Slovenski perspektivni startup, ki spodbuja stanovanjsko vrtičkanje pri nas in po svetu, Horticool, je bil izmed 10.000 prijavljenimi izbran na eno najpomembnejših konferenc iz sveta startupov in tehnologije v Evropi, Web Summit 2015. Ožji izbor je odlična odskočna deska!

Ste že kdaj slišali za stanovanjsko vrtičkanje? Če ne, vam ga sedaj s polno paro predstavlja in vas k njemu spodbuja Horticool, pomočnik za stanovanjsko vrtnarjenje in stičišče urbanih vrtičkarjev po svetu. Njihov uspeh se kaže tudi na udeležbi na konferenci Web Summit 2015, ki bo v Dublinu potekala v začetku naslednjega tedna.
Izbrani izmed več kot 10.000 prijavljenih
Horticool je sicer svoj predsemenski kapital že uspešno prejel, a še vseeno odprto iščejo nove investitorje in sodelavce. Tako svojo uvrstitev v generacijo Web Summit Alfa 2015 vidijo kot odskočno desko za prepoznavnost in mreženje z investitorji. V Dublinu namreč pričakujejo približno 1000 investitorjev, 30.000 udeležencev in množico medijev. Priložnost je torej res odlična!

Spomnimo, Horticool je pomočnik za stanovanjsko vrtičkanje, ki pomaga ljudem pri vzgoji rastlin in sadja v lastnem stanovanju. Deluje kakor nek most med veliko količino vrtnarskih virov in urbanim človekom, ki želi gojiti hrano, čeprav nima lastne zemlje. Razmišljanje in iskanje rešitev v tej smeri je vsekakor koristno, saj na svetu 547 milijonov ljudi živi v urbanih območjih, trend zdrave, lokalno pridelane in sveže hrane pa je še vedno aktualen. Tovrstno vrtnarjenje ima tudi pozitivne vplive na okolje, kot ugotavlja Jaka Verbič Miklič, soustanovitelj in glavni oblikovalec:
Delali smo izračune o potencialnem globalnem vplivu stanovanjskega vrtičkanja in podatki so resnično neverjetni. Naj tu navedem le dva: za vsak odstotek evropskih gospodinjstev, ki bi uporabljala Horticool, se količina izpustov CO2 na letni ravni zmanjša za 6,1 milijona ton, količina porabljenih pesticidov pa za dobrih sedem tisoč ton.