Ladies of New Business: Ženske (ki) obvladajo tehnološki svet

Manko žensk v tehnološki industriji. Manj žensk na vodstvenih položajih. Nižje plače za isto delo. Stališče in odnos do žensk. Usklajevanje zasebnega in poslovnega življenja. Izkušnje, dobre in slabe. Gre le za del tem, o katerih bomo govorili na dogodku Ladies of New Business v Ljubljani (3. 3. 2016 ob 18.00, Kreativni center Poligon), ki ga organizira Netokracija Slovenija. Sledita dogodka v Zagrebu in Beogradu.

Ladies Of New Business

Ženske gradijo svet informacijskih tehnologij že od samih začetkov. So na ključnih pozicijah v najuspešnejših svetovnih tehnoloških podjetjih. Žal pa še vedno predstavljajo le 1/4 delovne sile, za enako kakovostno opravljeno delo, sposobnosti in talent pa so plačane tudi do 30 % manj kot moški.

Netokracija ob Mednarodnem dnevu žena organizira Ladies of New Business meetup, na katerem bomo spregovorili o položaju žensk v tehnološkem svetu. Pridite 3. marca 2016 ob 18. uri v Kreativni Center Poligon in bodite del sprememb.

Dogodek bo zbral programerke, elektroničarke, mehaničarke, hekerke in geek dekleta – ženske, ki živijo od tehnologije ali pa se z njo ukvarjajo v prostem času. Seveda pa so vabljeni tudi vsi gosti, ki jih tematika zanima, ne glede na spol!

Pridite na dogodek in se družite z ženskami, ki so pustile pečat v tehnološkem svetu.
Pridite na dogodek in se družite z ženskami, ki so pustile pečat v tehnološkem svetu.

Predavanja in pogovor z ženskami, ki so pustile pečat v ICT svetu

Na predavanjih in okroglih mizah bomo govorili o izzivih, s katerimi se ženske soočajo pri razvijanju karierne poti na področju informacijskih tehnologij. Izkušnje bodo delile:

Na voljo omejeno število brezplačnih vstopnic

Vstop na dogodek je brezplačen, rezervacija vstopnic pa obvezna. Vstopnico lahko rezervirate tukaj.

Ladies of New Business meetup v Ljubljani je del širše iniciative Netokracije. Dogodki bodo vzporedno potekali v Ljubljani, Zagrebu in Beogradu.
Več na uradni spletni strani in Facebook dogodku.

Uradni hashtag dogodka je #LadiesLJ.

Ladies Infinum sponzor

Priljubljeno

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Zamudili ste ...

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Spletni marketing

Priročnik: kako sodelovati z influencerji v letu 2019?

Influencer marketing je iz "buzzworda" postal strateško marketinško orodje. Pripravili smo podroben vodnik, ki vam bo pomagal, da uspešno izpeljete svojo prvo kampanjo marketinga z vplivneži.