Drugi dan festivala Golden Drum v znamenju Brazilije in kreative - Netokracija.si

Drugi dan festivala Golden Drum v znamenju Brazilije in kreative

Četrtkov dan je bil na 21. mednarodnem oglaševalskem festivalu Golden Drum rezerviran za državo, ki je od nas oddaljena za kar cel ocean, pa vendar smo jo letos dodobra spoznali prav zaradi njene največje strasti, nogometa. To je ena in edina Brazilija.

Roberto Vilhema_Golden Drum
Roberto Vilhema (foto: Golden Drum)

Z uvajanjem brazilskega dneva kreative, festival drži svojo obljubo, da ostaja ‘mesto odličnih priložnosti za izobraževanje, kariero, prijateljstva in kulturne raznovrstnosti’. Dan je bil razdeljen na 4 predavanja, ki so jih vodili navdihujoči in zanimivi predavatelji.

Sklop predavanj je pričel Eiji Kozaka Cavalcanti, kreativni direktor agencije WMcCann Sao Paulo. Na temo ‘oglaševanje in popularna kultura v Braziliji’ nam je predstavil kultne oglase, ki so vplivali na tamkajšnjo družbo in kulturo. Postali so tako priljubljeni, da so njihove slogane ljudje začeli uporabljati v vsakdanjem življenju in so zaživeli čisto svojo pot. Enako kot v Sloveniji ‘najprej štal’ca pol pa krav’ca’ ali ‘kdor ne skače ni Slovenc’ iz kampanje Dobre vile za mesečno rento. Brazilski primeri takih oglasov so The first bra, Ipiranga Gas Station in Brastemp.

V dopoldanskem delu sklopa je predavanje nadaljeval Roberto Vilhema, Artplan Group, ki z veliko strastjo raziskuje brazilsko oglaševalsko zapuščino. Verjame, da ne moremo graditi prihodnosti brez poznavanja preteklosti. V brazilskem oglaševanju ugotavlja in prepoznava vzorce in odprte ideje, ki se ponavljajo skozi dela mnogih. Pretirana preprostost je ena glavnih značilnosti brazilskega oglaševanja, na vse večji veljavi pa pridobiva oznamčena vsebina. Vrhunski primer tega je kampanja Immortal fans.

Eiji Kozaka Cavalcanti_Golden Drum
Eiji Kozaka Cavalcanti (foto: Golden Drum)

V popoldanskem delu sta svoj košček brazilskemu dnevu dodala tudi Pedro Rosa, Leo Burnett Tailor Made Sao Paulo in Ricardo Wolff, BBDO Berlin. Prvi je predaval o sestavinah brazilskega art direktorja in je, kot njegov predhodnik, poudaril preprostost brazilskega razmišljanja, ki se kaže tudi na področju oglaševanja. Ricardo Wolff je kot zadnji predstavil kulturno plat Brazilije oziroma bolje rečeno brazilski kaos. Kot mlada država v sebi združuje mešanico staroselskih plemen, potomcev afriških sužnjev in evropskih priseljencev, ki ustvarjajo in živijo na enem mestu in s tem povzročajo popolno zmešnjavo. A Braziliji je to zmešnjavo uspelo spremeniti v uspeh, kaos v odličnost.

Med sklopom predavanj Dneva kreativnega življenja v Braziliji je v dvorani Evropa navdušil tudi John Kearon, direktor in ustanovitelj Brain Juicer Group PLC. Kako v komunikaciji čustva povozijo razum? Odgovor na to vprašanje je predavatelj povezal skozi celotno predavanje, ki nas je prepričalo, da oglaševanje brez čustev ni nič. Po njegovih besedah: ‘There is no message, only pure emotion’ (Ni sporočila, samo čustvo). Treba je poiskati univerzalno človeško resnico, ki nas bo zapeljala, saj tukaj ne gre za prepričevanje, ampak zapeljevanje!

Četrtkov dan je potekal v sproščenem brazilskem vzdušju, ki ga je popestril tudi Google s predstavitvami svojih novosti in skrbjo za dobro počutje udeležencev z mešanjem smoothijev. Jutri pa sledi še zadnji dan oglaševalskega festivala na Obali.

Spremljajte Netokracijine dnevne reportaže s festivala Golden Drum!

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Vodnik

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.