inOrbit 2016: Največja europska inbound konferenca razprodana

inOrbit 2016: Slovenija jutri in pojutrišnjem gosti največjo ‘inbound marketing’ konferenco v Evropi

10. in 11. marca 2016 bo v Kongresnem centru Brdo pri Kranju potekala konferenca inOrbit, največja europska inbound konferenca. 500 udeležencev bo lahko prisluhnilo več kot 16 strokovnjakom iz različnih področij digitalnega marketinga.

inOrbit 2016

‘Inbound marketing’ predstavlja nabor najboljših oglaševalskih praks, ki težijo k ustvarjanju kvalitetne vsebine in premišljenemu oglaševanju, ki je osredotočeno na rezultate in podprto z analitičnim spremljanjem obnašanja kupcev. Inbound marketing zajema različne strategije in pristope od optimizacije za iskalnike, plačljivega oglaševanja na iskalnikih (npr. Google) in družbenih omrežjih (npr. Facebook), e-mail marketing, marketing avtomatizacijo, vsebinski marketing in še marsikaj drugega.

InOrbit letos poteka drugič, konferenco pa organizirata dve performance agenciji, obe certificirana Google Analytics partnerja – Red Orbit iz Slovenije in INTREN iz Madžarske. Kot sta napovedali:

Pri organizaciji letošnje konference smo uporabili dolgoletne izkušnje, ki jih imamo kot digitalna agencija, ki deluje v Sloveniji in regiji, naš cilj pa je bil privabiti kvalitetne predavatelje, ki neposredno naslavljajo težave, s katerimi se soočajo podjetja v Sloveniji in metode, ki v Sloveniji v večji meri ostajajo neizkoriščene, čeprav so marsikje na svetu že dobro uveljavljen del dobre prakse oglaševanja.

Na konferenci bodo udeleženci lahko prisluhnili številnim predavateljem, med katerimi so Stefana Schnabl (Google), Carolin Jahn (YouTube), Anton Krasun (Twitter), od slovenskih predavateljev pa Andraž Štalec in Peter Mesarec (Red Orbit) ter Nenad Senić (Poslovni mediji).

Po podatkih na spletni strani so vstopnice za konferenco razprodane.

Komentarji

Comments are closed.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.