
inOrbit 2016: Slovenija jutri in pojutrišnjem gosti največjo ‘inbound marketing’ konferenco v Evropi
10. in 11. marca 2016 bo v Kongresnem centru Brdo pri Kranju potekala konferenca inOrbit, največja europska inbound konferenca. 500 udeležencev bo lahko prisluhnilo več kot 16 strokovnjakom iz različnih področij digitalnega marketinga.
‘Inbound marketing’ predstavlja nabor najboljših oglaševalskih praks, ki težijo k ustvarjanju kvalitetne vsebine in premišljenemu oglaševanju, ki je osredotočeno na rezultate in podprto z analitičnim spremljanjem obnašanja kupcev. Inbound marketing zajema različne strategije in pristope od optimizacije za iskalnike, plačljivega oglaševanja na iskalnikih (npr. Google) in družbenih omrežjih (npr. Facebook), e-mail marketing, marketing avtomatizacijo, vsebinski marketing in še marsikaj drugega.
InOrbit letos poteka drugič, konferenco pa organizirata dve performance agenciji, obe certificirana Google Analytics partnerja – Red Orbit iz Slovenije in INTREN iz Madžarske. Kot sta napovedali:
Pri organizaciji letošnje konference smo uporabili dolgoletne izkušnje, ki jih imamo kot digitalna agencija, ki deluje v Sloveniji in regiji, naš cilj pa je bil privabiti kvalitetne predavatelje, ki neposredno naslavljajo težave, s katerimi se soočajo podjetja v Sloveniji in metode, ki v Sloveniji v večji meri ostajajo neizkoriščene, čeprav so marsikje na svetu že dobro uveljavljen del dobre prakse oglaševanja.
Na konferenci bodo udeleženci lahko prisluhnili številnim predavateljem, med katerimi so Stefana Schnabl (Google), Carolin Jahn (YouTube), Anton Krasun (Twitter), od slovenskih predavateljev pa Andraž Štalec in Peter Mesarec (Red Orbit) ter Nenad Senić (Poslovni mediji).
Po podatkih na spletni strani so vstopnice za konferenco razprodane.
Komentarji
Nenad Senić
14. 3. 2016. v 20:01
Si bila?
Comments are closed.