Kaj bo z odnosi z javnostjo v digitalni dobi? - Netokracija.si

Kaj bo z odnosi z javnostjo v digitalni dobi?

Na to vprašanje je poskušal odgovoriti 21. Bledcom, mednarodni simpozij, ki je potekal 4. in 5. julija 2014 na Bledu. Kot so ugotavljali organizatorji, so se predavanja na že treh predhodnih simpoziji ukvarjala z digitalnim področjem (prvič že v letu 1994 z novimi mediji in tehnologijami).

bledcom1
Otvoritveni govor (prof. dr. Dejan Verčič in Stephen Waddington). Foto: Bojan Šverko

Na to vprašanje je poskušal odgovoriti 21. Bledcom, mednarodni simpozij, ki je potekal 4. in 5. julija 2014 na Bledu. Kot so ugotavljali organizatorji, so se predavanja na že treh predhodnih simpoziji ukvarjala z digitalnim področjem (prvič že v letu 1994 z novimi mediji in tehnologijami).

Največ diskusij in odmeva je na tokratnem simpoziju povzročilo predavanje je Stephena Waddingtona, evropskega direktorja za digitalne in družbene medije v agenciji Ketchum in predsednika britanske nacionalne organizacije za odnose z javnostmi CIPR. Po njegovih besedah je “nujno medsebojno spoštovanje akademske sfere in praktikov odnosov z javnostmi, znanja obeh področij pa bi se lahko združila v eno”, ali:

Engage as a single community of practice
Be generous and share the work as widely as possible
Exploit opportunities of joint endeavours

Po konferenci je na svojem blogu objavil tudi pismo, namenjeno strokovnjakom in akademikom  odnosov z javnostmi.

bledcom2
“We need to develop a community of practice in PR” (Stephen Waddington) Foto: Bojan Šverko

BledCom, ki že dobri dve desetletji aktivno sooblikuje razvoj discipline odnosov z javnostmi, njegov program pa sestavljajo vrhunski teoretiki in praktiki odnosov z javnostmi, je tokrat za nosilne teme izbral digitalne javnosti: nova generacija, novi mediji, nova pravila. Na idilični lokaciji se je v dveh dneh zvrstilo 50 predavateljev, kar je bil za poslušalce zalogaj, sploh pri predstavitvah v panelih, kjer so imeli govorci na voljo le dobrih 10 minut časa.

Raziskovalne teme so bile aktualne in raznovrstne: od raziskav, ki poskušajo prepoznati in definirati posebno novo digitalno javnost, vlogo “tiskovnega” predstavnika, redefiniranje korporativne družbene odgovornosti, aplikacij big data … pa vse do etičnih razsežnosti, ki jih prinašajo novi kanali. Vsekakor je dobrodošlo, da se teoretiki odnosov z javnostmi vse bolj lotevajo tudi raziskovanja družabnih omrežij, je pa bilo pri nekaterih opaziti nerazumevanje tehnoloških zakonitosti delovanja kanalov. Vsekakor je večina del od zgoraj zapisanega odstopala, saj je  organizatorjem kot vedno uspelo povabiti nekaj  zvenečih imen in ogromno zanimivih predavateljev z vsega sveta

.bledcom3

“Corporate social responsibility is not about donations; it is about taking care of the employees, stakeholders and paying taxes” (Emilio Galli Zugaro, Allianz, Germany, Italy, & Ludwig-Maximilians-Universität, Munich) Foto: Bojan Šverko

Primer vpeljave novih PR-ovskih prijemov je v petek predstavila Si.mobilova digitalna ekipa, ki se je s pomočjo podjetja Aragon lotila prepoznavanja in nagrajevanja superuserjev. Gre v takih primerih za t.i. novi kapitalizem, se je spraševala publika, in ali lahko pričakujemo regulacijo tovrstnih sporočil z oznako PR sporočilo tudi na družabnih omrežjih?

21. mednarodni simpozij o raziskovanju v odnosih z javnostmi BledCom je organiziral Center za marketing in odnose z javnostmi (CMOJ) na FDV-IDV.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Vodnik

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Vodnik

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Vodnik

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.