Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Instagram

Netokracija je pridobila naslednje podatke:

  • V Sloveniji ima Instagram 75.000 uporabnikov (primerjava s sosednjimi državami: Hrvaška (180.000), Srbija (350.000)
  • Uporabniki so glede na starostne skupine razdeljeni na naslednji način:
    • od 13 do 17 let – 13.000 uporabnikov,
    • od 18 do 24 let – 32.000 uporabnikov (najbolj zastopana skupina),
    • od 25 do 34 let – 20.000 uporabnikov,
    • od 35 do 44 let – 6.700 uporabnikov,
    • od 45 do 54 let – 1.900 uporabnikov,
    • od 55 do 64 let – 370 uporabnikov,
    • starejši od 65 let – 640 uporabnikov.
  • 76 % uporabnikov do Instagrama dostopa prek naprav Android, 24 % pa prek naprav iOs.
  • Top 5 mest glede na število uporabnikov:
    • Ljubljana (28.000),
    • Maribor (8.500),
    • Celje (3.100),
    • Kranj (2.900),
    • Velenje (1.400).

Vir: Marko Matejčić, Bruketa&Žinić OM/Power Editor

Komentarji

    • Ana Eterović Klemenčič

      Ana Eterović Klemenčič

      9. 10. 2015. v 12:14

      Živjo a.a.,
      Slovenija nima meje s Srbijo, če na to misliš. So pa številke relevantne za primerjavo, zlasti zaradi tega, ker so številna podjetja organizirana regijsko. Lep pozdrav!

  1. Alex

    Alex

    9. 10. 2015. v 13:38

    Torej samo 4% ljudi. Zdaj mi je jasno zakaj nimam več follower-jev :-) Ali je pa mogoče zaradi objavljenih fotk (nimam teh iz gym-a, niti selfie v ogledalu)…

Comments are closed.

Priljubljeno

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Zamudili ste ...

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Spletni marketing

Priročnik: kako sodelovati z influencerji v letu 2019?

Influencer marketing je iz "buzzworda" postal strateško marketinško orodje. Pripravili smo podroben vodnik, ki vam bo pomagal, da uspešno izpeljete svojo prvo kampanjo marketinga z vplivneži.