Znani zmagovalci 22. Zlatega bobna 

Znani zmagovalci 22. Zlatega bobna 

Zadnji dan 22. mednarodnega festivala Zlati boben, ki je potekal te dni v Portorožu, je tudi v petek v programu ponujal veliko zanimivih govorov in možnosti za širjenje svojega znanja in razgledanosti. Petek je bil tudi dan zmagovalcev in zmagoslavja agencije Young & Rubicam.

Y&R  (Foto: Golden Drum)
Y&R (foto: Golden Drum)

V petek, 16. oktobra, je v Portorožu potekal zadnji dan mednarodnega festivala Zlati boben. Med najboljšimi govorci dneva je treba izpostaviti Harjota Singha, Alison Jackson in Tomas Hodalček. Harjot Singh, izvršni podpredsednik in regijski strateški direktor za Evropo, McCann Worldgroup EMEA, je v svojem govoru Delaj dobro, ljubi, ustvarjaj dobiček razmišljal o resnici oglaševalskega dela in poudarjal, da v življenju potrebujemo le tri stvari – pogum, radovednost in zdrav razum, v oglaševanju pa je pomembna še poštena odkritost do posla. Singh je poudaril še, da v eri pomena, v kateri se nahajamo, je potrebno ustvarjati oglase, ki se dotaknejo oglaševalcev in publike. Alison Jackson, sodobna umetnica, ki raziskuje kult znanih oseb, je s predstavitvijo svojega dela pozitivno presenetila in dala nov zorni kot na tok kar percepiramo kot resnično. Jackson je namreč umetnica, ki s pomočjo dvojnikov slavnih ustvarja prepričljiva realistična dela o zvezdnikih in njihovem privatnem življenju. Predstavila je njena dela, ki segajo od fotografije do filma, v katerih velikokrat nastopa lažna britanska monarhija, še posebej kraljica. V kolaboraciji z oglaševalci ustvarja tudi oglase za različne znamke, npr. Bodyshop. Res je, videz vara. Tomáš Sedláček, svetovno znani ekonomist in pisatelj, pa je govoril o velikih premikih narodov na poti v digitalno, seveda s pogleda ekonomije. Razlagal je, da se iz materialnega sveta premikamo v digitalni svet. Posledično se raven abstraktnosti viša tako v načinu življenja kot v ekonomiji. Sedláček razlaga, da je problem v naših željah, veliko nam je ponujenega, mogoče celo preveč in mi nočemo vsega. Zdi se, da naša kriza ni kriza manjka, saj nam manjka mank sam, ampak je bolj kriza izoblija.

Petek, pa je bil tudi dan razglasitve zmagovalcev 22. Zlatega bobna. Na tekmovanje je dela prijavilo 25 različnih držav, skupno je bilo prijavljenih 1208 del. Največ del je bilo iz Turčije, kar 280, nato iz Romunije in pa Madžarske. Veliko več del je bilo prijavljenih v kategorijo digitalnih medijev v primerjavi z lanskim letom. V petek ob 20.00 sta enokalna in večkalna žirija oznanili zmagovalce, skupno je bilo podeljenih 53 srebrnih bobnov, 32 zlatih bobnov, 14 velikih nagrad in 1 velika nagrada za družbeno korist. Izmed Slovenskih agencij je edini uspeh zabeležila agencija Publicis Slovenija s štirimi deli v ožjem izboru.

Velika zmagovalka bobna, je s 183 točkami postala agencijska mreža Young & Rubicam, ki je prejela nagrado Zlata mreža za najboljšo agencijsko mrežo leta. Nagrado Zlata roža za najboljšo agencijo leta je s 93 točkami prejela agencija McCann//MRM Romania, agencija GMP Advertising iz Romunije pa je kot najboljša neodvisna agencija s 23 točkami prejela nagrado Tartini. Znamka Vodafone je s 46 zbranimi točkami prejela veliko nagrado za najboljšo znamko, medtem ko je velika nagrada za družbeno korist šla v roke New Moment New Ideas Company za delo Button for Help.

V kategoriji posebnih nagrad je Nagrada Zlata ura v kategoriji posebnih nagrad pa je letos bila podeljena kar dvema kreativnima direktorjema, ki sta zbrala enako število točk, in sicer Ayse Aydin, izvršni kreativni direktorici, Y&R Team Red, za kampanjo Vodafone Red Light Application 2.0 in pa Jasonu Romeyko, izvršnemu kreativnemu direktorju, Saatchi&Saatchi (globalni kreativni direktor za GSK & Deutsche Telekom), za kampanjo THE HIV+ ISSUE.

Zmagovalca nagrade Zlata ura Ayse Aydin in  Jason Romeyko (Foto: Golden Drum)
Zmagovalca nagrade Zlata ura Ayse Aydin in Jason Romeyko
(Foto: Golden Drum)

Na natečaju za mlade kreativce Beat the Drum for Change 2015, ki ga je Zlati boben tretje leto zapored pripravil v sodelovanju z DDB Worlwide, so zmagali Alexandra Horvath in Alice Mihalache, ki sta prejeli prvo nagrado za delo Real experience; Maria Guseth in Alexandra Bombita sta bili drugi z delom You are not your age ter Andra-Cristina Bria, ki je prejela tretje mesto za delo The Gold of the Yold.

Preberite tudi ostala poročila s festivala Golden Drum.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.