Jure Doler, strokovnjak za startup marketing

Predstavljamo Jureta Dolerja, soustanovitelja podjetja Fieldoo, freelancerja in strastnega popotnika. Oče in mož, podjetnik in popotnik, ki verjame, da je življenje potovanje in ne cilj. Zakaj se je odločil pustiti Fieldoo in zajadrati po svoje? Kaj ga navdusuje pri startup marketingu? Preberite v intervjuju.

Preberite zanimiv intervju z Juretom Dolerjem! Foto: Petra Nuzdorfer
Preberite zanimiv intervju z Juretom Dolerjem (foto: Petra Nuzdorfer).

Jure Doler, kdo si, kaj si, kje si?

Vsega po malo, v zasebnem življenju vsekakor največ moža in očeta. Poklicno pa freelancer (startup) marketinga in komuniciranja, ki, če je le možno, kaj tudi napiše. Na Twitterju sem @JureDoler. Po duši sem mlad, tako da leta, khm, niso pomembna. Kje sem? Trenutno na Formenteri, majhnem otoku ob Ibizi, kjer preko iPhonea odgovarjam na pričujoče vprašanje.

Zakaj si se odločil zapustiti Fieldoo in oditi svojo pot?

Fieldoo je bila odlična šola in izkušnja, ampak prišel je čas za nove izzive. Vsaka stvar se zgodi z razlogom in tudi ta se je.
Za svojo pot sem se odločil iz več razlogov. Po eni strani sem začutil, da bom na tak način lahko zelo dobro in produktivno deloval – kar se je tudi izkazalo za pravilno – in obenem imel veliko svobode; tako v kreativnem smislu kot pri razporejanju svojega (delovnega) časa.
Tu ima pomembno vlogo tudi kreativni center Poligon, kjer delujem, saj s svojo kozmopolitsko kulturo, ki mi ustreza, deluje sproščujoče, v isti sapi pa tudi stimulativno.

Študij športnega marketinga, platforma Fieldoo za športnike, Dejan Zavec, … kaj te tako privlači pri športu? Si tudi sam športnik, treniraš?

S športom se tako ali drugače ukvarjam že vse življenje. Me sprošča, pomirja in navdihuje. Če je le možno, ga v zmerni obliki prakticiram nekajkrat na teden.
Skozi aktivno udejstvovanje v športu sem tudi spoznal, kak nabit je s čustvi in kot takšen izjemno zanimiva marketinška platforma. “Podiplomca” športnega marketinga sem študiral v Barceloni (pri nas tega študija ni bilo) kjer sem videl nove dimenzije tega fenomena.
Dejan Zavec je bil čudovit primer, saj smo imeli proste roke pri ustvarjanju in pozicioniranju njegove znamke. In naredili smo kopico dobrih stvari, ki se še danes poznajo, pa ne v ringu, kjer vedno znova navdušuje, ampak predvsem izven njega.
Fieldoo je bil nekakšno logično nadaljevanje na moji poti in zagotovo izjemen izziv, saj smo se srečali z globalno ravnjo najbolj razširjenega športa – nogometa.

Povej nam več o startup marketingu oz. growth hackingu.

Huh, marketing imam prav od nekdaj tako v srcu, pa naj gre za športnega ali pa startup oz. growth hacking, kot se mu bolj trendovsko danes reče.
“Princip je isti, sve su ostalo nijanse,” kot bi rekel Đorđe Balašević, saj v vsaki obliki skušaš najti najboljše in kreativne rešitve. Pri tem je startup marketing še toliko bolj “skrajen”, saj ima ponavadi dve pomanjkljivi komponenti, ki sta mnogokrat samoumevni: čas in denar. In ravno pomanjkanje enega in drugega lahko privede do novih rešitev, ki spreminjajo ustaljene tokove in prakse.

Postal si tudi SmartNinja! Zakaj si se pridružil ekipi?

Zgodilo se je spontano, čeprav sem si tako ali tako želel prej ali slej prenašati oz. širiti znanje startup marketinga.
Naključno smo se srečali z Miho in Matejem iz SmartNinje, se takoj “zaštekali” ter se ekspresno dogovorili za startup marketing tečaj, ki bi ga vodil jaz. Odzivi so bili super, prva delavnica je bila polna, udeleženci pa zadovoljni, predvsem zato, ker vse skupaj temelji na praksi.

12. in 20. maja imamo novo delavnico in verjamem, da bo tudi tokrat odlično izpadlo. Sicer pa je namenjena in koristi vsakomur, ki se ukvarja oz. začenja ukvarjati s (startup) marketingom. Spoznali bomo kopico (brezplačnih) koristnih online orodij, trikov in uspešnih praktičnih primerov, ki jih je možno aplicirati in uporabiti pri posameznih primerih udeležencev.

Beremo, da ljubiš potovanja. Najljubša destinacija?

Uh, potovanja so strast, ki me ženejo naprej. Prav tako nas družinsko še bolj povezujejo, saj je to samo naš čas za odkrivanje sveta. Kako zelo so potovanja sestavni del mojega oz. našega življenja, lahko ponazorim že s tem, da je moj sin star 22 mesecev, z letalom pa je letel prav tolikokrat!
Najljubša destinacija? Več jih je, ne bi se mogel odločiti za eno: morda Playa Hermosa v Kostariki ali pa zgolj “zgubljanje” in posedanje po “kafičih” v Brooklynu ali West Villageu v NY. Čisto odvisno. In ravno ta različnost je tisto, ki žene naprej k odkrivanju novih lepot, kultur in ljudi tega sveta.

Si v svojih tridesetih in za tabo je že lepo število dosežkov. Kateri pa je highlight?

Vsak po svoje. Neprecenljivo pa je vsekakor to, da počnem stvari, ki jih rad delam in me osrečujejo ter da od tega lahko živim.

Nikoli, ampak res nikoli ne bi …

Nehal potovati in se nehal truditi govoriti tujih jezikov. Komunicirati z lokalnimi ljudmi v njihovem jeziku (četudi z besedo ali dvema) je ultimativno spoštovanje kulture in okolja, v katerem se človek nahaja. Komunikacija je pri tem res ključna. Ali pa se vsaj meni tako zdi. Morda poklicna deformacija, kaj pa vem.

Ker te kot freelancerja lahko hitro kam ‘odpihne’, nam povej, kam imaš jadra usmerjena za letošnje leto?

Ravno v tem, kar omenjate, je čar. Kaj pa vem, kaj bo prinesel čas. Nekatere stvari so začrtane, a nič ni “zacementirano”. Vse skupaj je nenehno popotovanje, kar tudi sovpada z lepo tujo prispodobo, ki ji želim slediti: “life is a journey not a destination”.

Priljubljeno

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.