstörm, izvršni direktor DDB Stockholm. Razložil je, da v njihovem podjetju ne delajo stvari pa ustaljenih tirih, ampak iščejo temo, rdečo nit. Prejšnja leta so ustvarjali na temo vključevanja, inovacij in ponovnega premisleka. Kaj je njihovo vodilo danes? David ugotavlja, da najpomembnejši potrošniški trend leta 2014, moč potrošnika, v bistvu ne obstaja. Vse kar delamo, kliknemo, poslušamo, je nekje zabeleženo, shranjeno. Tako živimo v mehurčku, v katerem je vse vnaprej določeno in krojeno po meri porabnika. Smo potem res mi nosilci moči? Information junk food (informacijska hitra prehrana), kot je današnje podatke, ki nas dnevno zasipavajo, poimenoval predavatelj, je nekaj, kar redi naše možgane. Kdo se zredi, pa vsekakor hoče dieto; to je priložnost za oglaševalce! Odkrivanje nečesa novega, svežega, neznanega. Stopiti ven iz mehurčka je nekaj, za kar so potrošniki danes pripravljeni tudi plačati. Lep primer tega so no-choice restaurants in blind bookings, pri čemer ljudje plačajo za neznano. Ne vedo, kje bodo pristali, kaj bodo jedli; posegajo izven znanega mehurčka. Nova delovna tema DDB-ja je zato odkrivanje.

Sreda je na 21. Zlatem bobnu ponudila tudi z objavo prvih finalistov in nagrajencev iz devetih kategorij, v petek pa čakamo še finaliste preostalih osmih kategorij.
Netokracija redno poroča s Festivala Golden Drum. Spremljajte naše dnevne reportaže!