Prvi dan 21. Golden Druma navdušil z zanimivimi predavanji - Netokracija.si

Prvi dan 21. Golden Druma navdušil z zanimivimi predavanji

V Portorožu med 7. in 10. oktobrom poteka oglaševalski festival Golden Drum. Netokracija spremlja predavanja in tekmovalni del festivala.

Mike Glaser_Golden Drum
Mike Glaser, Google (foto: Golden Drum)

V prijetnem ambientu hotela Bernardin v Portorožu se te dni odvija že 21. mednarodni oglaševalski festival Zlati boben, ki združuje oglaševalce ‘nove Evrope’ – od Avstrije do Kazahstana, od Finske do Izraela. Pestro tekmovanje, na katerega je prijavljenih kar 1220 del, spremlja tudi zanimiv in program, ki je že prvi dan postregel z vrhunskimi predavanji.

Sredina predavanja je začel Mike Glasser, tržni vodja Google Creative Partnerships. Z naslovom ‘Ustvarite prihodnost’ je želel poudariti, da ni vedno lahko napovedati prihodnost in obnašanje ter odziv potrošnikov. Zato je najboljši način, da prihodnost ustvarimo kar sami. Vedno več ljudi do spleta dostopa prek mobilnega telefona, zato mora tudi naša vsebina biti temu prilagojena. Na vprašanje, kaj hočejo potrošniki, odgovarja s tremi odgovori: aktualnost & pomembnost, bite-sized vsebino in čustveno zadovoljstvo.

Kaj je na oglaševalskem festivalu delal direktor in umetniški vodja dunajske koncertne dvorane? Bernhard Kerres je s svojim znanjem in izkušnjami ustanovil platformo za klasično glasbeno industrijo HELLO STAGE, na Zlatem bobnu pa je predaval pod naslovom 240 let sreče. V predavanje nas je uvedel s predvajanjem različnih odsekov znanih filmov, kjer igra klasična glasba glavno vlogo in s tem ustvarja celotno atmosfero, spreminja naše dojemanje, spreminja nas. Po nevroloških raziskavah poslušanje oz. ustvarjanje glasbe spreminja naše možgane in povečuje kreativnost, zmožnost dojemanja in poslušanja. Dokaz temu je tudi venezuelski projekt Atlanta music project.

Bernhard Kerres_Golden Drum
Bernhard Kerres (foto: Golden Drum)

Video platforma YouTube prejema milijardo obiskov mesečno, je povedala Mailine Swildens, vodja kreativnih storitev družbe Google & YouTube v regiji Južne Evrope, Bližnjega vzhoda in Afrike. Predavanje je vsekakor veljalo za vrhunec sredinega programa in govornica je navdušila. Z več kot dvajsetletnimi izkušnjami v trženju blagovnih znamk je Mailine danes predavala o ponovnem izumljanju zgodbe. YouTube je postal samostojen eko sistem med ustvarjalci, blagovnimi znamkami in uporabniki. Odlikuje ga, kot je to poimenovala predavateljica, fenomen strasti. Ljudje preprosto govorijo o tistem, kar imajo radi, pripovedujejo zgodbo o svojih strasteh. Gre za storytelling navadnih ljudi, ki hočejo biti slišani, hočejo povedati in deliti svojo izkušnjo, zgodbo, strast. Ljudje sami smo medij – ti si medij!

V popoldanskem delu je med predavanji vredno omeniti kreativno akademijo, ki jo je vodil David Sandstörm, izvršni direktor DDB Stockholm. Razložil je, da v njihovem podjetju ne delajo stvari pa ustaljenih tirih, ampak iščejo temo, rdečo nit. Prejšnja leta so ustvarjali na temo vključevanja, inovacij in ponovnega premisleka. Kaj je njihovo vodilo danes? David ugotavlja, da najpomembnejši potrošniški trend leta 2014, moč potrošnika, v bistvu ne obstaja. Vse kar delamo, kliknemo, poslušamo, je nekje zabeleženo, shranjeno. Tako živimo v mehurčku, v katerem je vse vnaprej določeno in krojeno po meri porabnika. Smo potem res mi nosilci moči? Information junk food (informacijska hitra prehrana), kot je današnje podatke, ki nas dnevno zasipavajo, poimenoval predavatelj, je nekaj, kar redi naše možgane. Kdo se zredi, pa vsekakor hoče dieto; to je priložnost za oglaševalce! Odkrivanje nečesa novega, svežega, neznanega. Stopiti ven iz mehurčka je nekaj, za kar so potrošniki danes pripravljeni tudi plačati. Lep primer tega so no-choice restaurants in blind bookings, pri čemer ljudje plačajo za neznano. Ne vedo, kje bodo pristali, kaj bodo jedli; posegajo izven znanega mehurčka. Nova delovna tema DDB-ja je zato odkrivanje.

Mailine Swildens_Golden Drum
Mailine Swildens (foto: Golden Drum)

Sreda je na 21. Zlatem bobnu ponudila tudi z objavo prvih finalistov in nagrajencev iz devetih kategorij, v petek pa čakamo še finaliste preostalih osmih kategorij.

Netokracija redno poroča s Festivala Golden Drum. Spremljajte naše dnevne reportaže!

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.