Internet Weekly: Dogodki 15. december – 21. december 2014 - Netokracija.si

Internet Weekly: Dogodki 15. december – 21. december 2014

iw15do21dec
Internet Weekly je tedenski napovednik vseh relevantnih tech/startup/podjetniških dogodkov v Sloveniji.

Internet Weeky je tedenski napovednik vseh relevantnih, uredniško pregledanih tech/startup/podjetniških dogodkov v Sloveniji, ki ga pripravljata Gaja Zornada in Nataša Pirnat. Novičnik izhaja vsak ponedeljek, prijavite pa se lahko prek spletne strani. Internet Weekly napovednik redno objavljamo tudi na Netokraciji.

Ponedeljek, 15. december 2014 ob 16.00: Arduino Beginner Workshop
Ponedeljek, 15. december 2014 ob 19.00: Nevtralnost interneta – zakaj in čemu?
Torek, 16. december 2014 ob 9.00: Free Software Foundation Europe (FSFE)
Torek, 16. december 2014 ob 16.00:  Airbnb seminar
Torek, 16. december 2014 ob 17.30: Izpoved etičnega hackerja
Sreda, 17. december 2014 ob 17.00: Napredno obdelovanje podatkov v startupih
Četrtek, 18. december 2014 ob 10.00: 3. srečanje članov SIX
Četrtek, 18. december 2014 ob 18.00: Ljubljana Quantified Self Meetup
Četrtek, 18. december 2014 ob 19.00: December Drinkup – Slovenia Ruby User Group Ljubljana – Meetup
Petek, 19. december 2014 ob 16.00: CoderDojo
Petek, 19. december 2014 ob 17.00: Novoletno srečanje Alumni UL FRI 2014 in predavanje dr. Jureta Leskovca

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Vodnik

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.