Po 22 letih se Golden Drum seli iz Portoroža v Ljubljano

Po 22 letih se Golden Drum seli iz Portoroža v Ljubljano

23. mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki ga med 18. in 21. oktobrom 2016 organizira Slovenska oglaševalska zbornica, se po 22 letih iz Portoroža seli v Ljubljano, neposredno na Ljubljanski grad.

Golden Drum 2016
Letošnji Golden Drum bo na Ljubljanskem gradu

Festival letos poteka pod geslom“Inspired to inspire”, poleg nove lokacije se obetajo tudi novosti v tekmovalnem programu, saj bodo dela, ki so svoje kreativne rešitve zasnovala na značilnostih duha nekega prostora, lahko odslej tekmovala v samostojni skupini in se potegovala za nagrado “best capture of local spirit”. Novo nagrado Golden Drum Adriatic pa prejme tudi regija, v kateri je Zlati boben nastal. Rok za prijavo del je 29. avgust 2016, prijave prek spleta so že odprte.

Zanimal nas je razlog za spremembo lokacije, festivalska ekipa pa nam je odgovorila:

Zgodba Zlatega bobna se je začela v Portorožu, na katerega ima festival in vsi ljudje, povezani z njim, izjemno lepe spomine.  Po 22 letih je bil čas za nekatere novosti in sprememba lokacije je ena izmed njih. V želji po posodobitvi festivala in po tem, da ponudimo nekaj novega, smo se po številnih pogovorih med vodstvom, ustanovitelji, ambasadorji festivala po različnih državah in festivalskimi prijatelji odločili za selitev festivala v nov kraj. Iskali smo primerno rešitev, skrbno pretehtali vse faktorje in se strinjali, da je Ljubljana, naša prestolnica, izjemno prijazna za tovrstni festival. Letos je postala tudi Zelena prestolnica Evrope, je urbano okolje, ki omogoča dinamično kreativost, hkrati pa ni metropola, ki bi kreativnost lahko zadušila. Želimo si, da bomo dobro delovali z lokalno skupnostjo in se že veselimo novega navdiha, ki ga bo ponudila Ljubljana.

Prenovljen tekmovalni program

23. Zlati boben v svojem tekmovalnem programu najavlja veliko novosti. Obe tekmovalni sekciji, odslej poimenovani Best Piece in Best Practice, sta povsem prenovljeni. Pomembno vsebinsko novost tako predstavlja nova tekmovalna skupina, namenjena kreativni izrabi duha prostora. Tekmovalna dela, ki so svoje kreativne rešitve zasnovala na značilnostih duha nekega prostora, bodo odslej tekmovala v samostojni skupini in se potegovala za nagrade “best capture of local spirit”.

Tekmovalna dela bosta ocenjevali dve samostojni žiriji, ki jih poznamo z lestvic najbolj kreativnih ustvarjalcev na svetu.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?