Jubilejna 20. Slovenska marketinška konferenca

Jubilejna 20. Slovenska marketinška konferenca

Društvo za marketing Slovenije letos pripravlja že jubilejno 20. Slovensko marketinško konferenco, ki bo potekala 26. in 27. maja. Program konference ponuja veliko novosti.

Slovenska marketinška konferenca letos 26. in 27. maja.
Slovenska marketinška konferenca bo letos 26. in 27. maja.

DEVELOP. DRIVE. DO. oziroma RAZVIJ. POSPEŠI. NAREDI. so organizatorji poimenovali letošnjo marketinško konferenco, ki je za DMS prav posebna, saj je že 20. zapovrstjo. Potekala bo v torek in sredo, 26. in 27. maja, v dveh dneh pa bo mogoče prisluhniti mnogim zanimivim govorcem.

Novi primeri in nova imena

Letošnji program je že znan, organizatorji pa naznanjajo, da bodo prostor na odru tokrat dobili predvsem novi primeri in nova imena.Torkov dan bo pričel Robert Craven, ki bo razložil kaj naredi uspešen marketing ter zakaj in kako so nekateri marketingarji boljši od vseh preostalih. Uspešne primere bodo prikazali Ana Žunjanin, Atlantic Grupa, in Saša Bavec, Knauf Insulation. Ker program sledi naslovu konference, bomo v sklopu ‘develop’ deležni številnih raziskav. Dan se bo zaključil s pogovorom o marketinškem neuspehu, kjer bosta o svojih izkušnjah govorila Matej Feguš, Donar, in Niko Klanšek, FlyKly.

V sredo bo najprej na vrsti vprašanje, kaj se lahko marketing nauči od start-upov. O priložnostih za boljši marketing bo govoril Rok Gorjup, direktor prodaje Si.mobila. V popoldanskem času bosta vzporedno potekali dve sekciji. V prvi bo govora o doseganju tržnega uspeha tudi z omejenimi viri, medtem ko bo tema druge sekcije prakse B2B, kjer bodo ekskluzivno na konferenci predstavljeni rezultati raziskave Mind Wide Open.

20. SMK bo torej ponudila s pestrim programom, na vas pa čakajo, da oddate svojo prijavo in si tako rezervirate sedež že danes!

Priljubljeno

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.