Intervju

Digitalni mediji

Mlada kreativca SOF-a 2015: Bor in Klemen

Na letošnjem natečaju Mladi kreativec, ki je potekal vzporedno s tekmovalnim delom Slovenskega oglaševalskega festivala, sta si (že drugič!) ta naslov prislužila Bor Klemenc Mencin in Klemen Selakovič. In kdo sta mladeniča, ki potujeta v Cannes? Preberite v intervjuju.

Digitalni mediji

Tonči Klarić: Medij se sčasoma spremeni, a zgodba ostane enaka

V sredo, 15. aprila, se bo zgodila že 8. študentska marketinška konferenca Fanfara, tokrat posvečena številkam v marketingu. V Festivalni dvorani bo znova mogoče prisluhniti zanimivim govorcem, mi pa smo se temi predavanja, trenutni oglaševalski situaciji v regiji in njegovih študentskih letih pogovorili s Tončijem Klarićem.

Kultura 2.0

Peter Šepetavc: Biti povsem offline zame nima smisla!

Današnji naziv Geek tedna pripada Petru Šepetavcu! Fakultetnemu profesorju, digitalnemu PR-ovcu, zapriseženemu androidovcu, peroksidnemu tviterašu. S Petrom smo se pogovarjali o slovenski digitalni sceni in geekovstvu kot današnjem mainstreamu.

Kultura 2.0

Aljaž Pengov Bitenc: Bloganje še ni out!

Tokratni Geek tedna je Aljaž Pengov Bitenc, v Twitter krogih bolje poznan kot @pengovsky, ki ga lahko dnevno slišimo na Radiu Kaos ter tedensko beremo na blogu Sleeping with Pengovsky. Ali slovenska blog scena sploh obstaja? Zakaj mu na Twitterju sledi preko 5000 ljudi? Preberite kaj je povedal v našem intervjuju.

Digitalni mediji

Stavek ‘Plačaj 1, dobiš 2’ ne sodi na družbena omrežja

Naslednji teden bo v Ljubljani svoje izobraževanje pričela že 21. generacija Londonske šole za odnose z javnostmi. Slušatelji bodo v desetih tednih prisluhnili zanimivim in izkušenim predavateljem ter se udejstvovali na delavnicah in simulacijah.

Digitalni mediji

Vsebinski marketing v Sloveniji: Veliko ‘korpo blebetanja’ in nekaj napredka

V okviru serije izobraževalnih dogodkov Marketing TOPX, ki jih organizira Društvo za marketing Slovenije, sta na drugem modulu predavala Jasna Suhadolc (Virtua PR) in Nenad Senić (PM, poslovni mediji). Tema predavanja, ki je vključevalo tako sodobno teorijo kot praktična znanja, je bil vsebinski marketing. O izzivih vsebinskega marketinga sta Nenad in Jasna spregovorila tudi za Netokracijo.

Kultura 2.0

Storitveni oblikovalec: Kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je storitveni oblikovalec? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Zakulisje poklica nam je razkrila Ana Kyra Bekš, storitvena oblikovalka in soustanoviteljica Zavoda Servis 8, ki ta teden organizira že 10. Service Jam v Kreativnem centru Poligon.

Tehnologija

Devops bodo kmalu uporabljali vsi

3. in 4. april, ko se bo v Ljubljani zgodila že druga mednarodna konferenca DevopsDays se približujeta. 'Early bird' vstopnice so že pošle, poziv za predavatelje pa je še vedno odprt. O konceptu Devops in pripravah na dogodek smo se pogovorili z organizatorjema Andreiem Serdeliucom (CubeSensors) in Tomažem Kovačičem (Zemanta).

Kultura 2.0

Erika Pogorelc: Od frizerke do programerke

V rubriki “Geek tedna” vsako sredo predstavljamo izbrano faco iz slovenske geekosfere. Tokrat je z nami Erika Pogorelc, ki se je po šolanju za frizerko odločila, da bo namesto glav raje frizirala računalniško kodo. Po končani srednji frizerski šoli, na kateri je, kot pravi, končala med drugim tudi zato, ker ni imela dobrih ocen pri matematiki, se je izstrelila ravno na Fakulteto za računalništvo in informatiko v Ljubljani in jo uspešno zaključila. Trenutno je del tehnične ekipe ameriške neprofitne organizacije Peer 2 Peer University, kjer se ukvarjajo z brezplačnim odprtim izobraževanjem.

Kultura 2.0

Društvo Vez-je: Vse najboljše za 2. rojstni dan!

Društvo Vez-je, ki v Sloveniji sprejema odvečne računalnike, jih servisira in podari naprej tistim, ki si ga sami ne morejo privoščiti, je praznovalo že drugi rojstni dan. V dveh letih je tako ekipa šestih prostovoljcev podarila že 101 računalnik!

Kultura 2.0

ČIPke: Ženske s čutom za tehnologijo, znanost in umetnost

V laboratoriju Rampa so z iniciativo ČIPke mesto pod soncem našle programerke, elektroničarke, mehaničarke, hekerke in gikice – ženske, ki živijo od tehnologije ali pa se z njo ukvarjajo v prostem času. ČIPke raziskujejo in spodbujajo sodelovanje žensk v znanstveno-tehničnem kontekstu in intermedijski umetnosti ter opozarjajo tako na negativno kot tudi na pozitivno diskriminacijo žensk v IKT sektorju. O njihovih prizadevanjih in položaju žensk v tehnološkem svetu sem se pogovarjala z vodjema iniciative Sašo Spačal in Ido Hiršenfelder.

Tehnologija

CoderDojo skrbi za novo generacijo programerjev

CoderDojo je mednarodno neprofitno gibanje, ki je predano prostovoljnemu računalniškemu izobraževanju otrok. Ideja se je porodila na Irskem, pri nas pa jih lahko spremljamo od leta 2012. Vzbudili so veliko zanimanje in delavnice sedaj potekajo vsaj dvakrat mesečno.

Preberi tudi ...

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.