Društvo za marketing Slovenije letos pripravlja že jubilejno 20. Slovensko marketinško konferenco, ki bo potekala 26. in 27. maja. Program konference ponuja veliko novosti.

DEVELOP. DRIVE. DO. oziroma RAZVIJ. POSPEŠI. NAREDI. so organizatorji poimenovali letošnjo marketinško konferenco, ki je za DMS prav posebna, saj je že 20. zapovrstjo. Potekala bo v torek in sredo, 26. in 27. maja, v dveh dneh pa bo mogoče prisluhniti mnogim zanimivim govorcem.
Novi primeri in nova imena
Letošnji program je že znan, organizatorji pa naznanjajo, da bodo prostor na odru tokrat dobili predvsem novi primeri in nova imena.Torkov dan bo pričel Robert Craven, ki bo razložil kaj naredi uspešen marketing ter zakaj in kako so nekateri marketingarji boljši od vseh preostalih. Uspešne primere bodo prikazali Ana Žunjanin, Atlantic Grupa, in Saša Bavec, Knauf Insulation. Ker program sledi naslovu konference, bomo v sklopu ‘develop’ deležni številnih raziskav. Dan se bo zaključil s pogovorom o marketinškem neuspehu, kjer bosta o svojih izkušnjah govorila Matej Feguš, Donar, in Niko Klanšek, FlyKly.
V sredo bo najprej na vrsti vprašanje, kaj se lahko marketing nauči od start-upov. O priložnostih za boljši marketing bo govoril Rok Gorjup, direktor prodaje Si.mobila. V popoldanskem času bosta vzporedno potekali dve sekciji. V prvi bo govora o doseganju tržnega uspeha tudi z omejenimi viri, medtem ko bo tema druge sekcije prakse B2B, kjer bodo ekskluzivno na konferenci predstavljeni rezultati raziskave Mind Wide Open.
20. SMK bo torej ponudila s pestrim programom, na vas pa čakajo, da oddate svojo prijavo in si tako rezervirate sedež že danes!