Zlati boben, mednarodni oglaševalski festival, bo v torek, 13. oktobra, že 22. odprl svoja vrata in pozdravil mnoge oglaševalce, predavatelje ter žirante. Štiri dni bo v portoroškem Bernardinu vse v znamenju oglaševanja. Festival bo za vas dnevno spremljala tudi ekipa Netokracije!

22. mednarodni oglaševalski festival Zlati boben organizira Slovenska oglaševalska zbornica, letošnja predsednika žirij pa sta Geoffrey Hantson (Happiness Belgija), in Chavo D’Emilio (McCann Worldgroup Latin America & Caribbean). V štirih dneh festivala bodo trije namenjeni predavanjem in okroglim mizam, medtem ko bo začetni dan, torek, namenjen projekciji prijavljenih del.
‘Transformacija, osvoboditev in kreativna kultura’
Osrednjo temo letošnjega festivala, ki mu predseduje izvršna direktorica Barbara Kranjc, je zasnovala skupaj z direktorjem za poslovni in vsebinski razvoj festivala, Mitjo Petrovičem. Petrovič je o transformaciji, osvoboditvi in kreativni kulturi povedal:
Verjamemo, da digitalna revolucija in nova moč univerzalno povezanih posameznikov spreminjata način poslovanja in celotno družbo. Spremembe so povzročile mnogim številne težave, istočasno pa tudi omogočile novo obliko svobode – tako znamkam kot tudi ljudem, ki jih uporabljajo. Oglaševalska industrija lahko spremembam sledi ali pa postane del transformacije. Verjamem, da je naša vloga voditi in verjamem, da je kreativna kultura edina stvar, ki lahko spodbudi transformacijo in ustvari boljšo prihodnost. Tranzicija je za nami, pred nami je transformacija.
Izpostavimo še nekaj ključnih govorcev letošnjega festivala: Tomáš Sedláček, ekonomist in avtor knjige Ekonomija dobrega in zla, je zaželen predavatelj, debater in pogost mednarodni komentator. Dela za največjo češko banko kot glavni makroekonomski strateg, na Zlatem bobnu pa bo predaval na naslov ‘Veliki premiki narodov – pot v digitalno’. ‘Kaj je znamka 21. stoletja?’ se bo spraševal britanec Nick Kendall, ustanovitelj agencije Broken, Ana Andjelic, Havas LuxHub, pa bo povedala več o 5 pravilih modernega trženja. Manjkal ne bo niti nepogrešljivi Aljoša Bagola, ki bo z mlado dirigentko Živo Ploj Peršuh debatiral o tem, kako dolg je lahko egotrip in pomembnosti glasbe v marketingu.
Še vedno imate čas, da se na festival prijavite, drugače pa spremljajte Netokracijo, saj bomo dnevno poročali o dogajanju na festivalu.