inOrbit 2016: Slovenija jutri in pojutrišnjem gosti največjo ‘inbound marketing’ konferenco v Evropi

10. in 11. marca 2016 bo v Kongresnem centru Brdo pri Kranju potekala konferenca inOrbit, največja europska inbound konferenca. 500 udeležencev bo lahko prisluhnilo več kot 16 strokovnjakom iz različnih področij digitalnega marketinga.

inOrbit 2016

‘Inbound marketing’ predstavlja nabor najboljših oglaševalskih praks, ki težijo k ustvarjanju kvalitetne vsebine in premišljenemu oglaševanju, ki je osredotočeno na rezultate in podprto z analitičnim spremljanjem obnašanja kupcev. Inbound marketing zajema različne strategije in pristope od optimizacije za iskalnike, plačljivega oglaševanja na iskalnikih (npr. Google) in družbenih omrežjih (npr. Facebook), e-mail marketing, marketing avtomatizacijo, vsebinski marketing in še marsikaj drugega.

InOrbit letos poteka drugič, konferenco pa organizirata dve performance agenciji, obe certificirana Google Analytics partnerja – Red Orbit iz Slovenije in INTREN iz Madžarske. Kot sta napovedali:

Pri organizaciji letošnje konference smo uporabili dolgoletne izkušnje, ki jih imamo kot digitalna agencija, ki deluje v Sloveniji in regiji, naš cilj pa je bil privabiti kvalitetne predavatelje, ki neposredno naslavljajo težave, s katerimi se soočajo podjetja v Sloveniji in metode, ki v Sloveniji v večji meri ostajajo neizkoriščene, čeprav so marsikje na svetu že dobro uveljavljen del dobre prakse oglaševanja.

Na konferenci bodo udeleženci lahko prisluhnili številnim predavateljem, med katerimi so Stefana Schnabl (Google), Carolin Jahn (YouTube), Anton Krasun (Twitter), od slovenskih predavateljev pa Andraž Štalec in Peter Mesarec (Red Orbit) ter Nenad Senić (Poslovni mediji).

Po podatkih na spletni strani so vstopnice za konferenco razprodane.

Komentarji

Comments are closed.

Priljubljeno

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.