Znani prvi zmagovalci Golden Druma - Netokracija.si

Znani prvi zmagovalci Golden Druma

Finalisti Golden Drum
(foto: Golden Drum)

V jedru letošnjega že 21. mednarodnega oglaševalskega festivala je poleg odličnega programa predavanj tudi tekmovalni del, kjer se 1220 prijavljenih del poteguje za eno izmed nagrad v 17 tekmovalnih kategorijah. Prve zmagovalce so razkrili že na včerajšnji premierni podelitvi nagrad Zlatega bobna. Podeljenih je bilo 29 srebrnih, 15 zlatih bobnov in 9 nagrad Grand Prix.

V kategoriji D so zbrani radijski oglasi, med katerimi so trije bili nagrajeni s srebrnim bobnom, en pa z zlatim bobnom. Grand Prix je v tej kategoriji prejela agencija Medina Turgul DDB iz Istanbula za kampanjo Siemens Blender. V ožji izbor radijske kategorije se je uvrstila tudi slovenska agencija Pristop s kampanjo Oki Doki.

Kategorija G združuje Digitalno; kreativne rešitve za socialna omrežja, promocijske igre, spletne strani, … Podeljenih je bilo 8 srebrnih bobnov in 2 zlata. Najvišjo nagrado, Golden Drum Grand Prix, pa si je prislužila poljska agencija 180heartbeats + JUNG v. MATT s kampanjo  Game is not over iz kategorije iger za podjetje Tiger energy drinks.

Ruska GEOMETRY GLOBAL RUSSIA je z Grand Prix slavila v kategoriji H – Mobilno. Med 31 prijavljenimi deli v tej kategoriji je slavila kampanja Get Well Kit. Ta nova in domiselna mobilna aplikacija se osredotoča na zdravje, natančneje jemanje tablet. Uporabnikom, ki so jim tablete dnevna stalnica, ponuja posebej oblikovano torbico, s katero lahko v zadnjem delu hranite tablete, in aplikacijo, ki vas opominja na jemanje zdravil.

Novo ali inovativno je naslov kategorije N, v kateri je bilo lani prijavljenih 89 del, letos pa le 54. V ožji izbor se je uvrstila tudi slovenska kampanja Dog Pookies agencije Mayer McCann d.o.o, zmago pa je slavila ruska agencija AXIS s kampajo MegaFaces-MegaFon Olympic Pavilion. V kategoriji R – Direktne kampanje je bilo prijavljenih enako število del kot lani, 38. Tudi tukaj je zmago požela ruska agencija, tokrat Voshod, za kampanjo Put the music on, ki je združila glasbo in modo. Podelili so tudi en zlati boben in dva srebrna, ki ga je prejela tudi agencija McCann Belgrade iz Srbije.

Naslednja kategorija, S – Digitalne kampanje vključno z mobilnimi kampanjami, je pritegnila 33 prijav, med katerimi jih je le 6 prišlo v ožji izbor. Prej omenjena ruska aplikacija Get Well Kit je prejela srebrni zlati boben, Grand Prix pa je pripadal poljski McCann Worldgroup Poland za kampanjo Enemy Front. Oznamčene vsebine, kategorija T, so novost na letošnjem tekmovanju. Nova kategorija je ”namenjena prijavam, ki prikazujejo vrhunsko ustvarjanje ali naravno integracijo v originalno vsebino znamke”. Prijavilo se je kar 45 del, glavno nagrado pa je prejela madžarska agencija Young & Rubicam Budapest. S kampanjo Giformances se je osredotočila na problem gledališča v Budimpešti, ki nima mladih obiskovalcev. Kakšno rešitev so predlagali v agenciji? Poglejte si v tem filmčku.

Kategorija U – Dogodki je letos gostila 27 prijavljenih del, kar je precej manj kot lani, ko jih je bilo 56. Žirija je v ožji izbor uvrstila 5 del, Grand Prix pa podelila ruskemu Voskhod-u za dogodek The Power of Support, ki je obeleževal prvo obletnico ruskega online časopisa ZNAK.COM, s čimer so se ustvarjalci želeli zahvaliti svojim bralcem. Zadnja razglašena kategorija včeraj je bila kategorija V – Odnosi z javnostmi, ki je skoraj edina kategorija z več prijavljenimi deli kot lansko leto. Med 82 deli so štiri prejele srebrni boben, tri zlatega, avstrijska OGILVY & MATHER GMBH. pa je za svoje delo Zugspitze prejela Grand Prix kategorije.

V petek bo sledila še uradna razglasitev finalistvo iz preostalih 8 kategorij, med katerimi je še ena novost: kategorija W – Mediji. Kot so organizatorji zapisali, je kategorija ”namenjena delom, ki predstavljajo najbolj kreativne načine kombiniranja novih in tradicionalnih medijev, uporabe najnovejših tehnoloških rešitev, ki jih ponujajo novi mediji, ter predstavljajo najbolj ustvarjalne in izjemne rešitve medijske pojavnosti znamke”.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Vodnik

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.