Health-tech scena v regiji cveti

Farmacevtski mogotci se želijo učiti od cvetoče health-tech scene v regiji

Včeraj je v Ljubljani potekal HealthDay.si + Bayer meetup, ki je zbral najboljše health-tech startupe iz regije. Štirinajst startupov je predstavilo svoje rešitve predstavnikom velikega nemškega farmacevtskega podjetja, dogodek pa so vidno zadovoljni zapustili vsi: startupi, predstavniki Bayerja in organizatorji, iniciativa HealthDay.si. Dogodek je spretno povezoval Netokracijin glavni urednik Ivan Brezak Brkan.

Udeleženci dogodka (foto: HealthDay.si)
Udeleženci dogodka (foto: HealthDay.si)

Od Kinnect naprave za operacijske sobe do kontejnerja za zdravila

V sproščeni atmosferi Diners Golf & Country Cluba Ljubljana se je predstavilo 14 startupov iz Slovenije, Hrvaške, Srbije in Italije:

  • Adora (Slovenija) ponuja rešitev za operacijske sobe, ki temelji na Kinnect tehnologiji, kirurgom pa omogoča upravljanje z dokumentacijo pacienta z gibi in glasovnimi ukazi.
  • BioSistemika (Slovenija) razvija preprosto in dostopno programsko opremo za laboratorijske raziskave.
  • Bodyrecog (Hrvaška) meri proporce človeškega telesa in analizira prejete podatke ter pomaga pri nadzoru nad telesno težo.
  • Fbcommunication (Italija) razvija Interactive Monitoring Service, ki omogoča nadzor pri jemanju zdravil pri kroničnih bolnikih.
  • Geneplanet (Slovenija) ponuja genetsko analizo in testiranje bolezni na podlagi DNK.
  • Genialis (Slovenija) je bioinformatično podjetje, ki razvija inovativne rešitve za analizo podatkov znanstvenih raziskav s področja biokemije.
  • HTEC (Srbija) ponuja HUMEDS, sistem za snemanje in interpretacijo podatkov EKG-ja.
  • Kardiobit (Slovenija) razvija rešitev, ki bo spremljala srce.
  • Mediately (Slovenija) je aplikacija, ki ponuja lokaliziran seznam zdravil za zdravnike.
  • Mesi (Slovenija) razvija inovativne diagnostične pripomočke.
  • Oculus diagnostika (Slovenija) razvija rešitev, ki bo pomagala pri zgodnji diagnozi Alzheimerjeve in Parkinsonove bolezni.
  • Pirikom (Hrvaška) ponuja Hospital Cube, napravo za varno skladiščenje in izdajo zdravil v popolnoma kontroliranih pogojih, namenjeno bolnišnicam in javnim ustanovam.
  • Sigyn (Hrvaška) razvija programsko opremo za farmacevtska podjetja.
  • Visifield (Slovenija) je znanstveno orodje za 3D-vizualizacijo elektroporacije tkiv.
Foto: HealthDay.si
Foto: HealthDay.si

Farmacevti: ‘Startupi, želimo se učiti od vas!’

Jesus del Valle Rosales, vodja Bayerjevega pospeševalnika Grants4Apps Digital Health Accelerator, je poudaril, da je Bayer zelo uspešno podjetje s 150-letno tradicijo in trenutno največje podjetje na nemški borzi. Ker sta za farmacevtsko industrijo stereotipno značilni počasnost in okornost, si Bayer z ustanovitvijo pospeševalnika in tovrstnimi srečanji želi pripeljati duh inovacije in agilnosti v korporativno okolje. Želi si biti v nenehnem stiku s startupi in se učiti od njih. Jesus je bil z videnim zelo zadovoljen:

Navdušen sem nad startupi. Kakovost pitchev me je navdušila, ekipe so pokazale zrelost in talent. Čudovito!

Jessica J. Federer, Bayerjev Chief Digital Officer, je poudarila, da so partnerstva z mladimi talentiranimi osebami, ki razvijajo digitalne rešitve na področju zdravstva, ključna za dosego Bayerjevega cilja, to pa je sinergija med dolgoletnimi izkušnjami ter agilnostjo in inovativnostjo startupov.

Ivan Brezak Brkan HealthDay
Dogodek je povezoval Netokracijin glavni urednik Ivan Brezak Brkan (foto: HealthDay.si)

Marin Krsto Odak, Bayerjev e-marketing menedžer, je ravno tako navdušen nad kakovostjo startupov:

Odločitev o izbiri startupov za dogodek je bila izjemno težka, saj so vse prijavljene rešitve bile zelo zanimive. Dogodek je izpolnil naša pričakovanja in potrdil naše prepričanje, da v regiji obstaja množica inovativnih startupov, ki ustvarjajo v zdravstveni panogi. Dogodek vidim kot začetek dolgoročnega sodelovanja z iniciativo HealthDay.si.

Gregor Cuzak, predstavniki iniciative HealthDay.si, je povedal:

Tehnologija in inovacije niti v zdravstvu niso dovolj, lastne rešitve je treba predstavljati na najboljši možni način, vztrajno, pogumno in odločno. V HealthDay.si smo se organizacije povezale zato, da si pri tem pomagamo, trg pa je cel svet.

Bayerjev pospeševalnik Grants4apps sprejema prijave do 31. 5.

Pospeševalnik Grants4apps za zdravstvene startupe je Bayer ustanovil pred kratkim, poleg 50.000 evrov investicije ponuja tudi mentoriranje, mreženje in 100 dni v Bayerjevem sedežu v Berlinu. Pospeševalnik sprejema prijave do 31. 5., zato pohitite!

 

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Vodnik

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.