Kdo je Todd Sawicki, novi direktor Zemante?
Danes je Zemanta objavila dve veliki novici: eden prvih slovenskih startupov je prejel tretjo, 2-milijonsko rundo financiranja, sveže pa je tudi vodstvo – soustanovitelja Boštjana Špetiča je na mestu direktorja zamenjal Todd Sawicki.

Danes je Zemanta objavila dve veliki novici: eden prvih slovenskih startupov je prejel tretjo, 2-milijonsko rundo financiranja, sveže pa je tudi vodstvo – soustanovitelja Boštjana Špetiča je na mestu direktorja zamenjal Todd Sawicki.
Todd je Američan, svoje sposobnosti pa je dokazal, kot je kot Chief Revenue Officer podjetju Cheezburger pomagal zaslužiti milijone dolarjev z neumnimi fotkami mačk na spletu :) Je soustanovitelj podjetja Loudeye, ene prvih komercialnih platform za spletno distribucijo glasbe, ki je bila leta 2006 prodana Nokii. Je aktivni svetovalec in investitor.
Andraž in Boštjan sta Todda spoznala leta 2008, med mentoriranjem startupov na Seedcampu v Londonu. Ko je preteklo jesen Todd zapustil Cheezburger, je na Boštjanovo pobudo postal Zemantin svetovalec, nato pa še direktor, Boštjan pa je prevzel mesto direktorja produkta.
Prihodnost Zemante je ‘native advertising’
Todd pravi, da je ponudbo z veseljem sprejel, saj Zemanta pooseblja stičišče treh izjemno pomembnih trendov za spletne medije in oglašavalce: vsebinski marketing, native advertising (še vedno čakamo na slovenski prevod pojma) in vzpon mobilne platforme skupaj z njenimi monetizacijskimi izzivi.
Todd je sicer novi direktor, a ustanovitelja Andraž Tori in Boštjan Špetič ostajata na ključnih vlogah v podjetju – Andraž kot tehnični direktor in Boštjan kot direktor produkta. S skupnimi močmi se bodo trudili Zemanto razviti v globalno podjetje, ki bo spletnim medijem in oglaševalcem ponudilo močno orodje za native advertising in poskusilo rešiti problem monetizacije mobilnih vsebin.
Zemantini ekipi še enkrat čestitamo in ji želimo veliko uspeha na začrtani poti!