JobFair vas vabi med 18. in 20. majem

JobFair vas vabi med 18. in 20. majem

Slovenska sekcija evropskega združenja študentov elektrotehnike in računalništva od 18. do 20. maja na FRI v Ljubljani organizira JobFair, sejem možnosti in priložnosti.

Osmi JobFair vas vabi med 18. in 20. majem na ljubljanski FRI.
Osmi JobFair vas vabi med 18. in 20. majem na ljubljanski FRI.

Študentje, iščete delo, pa ne veste kam in kako? Si želite štipendije, potrebujete prakso? Potem se med 18. in 20. majem oglasite na ljubljanski Fakulteti za računalništvo in informatiko, Večna pot 113. Osmič zapored ga bodo organizirali člani EESTEC evropskega združenja študentov elektrotehnike in računalništva, ki se vsako leto trudijo izboljšati dogodek.

Dva dni sejma bosta polna delavnic in zanimivih predavanj, kjer boste lahko prisluhnili zgodbam uspešnih podjetij. Na treningih se boste naučili ali ponovili znanje o mehkih veščinah, stojnice pa vam bodo ponudile veliko informacij o sodelujočih podjetjih, ki se bodo predstavljala na sejmu. Manjkal ne bo niti speed dating oz. zajtrk z direktorji.

JobFair je odličen dogodek na katerem lahko študentje pridobite veliko novih informacij in poznanstev, enako pa velja tudi v obratni smeri. Podjetja na takšnem sejmu zlahka navežejo neposreden stik s svojo prihodnjo delovno silo. Vabljeni!

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.