Kranj kuje nove podjetniške ideje v Kovačnici

Kranj je bogatejši za coworking prostor Kovačnica, ki bo v dotični regiji skrbel za zmanjševanje brezposelnosti med mladimi, kot upajo na mestni občini, soustanoviteljici prostora. Svoje delovno mesto si bo zaenkrat lahko tam priskrbelo do 20 oseb.

Kovačnica je kranjski prostor sodela, ki sta ga ustanovili Mestna občina Kranj in Regionalna razvojna agencija Gorenjske. Vir: Kovačnica
Kovačnica je kranjski prostor sodela, ki sta ga ustanovili Mestna občina Kranj in Regionalna razvojna agencija Gorenjske (foto: Kovačnica).

V Sloveniji je coworking skupnost že zelo razširjena in dobro razvita. Prostore sodela lahko danes najdete v Ljubljani, Izoli, Murski Soboti, Trzinu, Kamniku, … Središče Gorenjske, mestna občina Kranj, pa je od četrtka bogatejše za prostor sodela oz. coworking prostor, ki so ga poimenovali Kovačnica.

V skrbi za zmanjševanje brezposelnosti med mladimi

Pobuda za tovrsten prostor se je v Kranju kazala že nekaj časa in tako so na podlagi potreb in trenutnih trendov, ki se kažejo pri zaposlovanju mladih, vzpostavili prostor sodela, Kovačnica. Soustvarili sta ga Mestna občina Kranj in Regionalna razvojna agencija Gorenjske, BSC Kranj skupaj s partnerji. Osnovni cilj je izboljšati pogoje za ustvarjanje delovnih mest in zmanjševati brezposelnost mladih s spodbujanjem samozaposlovanja kot tudi aktivnega povezovanja mladih z gospodarstvom.

Kovačnico so otvorili v četrtek, 19. 11. Od leve: Domen Dolenc, vodja Kovačnice, župan Boštjan Trilar, Franja Gabrovšek iz BSC Kranj in Ana Vizovišek, vodja Pisarne za podjetja. Vir: Kovačnica
Kovačnico so otvorili v četrtek, 19. 11. Od leve: Domen Dolenc, vodja Kovačnice, župan Boštjan Trilar, Franja Gabrovšek iz BSC Kranj in Ana Vizovišek, vodja Pisarne za podjetja (foto: Kovačnica).

Kovačnica je locirana v samem mestnem jedru, natančneje v nekdanji Trgovski šoli Kranj. V četrtek je potekala otvoritev prostora, kjer so predstavili tudi predvidene ključne dejavnosti prostora, ki zraven osnovne dejavnosti – ponujanja pisarne in prostorov za sodelo – namerava organizirati podjetniške delavnice, različne dogodke in podjetniške izzive. Med slednje se uvrščajo primeri iz podjetniške prakse, medtem ko bodo delavnice namenjene posameznikom in podjetniškim skupinam z namenom svetovanja.

Pobudniki za prostor predvidevajo tudi ustanovitev Kluba podpornikov Kovačnice, v okviru katerega bi omogočali mreženje in izmenjavo informacij med člani skupnosti Kovačnice in uspešnimi podjetniki prek mentorstva, predstavitev dobrih praks, pogovornih večerov, organizacij različnih druženj, obiskov podjetij, …

Osnovni namen prostora sodela kovačnica je zmanjševanje brezposelnosti predvsem med mladimi in ponujati podporno okolje za razvoj novih podjetniških idej. Vir: Kovačnica
Osnovni namen prostora sodela kovačnica je zmanjševanje brezposelnosti predvsem med mladimi in ponujati podporno okolje za razvoj novih podjetniških idej. Vir: Kovačnica

Kovačnica zaenkrat ponuja 20 delovnih mest, ni pa rečeno, da se delovno okolje ne bo ob razvoju še razširilo. Novo podporno okolje tako dobiva še ena slovenska regija, kar je zagotovo pohvalno in predstavlja svetlo točko v tunelu slovenske brezposelnosti.

Priljubljeno

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.