Konferenca Spark.me letos že tretjič na črnogorski obali

Konferenca Spark.me letos že tretjič na črnogorski obali

Spark.me, ena največjih regijskih marketinških konferenc, bo letos že tretjič, 31. maja in 1. junija 2015 v hotelu Mediteran v Bečićih pri Budvi, Črna gora.

sparkMe15

Konferenco organizira podjetje doMEn, registrator nacionalne črnogorske domene .ME. Spark.me je konferenca, ki nudi številne poslovne priložnosti, na enem mestu pa se zberejo vodilni ljudje iz poslovnega sveta, sveta tehnologije in inovacij, marketinga in startupov ter udeleženci, željni novega znanja.

Gre za interaktivno konferenco, ki je oblikovana tako, da osvobaja ustvarjalnost udeležencev in jim, zahvaljujoč mednarodno priznanim predavateljem, omogoči pridobivanje novega znanja. Cilj konference je tudi to, da udeležence spodbudi k temu, da izboljšajo svoje poslovanje, osmislijo ter začnejo razvijati nove poslovne ideje.

Po uspešni izvedbi konference dve leti zapored, z več kot 800 udeleženci in 37 mednarodno priznanimi govorci, med katerimi so bili tudi svetovno poznani predavatelji, kot je Alf Rehn, eden najboljših profesorjev menedžmenta, podjetništva in inovacij v Evropi, David Armano, direktor za globalno strategijo pri Edelmanu, največji neodvisni agenciji za odnose z javnostmi na svetu, Scott Berkun, avtor nekaj svetovnih poslovnih bestselerjev, ki je izvedel že več kot 500 predavanj po vsem svetu, in Tony Conrad, znan investitor iz Silicijeve doline in direktor About.me, bo zanimiv tudi letošnji program.

sparkMe14
Lani smo lahko prisluhnili nekaterim zelo zanimivim govorcem. Tudi letos ne bo nič drugače. (grafika: spark.me)

Letos bo na konferenci Spark.me predaval Ramon DeLeon, strokovnjak za družbene medije iz Chicaga, pionir spletne prodaje in uporabe interneta s ciljem izboljšanja poslovanja. Kot vodja spletnega marketinga šestih lokalov Domino’s Pizza je povečal prodajo za 50 % in doprinesel k uspešnosti posla, ki letno prinese 7 milijonov dolarjev. Zaradi izkušenj in energije, ki jo prinaša na sceno, je zelo iskan govornik po vsem svetu. Predaval je na raznih dogodkih, kot je INBOUND v Bostonu, CMO Asia Summit na Kitajskem, TechCrunch v Rimu, LeWeb v Parizu in ad:tech v Sydneyu. Svoje znanje bosta delila tudi Pankaj Ghemawat, profesor menedžmenta in strategij na Sternovi šoli poslovanja na Univerzi v New Yorku, in J.B.M. Kassarjian, profesor managementa na kolidžu Babson. O svojih izkušnjah z množičnim zbiranjem denarja za snemanje filma bo spregovoril Timo Vuorensola, režiser filma Jekleno nebo (Iron sky), za katerega so glasbo prispevali Laibach. Z udeleženci konference bosta svoje izkušnje delila tudi Peter Sunde Kolmisoppi, soustanovitelj The Pirate Baya in Christopher Fabian, svetovalec izvršnega direktorja UNICEF-a za inovacije, ki bo povedal, kako v največji agenciji za otroke na svetu s tehnološkimi inovacijami spreminjajo svet na bolje. Tam bo tudi Amy Guttman, londonska novinarka, ki piše o podjetništvu za Forbes, in še marsikdo.

Nataša Đukanović, direktorica marketinga v podjetju doMEn je povedala:

Cilj podjetja doMEn je, da v sklopu svojega programa družbeno odgovornega poslovanja, podpira marketinško in internetno skupnost v regiji in poskrbi za razvoj črnogorske poslovne in start-up scene. Misija Spark.me je poboljšanje kakovosti življenja ljudi z dvigovanjem zavesti o sodobnih modelih poslovanja, in možnostim, ki jih ponuja internet, skozi izobraževanje, tekmovanje in druženje.

Vstopnice stanejo 200 evrov oz. 250 evrov. Trenutno najcenejša povratna letalska vozovnica iz Ljubljane v Črno goro (na letališče Tivat, s prestopom v Beogradu) stane okoli 160 EUR pri letalski družbi Air Serbia.

Priljubljeno

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.