Mednarodna oglaševalska mreža Httpool je sklenila ekskluzivno partnerstvo z LinkedInom, največjo mrežo poslovnih uporabnikov na svetu, za 17 držav Srednje in Vzhodne Evrope, vključno s Slovenijo. "Samopostrežno" oglaševanje sicer za slovenske uporabnike ne bo več na voljo, bodo pa na voljo druge napredne opcije.
Podjetje Httpool je z LinkedInom sklenilo pogodbo o zastopstvu za 17 držav Srednje in Vzhodne Evrope. Partnerstvo vključuje poleg Slovenije tudi Rusijo, Grčijo, Albanijo, Madžarsko, Bosno in Hercegovino, Bolgarijo, Hrvaško, Češko, Slovaško, Makedonijo, Romunijo, Srbijo, Ukrajino, Latvijo, Estonijo in Litvo. V vseh naštetih državah, razen v Sloveniji, pa je vedno na voljo možnost “self-service” oglaševanja. Nastja Breg iz Httpoolovega oddelka za marketing je slednje komentirala:
Blagovne znamke lahko z oglaševanjem prek Httpoola pridobijo dodatne agencijske popuste, so deležne naše podpore, svetovanja, celotnega spremljanja in optimiziranja kampanj od začetka do konca.
Več kot 13 milijonov uporabnikov v Srednji in Vzhodni Evropi
LinkedIn je z več kot 384 milijoni uporabnikov v več kot 200 državah največje spletno omrežje poslovnih uporabnikov na svetu. Platforma združuje več kot 13 milijonov uporabnikov v Srednji in Vzhodi Evropi in je dostopna v 24 jezikih, med drugim tudi v češčini, romunščini in ruščini.
Fredrik Bernsel, direktor prodaje EMEA regije pri LinkedInu, je ob sklenitvi sodelovanja povedal:
Želeli smo razširiti naše storitve in ponuditi možnost oglaševalcem v regiji, tako da se lahko še bolj povežejo z našimi aktivnimi poslovnimi uporabniki na trgih Srednje in Vzhodne Evrope. Za ekskluzivno sodelovanje s Httpoolom smo se odločili zaradi močne geografske prisotnosti na vseh omenjenih trgih, pa tudi zaradi izjemnih referenc podjetja.
Aljoša Jenko, ustanovitelj in direktor Skupine Httpool, pa je izrazil navdušenje nad priložnostjo:
Sodelovanje z LinkedInom popolnoma ustreza naši ‘cross-channel’ poziciji. Pravzaprav bo Httpool s pomočjo partnerstva svojim oglaševalcem omogočil dostop do ekskluzivne mreže poslovnih uporabnikov in oglaševalskih priložnosti z enega mesta.
Spomnimo, lani je Skupina Httpool postala partner tudi za Twitter oglaševanje za 11 evropskih držav, vključno z ekskluzivnim partnerstvom za Slovenijo in Hrvaško.