Infografika o nakupu šolskih potrebščin

Infografika o nakupu šolskih potrebščin

Prvega septembra se je ponovno slišal šolski zvonec. Med šolske potrebščine zadnja leta ne spadajo le novi svinčniki, zvezki in torbe, marveč se med njimi znajdejo tudi prenosni računalniki, tablice in bralniki.

backToSchool

Na Ceneje.si so pripravili podrobnejšo analizo trendov kupovanja šolskih potrebščin, med katere v zadnjem času spadajo tudi ene izmed tehničnih kategorij – računalniki, tablice, e-bralniki, pametni telefoni. Kdaj je povpraševanje po izdelkih največje? Poglejte v spodnji infografiki.

V trgovino ali na splet?

Povpraševanje po šolskih potrebščinah ima dva izrazita vrha – enega takoj po koncu pouka (konec junija) in drugega, še bolj izrazitega, avgusta (natančneje od 20. avgusta dalje in nato še v prvih dneh septembra). Lani je v kategoriji vseh šolskih potrebščin od februarja (najnižja točka povpraševanja v letu) do konca junija povpraševanje naraslo za 316 %, do konca avgusta pa kar za 676 %. Pri šolskih torbah je povpraševanje od februarja do konca junija naraslo za 413 %, do konca avgusta pa za 733 %.

Narašča tudi nakupovanje prek spleta, v tem primeru predvsem šolskih torb. Razlog? Za šolsko torbo je treba v primerjavi z drugimi potrebščinami odšteti precej več, zato se potrošniki pred nakupom informirajo na spletu, primerjajo cene in iščejo najboljšo ponudbo. Na ta način pa se tudi prikladno izognemo gneči v papirnicah in drugih trgovinah s šolskimi potrebščinami.

unnamed

Kdaj je šolska torba najcenejša?

Za potrošnike je zagotovo zanimiva informacija, kako se skozi leto gibajo cene šolskih torb in kdaj je torbo mogoče dobiti po najnižji ceni. Analiza cen kaže, da so cene najnižje julija, nato pa naraščajo do septembra, ko se prične pouk. Najugodnejši čas za nakup šolske torbe je torej takoj po zaključku pouka.

Koliko pa so potrošniki pripravljeni odšteti za novo šolsko torbo? Povprečne cene najpogosteje gledanih modelov na Ceneje.si se tako lani kot letos gibajo okoli 65 €. Po priljubljenosti prednjačijo torbe z motivi trenutno najbolj priljubljenih risanih junakov ter torbe na kolesca in z zložljivim ročajem, ki razbremenijo otrokov hrbet. Med znamkami je na vrhu Target, ki je prisotna na različnih svetovnih tržiščih in zagotavlja visoke standarde kakovosti.

Zraven standardnih šolskih potrebščin pa v času pred šolskim letom naraste tudi povpraševanje po tehničnih pripomočkih. Med te spadajo računalniki, tablice, pa tudi pisarniški stoli in mize. V obdobju od lasnkega junija do avgusta je povpraševanje po slednjih naraslo za kar 230%.

Povzeto po: infografika Ceneje.si

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?