Kevin Dent: Kako z mobilno aplikacijo ustvariti dodano vrednost?

"Narediti moraš takšno aplikacijo, ki bi jo TI rad uporabljal, ne takšno, ki bo odkljukala vse na seznamu zahtev in bo osrečila tvojega šefa," trdi Kevin Dent, govorec letošnje 4. konference DIGGIT. Kaj je še povedal o načrtovanju aplikacij z dodano vrednostjo? Preberite!

''V industriji video iger imaš namreč le enega konkurenta: mejo lastne domišljije. Vsi ostali so kolegi.''
“V industriji video iger imaš namreč le enega konkurenta: mejo lastne domišljije. Vsi ostali so kolegi.”

4. konferenca o digitalnih komunikacijah DIGGIT se hitro približuje! Že naslednji četrtek, 4. junija, boste lahko v ljubljanskem Grand hotelu Union prisluhnili govorcem iz sveta digitalij. Celodnevni program predavanj in okroglih miz bo obogatil tudi vzporedni program in seveda tekmovanje za nagrade DIGGIT. Še nimate vstopnice? Potegujte se za brezplačno v nagradni igri na Netokraciji.

Kevin Dent je strokovnjak na področju mobilnih iger in aplikacij, ki je v svoji dolgoletni karieri sodeloval s partnerji kot so Google, Apple, Microsoft, Intel in Amazon. Na konferenci bo predaval na temo ‘Z dinamičnimi aplikacijami do dodane vrednosti’.

Kevin, že dolgo časa si v svetu iger. Kaj je tisto, kar te vsak dan navdihuje in motivira, da ostajaš na tem področju?

Najprej naj se vam zahvalim, da lahko z vami delim svoje misli. To res cenim. In odgovor na prvo vprašanje sploh ni težak: zelo rad se zjutraj zbudim in pričakujem dan, ki je pred mano. Industrija video iger je unikatna, v mnogih pogledih smo kot nekakšna družina. Naj podam nekaj primerov: če založnik odpusti veliko zaposlenih, se bo industrija zbrala in odprla Google skupine ali Google dokument z možnimi zaposlitvenimi priložnostmi; ko nekdo izda odlično igro, bodo tisti, ki delajo pri ‘konkurenci’ (in k tej besedi se bom kmalu vrnil) prvi, ki bodo rekli ‘Vau, to so pa res dobro naredili!’. V industriji video iger imaš namreč le enega konkurenta: mejo lastne domišljije. Vsi ostali so kolegi. To je res zelo unikatno in tisto, kar žene naprej mojo strast.

Na DIGGITU boš govoril o ‘app layer economy’. Povej nam več o tem.

Bistvo oz. glavna točka moje govora na DIGGITU bo, da morajo podjetja, ki delajo aplikacije, videti razvoj kot prvo stopnjo tega dinamičnega procesa. Ustvarjanje aplikacije nima ničesar skupnega z ustvarjanjem aplikacije, ampak prej z razvijanjem odnosa s svojo stranko. Ko končni uporabnik prenese aplikacijo, je to komaj prva stopnja t.i. value proposition stage (stopnja predpostavljene vrednosti). Zakaj bi komu na tej točki bilo mar za našo aplikacijo? Firma je sedaj v žepu svojih potrošnikov in tako pridemo do stopnje, ko morajo zavzeti prostor s prenašanjem resnične vrednosti, koristi.

Realnost je namreč takšna: ko delaš aplikacijo, v bistvu ne delaš le aplikacije, ampak gradiš odnos s potrošnikom, ki te povezuje 24/7. Aplikacija je le prvi korak, naslednji je interakcija. Svojim potrošnikom pa moraš dati razlog, da se bodo zavezali tvoji znamki, tvojemu podjetju. Pripelji jih podjetju naproti, okrepi svojo znamko in vrni dodano vrednost svojim strankam ali enostavno pojdi stran!

Na naših telefonih se dnevno pojavljajo nove aplikacije, ki imajo vedno več uporabnikov. Kakšna je prihodnost tega posla?

Prihodnost je zavezanost, interakcija. Videli smo lahko spremembo poslovnega modela YouTuba: od klikov do zavezanosti, “Šest milijonov ogledov? To je očarljivo! Kako dolgo so gledali video pa sploh ni pomembno!”. Ustvariti prepričljivo aplikacijo je težko, ampak življenje ima veliko ‘težkih aspektov’ in na koncu ni nikomur mar zate, razen če zmagaš. In zmagati ali kupiti nove uporabnike, je izjemno enostavno: samo poglejte King.com, ki se preživljajo s kupovanjem uporabnikov. Ampak ključ do uspeha ni kupovanje uporabnikov, marveč iskanje poti, po katerih se jim bomo približali in se z njimi zbližali! Dajte jim razlog, da se bodo zanimali za vašo storitev.

Skoraj vsaka trgovina, storitev ali izdelek že ima svojo aplikacijo in nekatere med njimi niso ravno uporabne. Kdaj je pravi čas za vpeljavo aplikacije in gre le za spodleteli marketinški poskus?

No, moja metoda in tudi metoda ostalih je precej jasna: value driven market! Ne dodaš vrednosti, ampak nadaljuješ svojo pot. Dodaš vrednost in zmagaš! Saj tukaj ne gre za ustvarjanje aplikacije, ampak za ustvarjanje aplikacije, ki bo prepričala in se bo dotaknila ljudi. Narediti moraš takšno aplikacijo, ki bi jo TI rad uporabljal, ne takšno, ki bo odkljukala vse na seznamu zahtev in bo osrečila tvojega šefa. Na tem mestu bi trdil, da mora biti tvoj šef zadovoljen le z zmago. In kaj zmaga pomeni? Skupnost srečnih in znamki zavezanih uporabnikov! Konec koncev ti marketing le pomaga dvigniti prepoznavnost, ne more magično spremeniti slabe aplikacije v odlično.

Kaj pa naredi dobro aplikacijo? Katere so ključne sestavine za uspeh za trgu, za to, da boš opažen v poplavi različnih aplikacij?

Zakaj bi meni bilo mar za tvojo aplikacijo, ali je izboljšala moje življenje? Janet Jackson je enkrat dejala: “Kaj si v zadnjem času storil zame…?”. Pametna ženska! Ključne sestavine za odlično aplikacijo so enostavne: Kako. Boš. Izboljšal. Moje. Življenje? Pomembno je pripraviti predlog dodane vrednosti, koristi. Ne trudite se preveč, naj vam jaz pomagam: dodajte korist, ne svoje ambicije!

Za konec pa še tvoja najljubša aplikacija in igra?

Uf, to pa je lahko. Karkoli na čemer trenutno delam! Pšššš :).

Priljubljeno

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.