Kako zaslužiti s Pokémoni?

Igro Pokémon Go je razvilo podjetje Niantic, ki je s sočasno uporabo GPS tehnologije in video kamere v telefonu omogočilo igralcem, da v obogateni resničnosti (ang. augmented reality) lovijo Pokémone.

pokemoni1

Ste med hodečimi zombiji?

“Na moji mizi je Pokémon!” – Tako nekako se je pričela večina zgodb s Pokémoni v moji okolici. Pokémon Go norija se je pričela 6. julija letos in po začetnem navalu razdelila javnost na dva navidezna pola: na kritike in hodeče zombije. Slednji so povzročili že marsikatero prometno nesrečo, zlome, nesreče s smrtnim izidom, vpade na tuje posesti in vijugajočo vožnjo po mestu sredi noči. Trenutno se v medijih bije bitka o odgovornosti za takšna dejanja – je za to kriva igra ali igralci, ki jo uporabljajo?

Upadajoč trend ali igra, ki ruši rekorde?

Mnogi pravijo, da je trend že v upadu (slika spodaj), kar je opaziti tudi pri pregledu iskanj na Googlu, a številke so še vedno kar konkretne.pokemoni2

Igra se je najhitreje do sedaj zavihtela na vrh App Store in Google Play seznamov ter v prvem tednu po lansiranju postala največkrat nameščena aplikacija v App Store-u. Mediji so poročali, da je že do 31. julija igro uporabljalo več kot 100 milijonov ljudi po vsem svetu, 8. avgusta samo v trgovini Google Play več kot 100 milijonov.

Pokemon_nakupi_App_Store_Jelena_RasulaNa App Store-u je videti, da se največ transakcij v igri opravi za nakup paketa 100 Pokécoins v vrednosti 0,99 USD. Sensor Tower je pred kratkim poročal, da naj bi s takšnimi nakupi v igri (in-app purchases) igralci do 1. avgusta ustvarili več kot 160 milijonov dolarjev prihodkov.

Ali vaše vodstvo podpira Pokémone?

Kot bivša igralka Ingress-a (predhodnik Pokémonov) sem zelo zadovoljna, da spadam v digitalno razvito podjetje, v katerem vodstvo podpira testiranje in uporabo takšnih aplikacij. Ne samo to, da z direktorjem podjetja Ceneje včasih primerjava svoj Pokédex (mesto v aplikaciji, kjer zbiraš svoje Pokémone) in se posvetujeva o najboljših igralskih taktikah, ampak se predvsem redno pogovarjamo o poslovni uporabi takšnih in podobnih rešitev.

pokemoni3

Na straneh, kot je Social Media Examiner, smo zasledili kar nekaj takšnih praks.

Postavite Pokéstop ali Gym na vaši lokaciji, saj igralci vanje redno zahajajo obnavljati svoje zaloge žog in drugih potrebščin ali pa se borijo s svojimi Pokémoni in osvajajo Gyme za svoj tim. Žal ta možnost več ni na voljo, kar lahko vidimo na razvijalčevi spletni strani, se je pa tega poslužil McDonalds, ki je po poročanju časnika The Guardian na Japonskem postavil Poké Gym-e v kar 3.000 restavracij.

Čeprav Niantic več ne dovoli takšnega postavljanja Pokéstopov nam, navadnim smrtnikom, pa nikar ne pozabite, da imate konkurenčno prednost že, če se nahajate v bližini kakšnega, saj lahko vanj vstavite vabo (angl. lure), ki privablja Pokémone na vašo lokacijo. Na Forbes.com so izračunali, da vas uporaba vabe v bližnjem Pokéstopu stane 1,19 USD (približno 1,06 €) na uro, če vabe uporabljate 8 dni na dan, 21 delovnih dni. Samo za primer – na ta način naj bi L’inizio Pizza Bar v New Yorku povečal prihodke za 75 %! (vir: CNBC.com)

Četudi Pokéstopa ali Gyma ni v bližini, ne obupajte! Svoje kupce lahko pozovete, da na vaši lokaciji lovijo in fotografirajo Pokémone ter s tem sodelujejo v nagradni igri, kot so to denimo storili na Facebook strani Monroe Bank & Trust.

pokemoni4

Medtem ko nekateri na račun Poké-norije služijo, pa drugi ne želijo igralcev na svojih lokacijah. Tako lahko v medijih in na družbenih omrežjih zadnje čase vse pogosteje zasledimo objave, kako so na voliščih ali v bankah igralcem prepovedali vstop, prav tako je spletne bralce nasmejal hudomušni naslov članka v časniku Jutarnji.hr, ki se je glasil: Prva hrvaška kavarna prepovedala vstop Pokémonom – morda jih lastnik želi vse zase!

Nimate kavarne ali trgovine? Nič hudega!

Forbes.com je zbral nekaj inovativnih poslovnih praks, ki izhajajo iz igre.  Med njimi so:

  • Poké-taksisti, ki vas vozijo naokoli, da lahko hitreje poiščete in ujamete Pokémone,
  • Pokémon svetovalci, ki vam svetujejo, kako napredovati na višje nivoje,
  • branilci Poké Gymov, ki imajo izredno močne Pokémone, z njimi branijo Gym-e in so pripravljeni za zaslužek »izgubiti« boj ter predati svoje mesto drugemu igralcu,
  • lovilci Pokémonov, ki jih lovijo za vas, ko vi tega ne morete,
  • lastniki vab, ki v zameno za zaslužek obveščajo druge, kam bodo postavili vabe.

Kaj pa zasebni svet?

Kot rečeno, tudi sama pogosto hodim iz službe do parkirišča s prstom mahajoč po telefonskem zaslonu, ker se v neposredni bližini nahajajo Pokéstopi. Med službenimi kavicami in parkiriščem pred blokom sem počasi prispela do 10. nivoja. Kako gre pa vam?

pokemoni5

 

Priljubljeno

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.