JobFair vas vabi med 18. in 20. majem

JobFair vas vabi med 18. in 20. majem

Slovenska sekcija evropskega združenja študentov elektrotehnike in računalništva od 18. do 20. maja na FRI v Ljubljani organizira JobFair, sejem možnosti in priložnosti.

Osmi JobFair vas vabi med 18. in 20. majem na ljubljanski FRI.
Osmi JobFair vas vabi med 18. in 20. majem na ljubljanski FRI.

Študentje, iščete delo, pa ne veste kam in kako? Si želite štipendije, potrebujete prakso? Potem se med 18. in 20. majem oglasite na ljubljanski Fakulteti za računalništvo in informatiko, Večna pot 113. Osmič zapored ga bodo organizirali člani EESTEC evropskega združenja študentov elektrotehnike in računalništva, ki se vsako leto trudijo izboljšati dogodek.

Dva dni sejma bosta polna delavnic in zanimivih predavanj, kjer boste lahko prisluhnili zgodbam uspešnih podjetij. Na treningih se boste naučili ali ponovili znanje o mehkih veščinah, stojnice pa vam bodo ponudile veliko informacij o sodelujočih podjetjih, ki se bodo predstavljala na sejmu. Manjkal ne bo niti speed dating oz. zajtrk z direktorji.

JobFair je odličen dogodek na katerem lahko študentje pridobite veliko novih informacij in poznanstev, enako pa velja tudi v obratni smeri. Podjetja na takšnem sejmu zlahka navežejo neposreden stik s svojo prihodnjo delovno silo. Vabljeni!

Priljubljeno

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.