Jubilejna 20. Slovenska marketinška konferenca

Jubilejna 20. Slovenska marketinška konferenca

Društvo za marketing Slovenije letos pripravlja že jubilejno 20. Slovensko marketinško konferenco, ki bo potekala 26. in 27. maja. Program konference ponuja veliko novosti.

Slovenska marketinška konferenca letos 26. in 27. maja.
Slovenska marketinška konferenca bo letos 26. in 27. maja.

DEVELOP. DRIVE. DO. oziroma RAZVIJ. POSPEŠI. NAREDI. so organizatorji poimenovali letošnjo marketinško konferenco, ki je za DMS prav posebna, saj je že 20. zapovrstjo. Potekala bo v torek in sredo, 26. in 27. maja, v dveh dneh pa bo mogoče prisluhniti mnogim zanimivim govorcem.

Novi primeri in nova imena

Letošnji program je že znan, organizatorji pa naznanjajo, da bodo prostor na odru tokrat dobili predvsem novi primeri in nova imena.Torkov dan bo pričel Robert Craven, ki bo razložil kaj naredi uspešen marketing ter zakaj in kako so nekateri marketingarji boljši od vseh preostalih. Uspešne primere bodo prikazali Ana Žunjanin, Atlantic Grupa, in Saša Bavec, Knauf Insulation. Ker program sledi naslovu konference, bomo v sklopu ‘develop’ deležni številnih raziskav. Dan se bo zaključil s pogovorom o marketinškem neuspehu, kjer bosta o svojih izkušnjah govorila Matej Feguš, Donar, in Niko Klanšek, FlyKly.

V sredo bo najprej na vrsti vprašanje, kaj se lahko marketing nauči od start-upov. O priložnostih za boljši marketing bo govoril Rok Gorjup, direktor prodaje Si.mobila. V popoldanskem času bosta vzporedno potekali dve sekciji. V prvi bo govora o doseganju tržnega uspeha tudi z omejenimi viri, medtem ko bo tema druge sekcije prakse B2B, kjer bodo ekskluzivno na konferenci predstavljeni rezultati raziskave Mind Wide Open.

20. SMK bo torej ponudila s pestrim programom, na vas pa čakajo, da oddate svojo prijavo in si tako rezervirate sedež že danes!

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.