Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Instagram

Netokracija je pridobila naslednje podatke:

  • V Sloveniji ima Instagram 75.000 uporabnikov (primerjava s sosednjimi državami: Hrvaška (180.000), Srbija (350.000)
  • Uporabniki so glede na starostne skupine razdeljeni na naslednji način:
    • od 13 do 17 let – 13.000 uporabnikov,
    • od 18 do 24 let – 32.000 uporabnikov (najbolj zastopana skupina),
    • od 25 do 34 let – 20.000 uporabnikov,
    • od 35 do 44 let – 6.700 uporabnikov,
    • od 45 do 54 let – 1.900 uporabnikov,
    • od 55 do 64 let – 370 uporabnikov,
    • starejši od 65 let – 640 uporabnikov.
  • 76 % uporabnikov do Instagrama dostopa prek naprav Android, 24 % pa prek naprav iOs.
  • Top 5 mest glede na število uporabnikov:
    • Ljubljana (28.000),
    • Maribor (8.500),
    • Celje (3.100),
    • Kranj (2.900),
    • Velenje (1.400).

Vir: Marko Matejčić, Bruketa&Žinić OM/Power Editor

Komentarji

    • Ana Eterović Klemenčič

      Ana Eterović Klemenčič

      9. 10. 2015. v 12:14

      Živjo a.a.,
      Slovenija nima meje s Srbijo, če na to misliš. So pa številke relevantne za primerjavo, zlasti zaradi tega, ker so številna podjetja organizirana regijsko. Lep pozdrav!

  1. Alex

    Alex

    9. 10. 2015. v 13:38

    Torej samo 4% ljudi. Zdaj mi je jasno zakaj nimam več follower-jev :-) Ali je pa mogoče zaradi objavljenih fotk (nimam teh iz gym-a, niti selfie v ogledalu)…

Comments are closed.

Priljubljeno

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.