FlyKly Smart Ped na Kickstarterju zbral 385.000 evrov

FlyKly Smart Ped na Kickstarterju zbral 385.000 evrov

FlyKly je ravnokar zaključil še eno Kickstarter kampanjo, FlyKly Smart Ped. Kot kaže ima tudi ta projekt za sabo uspešno kampanjo, saj so zbrali kar 385.000 evrov.

FlyKly je s svojo drugo Kickstarter kampanjo ponovno navdušil in dosegel zastavljeni cilj! Vir: Kickstarter
FlyKly je s svojo drugo Kickstarter kampanjo ponovno navdušil in dosegel zastavljeni cilj (foto: FlyPed).

Po rekordni slovenski kampanji pred dvema letoma je FlyKly ravnokar zaključil še drugo. Tokrat je na platformi Kickstarter sredstva zbiral za nov izdelek – Smart ped, prvi pametni električni skiro. S kampanjo so pričeli sredi oktobra in jo ravnokar zaključili. Z zbiranjem sredstev so bili več kot uspešni, saj so že na začetku v enem dnevu zbrali 20.000 dolarjev. Svoj cilj, 100.000 dolarjev, pa so presegli in skupno zbrali 385.467 evrov. Uspeh kampanje je komentiral direktor Niko Klanšek:

Nad kampanjo sem navdušen. Postali smo ‘Kick Bike project’ št.1 na Kickstarterju, št. 2 v Italiji in št. 3 v Sloveniji. Podporniki so iz vseh kontinentov. Na ‘Joy rides’, testnih vožnjah, smo pridobili zelo pozitivne odzive. Raven konverzije je tokrat nadpovprečna, kar kaže na to, da smo zelo dobro pripravili kampanjo in našli ciljno skupino. Zahvaljujem se vsem, ki so projekt tako ali drugače podprli!

Pameten, zložljiv in prijazen do okolja

Spomnimo, Smart Ped je pametni skiro s težo 11 kilogramov, doseže pa hitrost do 25 kilometrov na uro. Skiro je zložljiv in tako primeren za prenos in vožnjo z avtobusom, vlakom, … Inovativnost izdelka ni v sami zasnovi, saj električni skiroji niso novost. Njegova tehnologija je podobna tisti iz Smart Wheela, le da tukaj uporabnik elektromotor polni s porivanjem skiroja. 

Skiro je povezan z mobilno aplikacijo, s pomočjo katere ga uporabnik lahko zaklene, spremlja zgodovino vožnje in podatke, koliko časa in denarja je privarčeval z alternativnim prevoznim sredstvom. Baterija Smart Peda se polni 3 ure, doseg znaša med 30 in 50 kilometrov, pameten skiro pa je na voljo v beli in črni barvi.

Smart Ped je lahek, zložljiv in prenosljiv, s tem pa tudi prijazen do okolja. Na voljo je v beli in črni barvi, predvidena maloprodajna cena pa znaša 1250€. Vir: Kickstarter
Smart Ped je lahek, zložljiv in prenosljiv, s tem pa tudi prijazen do okolja. Na voljo je v beli in črni barvi, predvidena maloprodajna cena pa znaša 1250 EUR (foto: FlyKly).

Smart Ped izdelujejo v Milanu, njegova Kickstarter cena pa znaša od 699 do 749 EUR. Predvidena maloprodajna cena bo okrog 1.250 EUR, podporniki pa lahko prve pošiljke pričakujejo že decembra.

Priljubljeno

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Zamudili ste ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?