ICT Spring Europe 2012: Randi Zuckerberg, bivša direktorica marketinga pri Facebooku: 'Bodite drzni in mobilni!' - Netokracija.si

ICT Spring Europe 2012: Randi Zuckerberg, bivša direktorica marketinga pri Facebooku: ‘Bodite drzni in mobilni!’

Randi Zuckerberg na ICT Spring Europe (foto: Petra Slanič)

Randi Zuckerberg, diplomiranka psihologije na Harvardu, bivša direktorica marketinga pri Facebooku, je – uganili ste – starejša sestra Marka ‘Cukeršpica’. Šest let je posvetila delu v modrem omrežju, kjer je s svojo ekipo vodila aktivnosti ob ameriških volitvah in mednarodni politični strategiji ter ob inavguraciji ameriškega predsednika Baracka Obame lansirala industrijo video prenosov v živo z njenimi medijskimi partnerstvi po ZDA in bila lani nominirana za nagrado Emmy za inovativno TV/internetno pokritje t.im. mid-term volitev leta 2010. The Hollywood reporter jo je leta 2010 uvrstil med 50 vodilnih ljudi v digitalni industriji. Avgusta lani je zapustila Facebook in ustanovila svoje podjetje R to Z Media, v katerem se ukvarjajo z video prenosi v živo. Pred kratkim je bila imenovana v globalni svet podjetnikov pri Združenih narodih in globalni svet družbenih medijev pri Svetovnem ekonomskem forumu.

Danes se bo Zuckerbergova po 25 letih srečala s svojo varuško, ki živi v Luksemburgu, pred tem pa si je odtrgala 20 minut za predavanje na konferenci, o kateri tvitamo pod značko #ictspring.

Kdo nočemo biti v družbenih medijih?
V družbenih medijih nočemo biti: nora gospa z mačkami, obsedeni poročevalec o hrani, ponižni hvalisavec, starec, ki ne razume tehnologije, in uporablja Facebook za iskanje informacij namesto Googla, neuspešni tviteraš, ki neprestano tvita slavnim, ti pa mu ne odgovarjajo, in osladnež, ki neprestano objavlja poceni motivacijske izreke.

Družbeni mediji: mobilno najprej
Zvezda konference, ki ni dosegljiva za intervjuje, nam je privoščila še nekaj (10 + enega gratis, če sem natančna) svojih pogledov na današnje stanje v družbenih medijih:

  1. Gospodarstvo deljenja – luksuzno življenje brez luksuzne porabe: Airbnb omogoča najem zasebnega stanovanja. Cherry pranje avtomobila pred domov, Renttherunway najem dizajnerskih oblek za posebno priložnost.
  2. Ustvarjanje lojalnostnih programov prihodnosti: Skittles – oboževalec tedna se lahko pojavi na profilni sliki FB strani znamke.
  3. Uporaba platform za odnose s strankami: danes je vsak od nas medij in lahko deli svoje dobre in slabe izkušnje z zainteresiranimi na internetu. Kot dober primer izpostavlja ameriški profil Air France na Twitterju.
  4. Mobilno najprej: veliko podjetij se danes odloča najprej za mobilne aplikacije, ne več za pojavljanje na spletu, kot  npr. Foodspotting, What’s app.
  5. Ljudje smo kuratorji: Donna Zuckerberg, Markova in Randijina sestra, je ljubiteljska slaščičarka, ki ima zelo obiskan profil na Pinterestu, na katerem deli fotografije in nasvete o slaščicah.
  6. Imej smisel za humor: Zabavnost še vedno vžge.
  7. Crowdsourcing: veliko spletnih mest danes omogoča zbiranje denarja v določen namen. 70 % filmov, predvajanih na filmskem festivalu Sundance, je bilo financiranih prek spletne storitve Kickstarter, denar za obnovo Haitija pa zbirajo prek mesta Hope2Haiti.
  8. Ostanite informirani: stvari se spreminjajo iz minute v minuto in prek družbenih medijih ostajamo informirani.
  9. Video in prenosi v živo prek spleta: prihodnost je v ogledu prenosov v živo prek interneta in ob tem klepetati prek spletnih klepetov.
  10. Vse je igra: Tudi stvari, ki niso zabavne, so s spletnimi in mobilnimi aplikacijami postale igra. Primeri:
  • Nike+ storitev, ki te med tekom spodbuja z aplavzom ob vsakem ‘všečku’, ki ga tvoji aktivnosti nekdo podari.
  • Budilka LetGive, ki podari en ameriški dolar v dobrodelne namene vedno, ko na budiki pritisneš tipko ‘Snooze’.
  • Provokativna je tudi storitev Withings; gre za tehtnico, ki tvita (ali pa tudi ne) tvojo težo.

11. Gratis: novi načini za hrambo spominov: albumi se danes delajo na Facebooku in ne več v tiskani obliki.

Že držiš v rokah svoj pametni telefon in vlečeš z interneta katero od omenjenih aplikacij?

Priljubljeno

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.