Jubilejna 20. Slovenska marketinška konferenca

Društvo za marketing Slovenije letos pripravlja že jubilejno 20. Slovensko marketinško konferenco, ki bo potekala 26. in 27. maja. Program konference ponuja veliko novosti.

Slovenska marketinška konferenca letos 26. in 27. maja.
Slovenska marketinška konferenca bo letos 26. in 27. maja.

DEVELOP. DRIVE. DO. oziroma RAZVIJ. POSPEŠI. NAREDI. so organizatorji poimenovali letošnjo marketinško konferenco, ki je za DMS prav posebna, saj je že 20. zapovrstjo. Potekala bo v torek in sredo, 26. in 27. maja, v dveh dneh pa bo mogoče prisluhniti mnogim zanimivim govorcem.

Novi primeri in nova imena

Letošnji program je že znan, organizatorji pa naznanjajo, da bodo prostor na odru tokrat dobili predvsem novi primeri in nova imena.Torkov dan bo pričel Robert Craven, ki bo razložil kaj naredi uspešen marketing ter zakaj in kako so nekateri marketingarji boljši od vseh preostalih. Uspešne primere bodo prikazali Ana Žunjanin, Atlantic Grupa, in Saša Bavec, Knauf Insulation. Ker program sledi naslovu konference, bomo v sklopu ‘develop’ deležni številnih raziskav. Dan se bo zaključil s pogovorom o marketinškem neuspehu, kjer bosta o svojih izkušnjah govorila Matej Feguš, Donar, in Niko Klanšek, FlyKly.

V sredo bo najprej na vrsti vprašanje, kaj se lahko marketing nauči od start-upov. O priložnostih za boljši marketing bo govoril Rok Gorjup, direktor prodaje Si.mobila. V popoldanskem času bosta vzporedno potekali dve sekciji. V prvi bo govora o doseganju tržnega uspeha tudi z omejenimi viri, medtem ko bo tema druge sekcije prakse B2B, kjer bodo ekskluzivno na konferenci predstavljeni rezultati raziskave Mind Wide Open.

20. SMK bo torej ponudila s pestrim programom, na vas pa čakajo, da oddate svojo prijavo in si tako rezervirate sedež že danes!

Priljubljeno

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.