Golden Drum: Mladi, udarite po bobnu!
Letošnji že 21. mednarodni oglaševalski festival Golden drum, ki bo v začetku oktobra potekal v Portorožu, vabi k sodelovanju mlade kreativce iz vse Evrope. New Europe, new thinking pravi slogan letošnjega festivala, ki s tem poziva vse, da pogledamo na stvari z novega zornega kota in razmišljamo drugače, sveže, novo. Prav zato so se organizatorji festivala letos odločili, da v sodelovanju z DDB Budimpešta in Global Development organizirajo natečaj za mlade Beat the drum for change.
Letošnji že 21. mednarodni oglaševalski festival Golden drum, ki bo v začetku oktobra potekal v Portorožu, vabi k sodelovanju mlade kreativce iz vse Evrope.
New Europe, new thinking pravi slogan letošnjega festivala, ki s tem poziva vse, da pogledamo na stvari z novega zornega kota in razmišljamo drugače, sveže, novo. Prav zato so se organizatorji festivala letos odločili, da v sodelovanju z DDB Budimpešta in Global Development organizirajo natečaj za mlade Beat the drum for change.
Na mlade se obračajo z naslednjim izzivom:
Global Development išče idejo, ki bo spodbudila in povečala zavedanje pomena izobraževanja o globalnih problemih in tako pomagala mladim, da se bolje zavedajo vse bolj zapletenih odnosov med družbenimi, ekološkimi, političnimi in ekonomskimi problemi, da bodo aktivno oblikovali svojo prihodnost in sedanjost.
Ozadje, na katerega se naslonite pri delu, je Maastrichtska deklaracija o globalnem izobraževanju, Milenijski razvojni cilji in novi Trajnostni razvojni cilji v nastajanju za naš planet in za vse nas.
Najboljša dela bodo tudi nagrajena. Zmagovalec oz. zmagovalna ekipa prejme vikend v Berlinu, kjer bo z vami tudi glavni kreativni direktor DDB Group Germany, Eric Schaeffer. Avtorji del, ki se bodo uvrstii na 2. In 3. Mesto, pa prejmejo brezplačno polno prijavnino na festival Golden drum 2015.
Kreativci – razmišljajte in ustvarjajte! Za svojo predstavitev pripravite video ali Powerpoint predstavitev, ki ne sme obsegati več kot 10 prosojnic. Ustvarite lahko kampanjo, kreativno aktivacijo preko spletnih družbenih medijev, plakate, edinstven dogodek ali razvijete samo idejo, ki v sebi nosi velik potencial. Svoja dela pošljite na info@goldendrum.com, še pred tem pa se prijavite preko vpisnega obrazca.
Rok za prijave je 19. september!