Golden Drum: Mladi, udarite po bobnu! - Netokracija.si

Golden Drum: Mladi, udarite po bobnu!

Letošnji že 21. mednarodni oglaševalski festival Golden drum, ki bo v začetku oktobra potekal v Portorožu, vabi k sodelovanju mlade kreativce iz vse Evrope. New Europe, new thinking pravi slogan letošnjega festivala, ki s tem poziva vse, da pogledamo na stvari z novega zornega kota in razmišljamo drugače, sveže, novo. Prav zato so se organizatorji festivala letos odločili, da v sodelovanju z DDB Budimpešta in Global Development organizirajo natečaj za mlade Beat the drum for change.

golden-drum-2014-cover-800

Letošnji že 21. mednarodni oglaševalski festival Golden drum, ki bo v začetku oktobra potekal v Portorožu, vabi k sodelovanju mlade kreativce iz vse Evrope.

New Europe, new thinking pravi slogan letošnjega festivala, ki s tem poziva vse, da pogledamo na stvari z novega zornega kota in razmišljamo drugače, sveže, novo. Prav zato so se organizatorji festivala letos odločili, da v sodelovanju z DDB Budimpešta in Global Development organizirajo natečaj za mlade Beat the drum for change.

Na mlade se obračajo z naslednjim izzivom:

Global Development  išče idejo, ki bo spodbudila in povečala zavedanje pomena izobraževanja o globalnih problemih in tako pomagala mladim, da se bolje zavedajo vse bolj zapletenih odnosov med družbenimi, ekološkimi, političnimi in ekonomskimi problemi, da bodo aktivno oblikovali svojo prihodnost in sedanjost.

Ozadje, na katerega se naslonite pri delu, je Maastrichtska deklaracija o globalnem izobraževanju, Milenijski razvojni cilji in novi Trajnostni razvojni cilji v nastajanju za naš planet in za vse nas.

Najboljša dela bodo tudi nagrajena. Zmagovalec oz. zmagovalna ekipa prejme vikend v Berlinu, kjer bo z vami tudi glavni kreativni direktor DDB Group Germany, Eric Schaeffer. Avtorji del, ki se bodo uvrstii na 2. In 3. Mesto, pa prejmejo brezplačno polno prijavnino na festival Golden drum 2015.

Kreativci – razmišljajte in ustvarjajte! Za svojo predstavitev pripravite video ali Powerpoint predstavitev, ki ne sme obsegati več kot 10 prosojnic. Ustvarite lahko kampanjo, kreativno aktivacijo preko spletnih družbenih medijev, plakate, edinstven dogodek ali razvijete samo idejo, ki v sebi nosi velik potencial. Svoja dela pošljite na info@goldendrum.com, še pred tem pa se prijavite preko vpisnega obrazca.

Rok za prijave je 19. september!

Priljubljeno

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.