Konferenca Spark.me letos že tretjič na črnogorski obali

Spark.me, ena največjih regijskih marketinških konferenc, bo letos že tretjič, 31. maja in 1. junija 2015 v hotelu Mediteran v Bečićih pri Budvi, Črna gora.

sparkMe15

Konferenco organizira podjetje doMEn, registrator nacionalne črnogorske domene .ME. Spark.me je konferenca, ki nudi številne poslovne priložnosti, na enem mestu pa se zberejo vodilni ljudje iz poslovnega sveta, sveta tehnologije in inovacij, marketinga in startupov ter udeleženci, željni novega znanja.

Gre za interaktivno konferenco, ki je oblikovana tako, da osvobaja ustvarjalnost udeležencev in jim, zahvaljujoč mednarodno priznanim predavateljem, omogoči pridobivanje novega znanja. Cilj konference je tudi to, da udeležence spodbudi k temu, da izboljšajo svoje poslovanje, osmislijo ter začnejo razvijati nove poslovne ideje.

Po uspešni izvedbi konference dve leti zapored, z več kot 800 udeleženci in 37 mednarodno priznanimi govorci, med katerimi so bili tudi svetovno poznani predavatelji, kot je Alf Rehn, eden najboljših profesorjev menedžmenta, podjetništva in inovacij v Evropi, David Armano, direktor za globalno strategijo pri Edelmanu, največji neodvisni agenciji za odnose z javnostmi na svetu, Scott Berkun, avtor nekaj svetovnih poslovnih bestselerjev, ki je izvedel že več kot 500 predavanj po vsem svetu, in Tony Conrad, znan investitor iz Silicijeve doline in direktor About.me, bo zanimiv tudi letošnji program.

sparkMe14
Lani smo lahko prisluhnili nekaterim zelo zanimivim govorcem. Tudi letos ne bo nič drugače. (grafika: spark.me)

Letos bo na konferenci Spark.me predaval Ramon DeLeon, strokovnjak za družbene medije iz Chicaga, pionir spletne prodaje in uporabe interneta s ciljem izboljšanja poslovanja. Kot vodja spletnega marketinga šestih lokalov Domino’s Pizza je povečal prodajo za 50 % in doprinesel k uspešnosti posla, ki letno prinese 7 milijonov dolarjev. Zaradi izkušenj in energije, ki jo prinaša na sceno, je zelo iskan govornik po vsem svetu. Predaval je na raznih dogodkih, kot je INBOUND v Bostonu, CMO Asia Summit na Kitajskem, TechCrunch v Rimu, LeWeb v Parizu in ad:tech v Sydneyu. Svoje znanje bosta delila tudi Pankaj Ghemawat, profesor menedžmenta in strategij na Sternovi šoli poslovanja na Univerzi v New Yorku, in J.B.M. Kassarjian, profesor managementa na kolidžu Babson. O svojih izkušnjah z množičnim zbiranjem denarja za snemanje filma bo spregovoril Timo Vuorensola, režiser filma Jekleno nebo (Iron sky), za katerega so glasbo prispevali Laibach. Z udeleženci konference bosta svoje izkušnje delila tudi Peter Sunde Kolmisoppi, soustanovitelj The Pirate Baya in Christopher Fabian, svetovalec izvršnega direktorja UNICEF-a za inovacije, ki bo povedal, kako v največji agenciji za otroke na svetu s tehnološkimi inovacijami spreminjajo svet na bolje. Tam bo tudi Amy Guttman, londonska novinarka, ki piše o podjetništvu za Forbes, in še marsikdo.

Nataša Đukanović, direktorica marketinga v podjetju doMEn je povedala:

Cilj podjetja doMEn je, da v sklopu svojega programa družbeno odgovornega poslovanja, podpira marketinško in internetno skupnost v regiji in poskrbi za razvoj črnogorske poslovne in start-up scene. Misija Spark.me je poboljšanje kakovosti življenja ljudi z dvigovanjem zavesti o sodobnih modelih poslovanja, in možnostim, ki jih ponuja internet, skozi izobraževanje, tekmovanje in druženje.

Vstopnice stanejo 200 evrov oz. 250 evrov. Trenutno najcenejša povratna letalska vozovnica iz Ljubljane v Črno goro (na letališče Tivat, s prestopom v Beogradu) stane okoli 160 EUR pri letalski družbi Air Serbia.

Priljubljeno

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.