Golden Drum: Mladi, udarite po bobnu! - Netokracija.si

Golden Drum: Mladi, udarite po bobnu!

Letošnji že 21. mednarodni oglaševalski festival Golden drum, ki bo v začetku oktobra potekal v Portorožu, vabi k sodelovanju mlade kreativce iz vse Evrope. New Europe, new thinking pravi slogan letošnjega festivala, ki s tem poziva vse, da pogledamo na stvari z novega zornega kota in razmišljamo drugače, sveže, novo. Prav zato so se organizatorji festivala letos odločili, da v sodelovanju z DDB Budimpešta in Global Development organizirajo natečaj za mlade Beat the drum for change.

golden-drum-2014-cover-800

Letošnji že 21. mednarodni oglaševalski festival Golden drum, ki bo v začetku oktobra potekal v Portorožu, vabi k sodelovanju mlade kreativce iz vse Evrope.

New Europe, new thinking pravi slogan letošnjega festivala, ki s tem poziva vse, da pogledamo na stvari z novega zornega kota in razmišljamo drugače, sveže, novo. Prav zato so se organizatorji festivala letos odločili, da v sodelovanju z DDB Budimpešta in Global Development organizirajo natečaj za mlade Beat the drum for change.

Na mlade se obračajo z naslednjim izzivom:

Global Development  išče idejo, ki bo spodbudila in povečala zavedanje pomena izobraževanja o globalnih problemih in tako pomagala mladim, da se bolje zavedajo vse bolj zapletenih odnosov med družbenimi, ekološkimi, političnimi in ekonomskimi problemi, da bodo aktivno oblikovali svojo prihodnost in sedanjost.

Ozadje, na katerega se naslonite pri delu, je Maastrichtska deklaracija o globalnem izobraževanju, Milenijski razvojni cilji in novi Trajnostni razvojni cilji v nastajanju za naš planet in za vse nas.

Najboljša dela bodo tudi nagrajena. Zmagovalec oz. zmagovalna ekipa prejme vikend v Berlinu, kjer bo z vami tudi glavni kreativni direktor DDB Group Germany, Eric Schaeffer. Avtorji del, ki se bodo uvrstii na 2. In 3. Mesto, pa prejmejo brezplačno polno prijavnino na festival Golden drum 2015.

Kreativci – razmišljajte in ustvarjajte! Za svojo predstavitev pripravite video ali Powerpoint predstavitev, ki ne sme obsegati več kot 10 prosojnic. Ustvarite lahko kampanjo, kreativno aktivacijo preko spletnih družbenih medijev, plakate, edinstven dogodek ali razvijete samo idejo, ki v sebi nosi velik potencial. Svoja dela pošljite na info@goldendrum.com, še pred tem pa se prijavite preko vpisnega obrazca.

Rok za prijave je 19. september!

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?