Janez The panda: Prva slovenska panda na Google Playu

Marko Balažic in Žiga Kerec, mlada študenta iz Prekmurja, sta pred dnevi na Google Play naložila svojo prvo mobilno igro, Janez the panda. Preprosta arkadna igra je hitro pritegnila pozornost, število prenosov pa raste.

Izdelek študentov ljubljanskega FRI-ja je pritegnil pozornost.
Izdelek študentov ljubljanskega FRI-ja je pritegnil pozornost.

Janez the panda, prva slovenska panda na Google Playu, je nastala v študentski sobi dveh računalniških navdušencev, študentov Fakultete za računalništvo in informatiko. Marko in Žiga pravita, da ju je prav fakulteta navdušila za izdelovanje iger.

Fakulteta naju je navdušila za izdelovanje iger in tako sva se odločila, da poskusiva pridobljeno znanje prenesti na mobilno platformo. Iz začetnih poskusov se je počasi začela razvijati neka celotna preprosta ideja, iz katere je na koncu nastal Janez.

Žiga in Marko razvijata pod imenom Shape Labs.
Žiga in Marko razvijata pod imenom Shape Labs.

Marko in Žiga razvijata pod imenom Shape Labs. V svojo ekipo sta povabila tudi Luko Kavčiča, ki je poskrbel za glasbeno podlago igre. Janez the panda je preprosta arkadna igra, ki cilja na človekovo tekmovalnost. Uporablja samo eno kontrolo: pritisk na zaslon potisne Janeza v zrak, ki se mora izogibati čim več puščicam, ki naključno prihajajo iz obeh smeri. Z izogibanjem nabirate točke. V čem se igra razlikuje od drugih?

Ne vem, če je kaj posebnega, težko je danes na trgu narediti nekaj zelo drugačnega, posebnega. Seveda pa sva po vseh preigranih in videnih igrah želela narediti igro, ki bo preprosta za igralce. In jih prepričati, da se v igro vračajo. Sva pa nekaj kreativnega, posebnega želela doseči z imenom igre. Tako imava prvo slovensko pando! :) S slovenskim imenom.

Igro sta naložila na Google Play in besedo o njej razširila predvsem s pomočjo svojih prijateljev. Zaenkrat še o ciljih v številkah ne razmišljata, sta pa prepričana, da to ni edina igra izpod njunih prstov. Tudi Janez the panda, ki je zaenkrat na voljo samo za Android, bosta morda v bližnji prihodnosti priredila še za ostale platforme.

Priljubljeno

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.