Horticool: Bo stanovanjsko vrtičkanje prepričalo investitorje?

Horticool: Bo stanovanjsko vrtičkanje prepričalo investitorje?

Slovenski perspektivni startup, ki spodbuja stanovanjsko vrtičkanje pri nas in po svetu, Horticool, je bil izmed 10.000 prijavljenimi izbran na eno najpomembnejših konferenc iz sveta startupov in tehnologije v Evropi, Web Summit 2015. Ožji izbor je odlična odskočna deska!

Ekipa Horticool, slovenskega vrtnarskega startupa, se odpravlja v Dublin na Web Summit 2015! Foto: Horticool
Ekipa Horticool, slovenskega vrtnarskega startupa, se odpravlja v Dublin na Web Summit 2015 (foto: Horticool)

Ste že kdaj slišali za stanovanjsko vrtičkanje? Če ne, vam ga sedaj s polno paro predstavlja in vas k njemu spodbuja Horticool, pomočnik za stanovanjsko vrtnarjenje in stičišče urbanih vrtičkarjev po svetu. Njihov uspeh se kaže tudi na udeležbi na konferenci Web Summit 2015, ki bo v Dublinu potekala v začetku naslednjega tedna.

Izbrani izmed več kot 10.000 prijavljenih

Horticool je sicer svoj predsemenski kapital že uspešno prejel, a še vseeno odprto iščejo nove investitorje in sodelavce. Tako svojo uvrstitev v generacijo Web Summit Alfa 2015 vidijo kot odskočno desko za prepoznavnost in mreženje z investitorji. V Dublinu namreč pričakujejo približno 1000 investitorjev, 30.000 udeležencev in množico medijev. Priložnost je torej res odlična!

Horticool želi spodbuditi stanovanjsko vrtičkanje in predstavlja aplikacijo, ki vam pri tem pomaga. Potencial so prepoznali tudi v Dublinu in uvrstili so jih v generacijo Web Summit Alfa 2015. Vir: Horticool
Horticool želi spodbuditi stanovanjsko vrtičkanje in predstavlja aplikacijo, ki vam pri tem pomaga. Potencial so prepoznali tudi v Dublinu in uvrstili so jih v generacijo Web Summit Alfa 2015. Vir: Horticool

Spomnimo, Horticool je pomočnik za stanovanjsko vrtičkanje, ki pomaga ljudem pri vzgoji rastlin in sadja v lastnem stanovanju. Deluje kakor nek most med veliko količino vrtnarskih virov in urbanim človekom, ki želi gojiti hrano, čeprav nima lastne zemlje. Razmišljanje in iskanje rešitev v tej smeri je vsekakor koristno, saj na svetu 547 milijonov ljudi živi v urbanih območjih, trend zdrave, lokalno pridelane in sveže hrane pa je še vedno aktualen. Tovrstno vrtnarjenje ima tudi pozitivne vplive na okolje, kot ugotavlja Jaka Verbič Miklič, soustanovitelj in glavni oblikovalec:

Delali smo izračune o potencialnem globalnem vplivu stanovanjskega vrtičkanja in podatki so resnično neverjetni. Naj tu navedem le dva: za vsak odstotek evropskih gospodinjstev, ki bi uporabljala Horticool, se količina izpustov CO2 na letni ravni zmanjša za 6,1 milijona ton, količina porabljenih pesticidov pa za dobrih sedem tisoč ton.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.