Intervju

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.

Digitalni mediji

Traffic manager: Kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je traffic manager oz., po slovensko, upravljavec digitalnih oglaševalskih akcij? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Zakulisje poklica nam je razkril Andrej Cetin, zaposlen pri podjetju iProm.

Digitalni mediji

Turizem je že postal digitalen – ste pripravljeni?

Generacija turistov, ki bo potovala v naslednjih desetih letih, bo imela popolnoma drugačna pričakovanja in zahteve kot sedanji turisti. Pred nami so tektonski premiki, ki so posledica zgolj Interneta in novih tehnologij. V pogovoru s Damirjem Kneževićem iz podjetja Hoteza, ki se hitro širi po vsej regiji, kmalu pa prihaja v Slovenijo, razkrivamo, kako bomo v prihodnosti načrtovali potovanja, raziskovali nove destinacije, in, na koncu dneva – rezervirali prenočišče.

Kultura 2.0

Mak Kordić: V znanju in idejah vidim moč, vse ostalo se da najeti

Prvi geek tedna v novem letu je Korošec s sarajevskim poreklom in stalnim naslovom v Ljubljani, ki vodi kreativno agencijo CNJ (Coffee N' JUICE). Mak Kordić je digitalni strateg, 'early adopter' novih tehnologij in lastnik prikupne psičke Dolly.

Intervju

Darko Dujič, direktor Ceneje.si: Postali smo ‘prva misel pred nakupom’

Vodilni spletni portal za primerjavo ponudb spletnih trgovcev v Sloveniji, Ceneje.si, je v začetku letošnjega leta prevzel Darko Dujič, predsednik Društva za marketing Slovenije in nekdanji Head of Performance za regijo Adriatic pri spletnemu velikanu Google. Že v začetku vodenja Ceneje je napovedal dodatno širitev na Jadransko regijo.

Svet startupov

Od startupa do blagovne znamke? Odgovore poiščite v najnovejši knjigi SBFunnel

Startup Branding Funnel (SBFunnel) je najnovejša knjiga slovenskih univerzitetnih profesorjev Maje Konečnik Ruzzier in Mitje Ruzzier, ki je premierno predstavitev doživela na letošnji konferenci PODIM v Mariboru. Knjiga strokovnjakinje za marketing in podjetnika je osredotočena na področje, ki ga startupi pogosto pozabljajo in zanemarjajo, saj se posvetijo le tehnološkemu vidiku izdelka, ne pa tudi ustvarjanju blagovne znamke. O knjigi, pri kateri je sodelovalo preko 40 startupov (med njimi tudi Degordian in BellaBeat), investitorjev, pospeševalnikov in ostalih sodelujočih pri startup ekosistemih, smo se pogovarjali z njenima avtorjema.

Digitalni mediji

John Bain: Od odvetnika do YouTube komentatorja

Jutri bo na sporedu že četrta konferenca o digitalnih komunikacijah, Diggit 2015. Na Netokraciji smo na zadnji intervju pred dogodkom povabili Johna Baina, ki ga mnogi bolje poznate po vzdevku TotalBiscuit, The Cynical Brit. Preberite, kaj je povedal!

Mobilno

Kevin Dent: Kako z mobilno aplikacijo ustvariti dodano vrednost?

"Narediti moraš takšno aplikacijo, ki bi jo TI rad uporabljal, ne takšno, ki bo odkljukala vse na seznamu zahtev in bo osrečila tvojega šefa," trdi Kevin Dent, govorec letošnje 4. konference DIGGIT. Kaj je še povedal o načrtovanju aplikacij z dodano vrednostjo? Preberite!

Digitalni mediji

Scott Thwaites: Twitter spreminja svet!

Letošnja četrta konferenca o digitalnih komunikacijah se hitro približuje! V celodnevnem programu, ki bo razdeljen na štiri sklope, boste lahko prisluhnili tudi Scottu Thwaitesu iz Twitterja, ki bo povedal več o tem, kako Twitter učinkovito uporabiti kot prodajno orodje in kot kanal za komuniciranje med podjetji in njihovimi potrošniki.

Svet startupov

Jure Doler, strokovnjak za startup marketing

Predstavljamo Jureta Dolerja, soustanovitelja podjetja Fieldoo, freelancerja in strastnega popotnika. Oče in mož, podjetnik in popotnik, ki verjame, da je življenje potovanje in ne cilj. Zakaj se je odločil pustiti Fieldoo in zajadrati po svoje? Kaj ga navdusuje pri startup marketingu? Preberite v intervjuju.

Svet startupov

BLAŽ KOS: Upam, da bom lahko še veliko več prispeval svetu

Geek tedna je tokrat Blaž Kos – poslovnež, predavatelj, pisec bloga, razvijalec regijskega startup ekosistema, soorganizator konference PODIM, ... in še in še!

Digitalni mediji

Gerhard Guenther: Prihodnost je mobilna, spreminjala se bo le velikost zaslona

4. junija bo v Ljubljani potekala že četrta konferenca o digitalnem komuniciranju, Diggit. Letošnji program je razdeljen na štiri sklope in prinaša številne zanimive govorce. V sklopu 'Digitalna ustvarjalnost' bo spregovoril lastnik avstrijske agencije Digitalsunray, Gerhard Guenther, s katerim smo spregovorili o prihodnosti mobilnega marketinga.

Preberi tudi ...

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Spletni marketing

Čez štiri dni v Ljubljani: Ecommerce Day 2017

Čez štiri dni se bodo strokovnjaki s področja spletne trgovine zbrali na enem mestu, na največji regijski konferenci o spletnem nakupovanju. Ecommerce Day 2017, ki ga organizirata Shopper's Mind Slovenija in Ceneje.si, se bo 28. in 29. novembra odvil v Ljubljani. Izkoristite izjemno priložnost in si zagotovite vstopnico za mreženje z več kot 200 strokovnjaki spletnega trženja.